שלום לכל חברי הפורום
יש לחבר שלי בעיה בסחיבה של הרכב מיום שבת הקרוב שהיה, הרכב מקרטע לו ברמזורים ואפילו מתכבה, ושהוא מניע אותו אחרי שהוא התכבה, הוא שוב מניע את הרכב ורוצה לנסוע והאוטו נחנק וסוחב חלש ואז נוסע רגיל פחות או יותר, וברמזור אחרי זה הוא רועד לו שוב ועוד פעם מתכבה,וגם יוצא עשן שחור מהאגזוז כשהרכב במצב עמידה ,ואני חושב שגם בתחילת נסיעה. (חשוב לציין שהרכב מטופל בקפדנות ועד לפני יום שבת האחרון לא היתה את התקלה הזאת)
תודה לכל העוזרים. רועי