Jump to content

a3 t

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי a3 t

  1. אני לא יודע איך קוראים לעסק שלו אבל אני יודע רק שהוא בפתח תקווה ותודה רבה על ההסבר במילים פשוטות הקומפוננט קטן בישביל להשים אותו בבגז'
  2. תודה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** את זה אני יודע יתעסקתי פעם בכול הדברים האלה ואני לומד לאט לאט מאנשים כמוך שמסבירים יתכוונתי לזה שרשם הודעה מעלי שאמר על איך שהרמקולים מחוברים מאחורה על המגש ומה זה אומר free air הבנתי שזה אויר חופשי אבל לא הבנתי מה זה אומר
  3. מה זה אומר אני לא כול כך מבין יש לך תמונה או משהו שאני יראה איך זה אמור לשבת מאחורה
  4. מי שהתקין את המערכת היה חבר של מי שקניתי ממנו תרכב אני לא יודע מי זה לא מכיר ולא כלום והוא התקין לא אני וכול החיבורים ברכב כול העבודה ממש יפה אני לא יודע למה את זה הוא חיבר ככה http://i26.tinypic.com/24vjw28.jpg הכול מותקן ממש יפה והרמקול שנישרף לי שלחתי אותו לתיקון החליפו לי סליל אמרו לי שהוא יהיה כמו חדש עלה 250 שקל תיקון ויש לי גם סט קומפוננט מאחורה גם של XTANT וגילתי אתמול שגם וופר אחד לא עבד וגם שם הקרוס מחובר ככה זה הגיוני שבגלל שזה מחובר ככה הרמקול נישרף? ומה אתם ממליצים לעשות לחבר את הוופר במקום שלו בקרוס?פשוט להוציא ולהכניס למקום שלו? ועוד הפעם האם הסטים שיש לי טובים וכמה הם שווים
  5. שלום לכולם קניתי תרכב שלי עם המערכת מובנית כבר והכול עכשיו יש לי קומפוננט של חברת xtant ליפני כמה זמן הרמקול נישרף ובחנות שבדקו עם באמת נישרף הרמקול המתקין שם ראה שהרמקול מחובר ביחד עם החיבור שהולך למגבר והטוויטר מחובר במקום שלו ככה זה ניראה \http://i31.tinypic.com/nva2bb.jpg הגעתי למי שהתקין את המערכת והוא אמר לי שככה זה צריך ליהיות ביגלל שזה קרוסאובר אקטיבי חיצוני לא הבנתי מה זה ואני שואל אותכם עם ככה זה באמת צריך ליהיות ועם זה יכול ליהיות שבגלל שזה מחובר ככה הרמקול נישרף ועל הדרך איך החברה הזאת ביכלל XTANT טובה לא טובה ומה מחיר של סט כזה תודה מראש
  6. תודה רבה לכולם אבל אני מעדיף ליקנות חדש יש עוד אולי אנשים שיודעים איפה אני יכול להשיג את המגבר הזה בארץ
  7. איפה אני יכול ליקנות בארץ מגבר מונו בלוק של clifdesigns עם משנה הדגם אז זה cd1.1le אני בוחר תדגם הזה כי המליצו לי עליו והוא הכי מיסתדר לי מבחינת הוואט הוא נותן 375 RMS ב4 אום והסאב של הוא 350 RMS 4 אום הסאב שאני רוצה לחבר אליו זה http://www.rodinaudio.com/pgMobile/pdf/radialSD/subwoofers.pdf הלמטה צד ימין התקציב שלי הוא עד 2000 ש"ח עם יש למישהו עוד המלצות למגברים אחרים יבורך תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...