מי שהתקין את המערכת היה חבר של מי שקניתי ממנו תרכב
אני לא יודע מי זה לא מכיר ולא כלום והוא התקין לא אני
וכול החיבורים ברכב כול העבודה ממש יפה אני לא יודע למה את זה הוא חיבר ככה
http://i26.tinypic.com/24vjw28.jpg
הכול מותקן ממש יפה
והרמקול שנישרף לי שלחתי אותו לתיקון החליפו לי סליל אמרו לי שהוא יהיה כמו חדש עלה 250 שקל תיקון
ויש לי גם סט קומפוננט מאחורה גם של XTANT וגילתי אתמול שגם וופר אחד לא עבד וגם שם הקרוס מחובר ככה
זה הגיוני שבגלל שזה מחובר ככה הרמקול נישרף?
ומה אתם ממליצים לעשות לחבר את הוופר במקום שלו בקרוס?פשוט להוציא ולהכניס למקום שלו?
ועוד הפעם האם הסטים שיש לי טובים וכמה הם שווים