Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. תודה רבה לך, אבל אני מחפש מנוע חדש! זה נכון במה שאתה אומר שאת סוג מנוע 1800 סמ"ק לא יאשרו לי אני באמת יסתפק ב- 1600 סמ"ק עם ה168 כ"ס עם הרכבת טורבו בעתיד, איפה אני מוצא את המנוע הזה?
  2. איפה אני יכול למצוא מנועים להונדה סיויק?
  3. שבוע טוב לגולשי הפורום, טוב אחרי תקופה ארוכה שנסעתי עם רכבי (הונדה סיויק 93 ידנית), הלך לי המנוע איכשהו ללא סיבה או סימן כלשהו, אני רוצה לרכוש מנוע 1800 וויתק שמעתי על המנוע הזה מאיפה אני משיג אותו ואני רוצה להגיע למתקין אמין או ללכת לחברת הונדה ולעשות שם התקנה, מה עושים?
  4. שלום, מחפש חלקים מ- שנות 99-01, כגון: טמבון קדמי + נורת ערפל/אחורי + אגזוז כפול/דו צדדי, מראות, כנפיים + ווינקר + גריל, זוג פנסי לאד לאחורה, גריל שחור מלא, סמל של M3, ספויילר מיוחד ל- M3 (שפיץ). אשמח להצעות.
  5. הכל בישביל הפוזה והבחורות!, ועוד דבר למעוניינים יש לי BMW E46 קופה סטנדרטית.
  6. מה זה אהבתי?, ה-ת-א-ה-ב-ת-י-! עריכה: רק השאלה שלי זה האם זה הג'אנט ולא אחר?
  7. זה בטוח זה?, כי אני מזמין חבל שיהיה פאדיחה.
  8. תודה רבה אני רק מקווה שזה זה, ועוד דבר יש בסירטון שהבאתי 2 ג'אנטים (קדמי ואחורי) שונים בגודל אני מתכוון ל- ג'אנט הקדמי.
  9. צהריים טובים לכולם, אוקיי אז ככה נכנסתי ליוטיוב סתם ככה לדפדף בסירטוני טורבו שאני רוצה להביא לרכבי, ופתאום נתקלתי בג'אנט של חברת ASA ופשוט התאהבתי בו מהרגע הראשון לא אכפת לי לייבא אותו לארץ העיקר שיהיה לי אוטו ברכב שלי! הנה סירטון: (אשמח לעזרה לגילוי שם המלא של הג'אנט) תודה מ- ראש לעוזרים!
  10. שלום לכולם וערב קסום, אני מעוניין לקנות פנסיי E46 LED angel eyes ל- BMW סדרה 3 שנתון 99, השלאה שלי אלייכם היא, מהיכן אפשר לרכוש זוג פנסים כאלה? אשמח לתגובות שלכם והצעות, תודה מראש.
  11. לנעול לא רלוונטי.
  12. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מכשיר חדש בשם " Pioneer DEHP8850MP ", והשאלה שלי עכשיו היא, האם יש את המכשיר הנ"ל בחנויות או שאזל כי זה די מכשיר ישן?. מה שמביא לי תקווה הוא זה שהוא רשום בזאפ והוא בעמודים בין הראשונים. לכל אלה שיוכלים להשיג לי את המכשיר במחיר טוב יחסית להשוואות בזאפ "חדש" מוזמן לשלוח הודעה פרטית ואני יחזור אליו בהקדם. תודה מראש.
  13. מספר פלא: 052-7587988
  14. למעוניינים נא להשאיר הודעה פרטית.
  15. שלום, מחפש רדיו דיוסק " Pioneer p80mp " שיהיה במצב כ- חדש דנדש!, חובה שיהיה שלט מקורי!. מוכן לרכוש במחיר סימלי ולא מוגזם הוא מכשיר די ישן. *תמונה להמחשה:
  16. לא רציתי להגיד את זה אבל כל אחד פה זורק משהו לא טוב על המערכת גלל "אינטרס" אישי שלו, תעשו טובה תאחלו במזל טוב וסאלאמת.
  17. בוא נגיד שהמערכת הזאת שווה במקור בין ה15 ~ 16 אלף שקל, הוא עשה לי את זה 11 אלף.
  18. אסור לי לדבר על מחיר, אבל הבאתי לכם רמז....
  19. המחיר שקבלתי את החבילה הזאת היא מחיר שלא מקבלים בשום מקום אחחר זה איזה 30% פחות מהמחיר המקורי.
  20. אוקי, החלטתי ללכת על המערכת ולחפש ביד שניה מששהו כזה " http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=144189&Code=174e7546923e49bdd6d929d2a2b1c5d8 " ואני מסודר?
  21. טוב לסיכום רק להחליף רדיו דיסק למשהו הרבה יותר איכותי?
  22. שמעו אני חייב לציין שהמערכת סגורה סופית באתי רק לחוות דעת שלכם לפני הרכישה, אני יכול להיסתכל ביד 2 אולי למצוא רדיו דיסק (רק של פיוניר) משהו טוב עד 850 שקל ככה +-.
  23. הלוואי ויכולתי להוסיף לרדיו דיסק קצת יותר איכותי אבל התקציב מגביל ואני לא מוכן לרדת בכלום אני מחפש כמה שיותר עוצמה של הבאס.
×
×
  • תוכן חדש...