Jump to content

Mafteah

  • הודעות

    169
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mafteah

  1. כמה זה מסוכן? אפשר בבקשה המלצה למוסך בראשון? תודה.
  2. אין פה שום אפקט של האצה. אותו רעש בכל מהירות גם בעמידה.
  3. אני חוזר ואומר שהדבר קורה רק בסיבוב ההגה בזוויות מסוימות. האם הדבר הזה מסוכן?
  4. בימים האחרונים אני עד לתופעה מוזרה, בסיבוב ההגה בכרבע סיבוב יש נקישות כאלה מהגלגלים. יש הרגשה שזה מגיע מכל הגלגלים אבל אני לא בטוח. מה יכולה להיות הבעיה? מחירים? והמלצה למוסך בראשון לציון. תודה רבה.
  5. ניסאן סאני 93. קרה לפני הרבה זמן ללא כל סיבה.
  6. החלטתי לנסות לתקן את זה/ללכת לפחח. מה מומלץ לנסות? איזה פחח מומלץ בראשון? כמה זה עולה בערך? תודה.
  7. יכול להיות שזה נגרם מהסלד סרק? אפשר לבדוק את זה איכשהו?
  8. ידנית קטבורטור
  9. כבר כמה חודשים שהצריכה היא בערך 38 ליטר ל310 קמ. חשוב לציין שהנסיעות הן רק בעיר. אשמח לטיפים ועזרה. תודה.
  10. ניסאן סאני 93 בראשון לציון תודה.
  11. חבר שלי קיבל את המכתב הבא: הזמנת עד/צו להבאת מסמכים עליך להופיע בבית משפט זה כדי להעיד בתיק האמור ביום ובשעה הנקובים למעלה הנך מצווה להמציא לבית המשפט הנ"ל את המסמכים דלהלן (איזה מסמכים הם רוצים אין לו מושג) . הוא חייל חובה, האם הוא חייב להגיע? הוא היה מעורב בתאונת שרשרת (בתור עד) לפני כמה שנים והחברות ביטוח עדיין רבות אחת עם השניה.
  12. מעל הנהג. אנטנה כזאת שנכנסת פנימה בין השמשה הקדמית לבין השמשה של הנהג (איפה שמעבירים כבלים של דיבורית וכאלה). מקווה שזה מובן מההסבר הזה.
  13. מזה הרבה שנים האנטנה שבורה ואני נאלץ לתקוע חוטים וזה נראה דיי גרוע שלא נדבר על זה שכל הזמן זה נדפק. (ניסאן סאני 93) הביאו לי אנטנה כנראה של מזדה או משהו שאולי אפשר להחליף, השאלה כמה מסובך זה ואם זה יתאים. רציתי לדעת אם למישהו יש מושג איך אני מבצע את ההרכבה או שיש אולי איזה פתרון פשוט יותר. תודה על העזרה.
  14. Mafteah

    דואר רשום מאגף הרישוי

    בדואר רשום? אין מה להצטער עשיתי כזה לפני חודש בצבא
  15. אין לי שום עבירות. האוטו שלי לא רשום על שמי. 4 שנות נהיגה. מה זה יכול להיות? תודה רבה
  16. לשבוע. תודה.
  17. מצד אחד התגובות שלכם מבאסות אותי ומצד שני משמחות אותי. אז למה בעצם אנשים שמים מגן שמש? רק בשביל שההגה לא יתחמם? זה לא עוזר לדברים אחרים כמו הדשבוד והחום באוטו? תודה.
  18. קניתי אתמול מגן שמש במידה M לסאני וL לקורולה (בהמלצת החנות - מידה אחת פחות ממה שהופיע על האריזה) המגן שמש לא מכסה את השמשה בצורה מושלמת ויש כמה ס"מ שלא מכוסים. (בסאני זה יותר בא לידי ביטוי) האם אני סתם דפוק שאני מתייחס לזה? או שיש לדבר הזה חשיבות ואני צריך להחליף למידות גדולות יותר? תודה רבה!
  19. מצטער על ההקצפה אבל לא קיבלתי תשובה אם זה נראה לכם הגיוני או שצריך לעשות כוון מחדש? תודה רבה.
  20. תודה. רק לא עניתם לי על השאלה: האם באמת מכוונים עם הבורג? או שזה לא נכון? אם כן אז בעזרת מה יודעים איך לכוון? אם מכוונים במקום אחר אשמח לשמוע. צריכת הדלק היא בערך 11 קמ לליטר פעם הצריכה היתה בערך 14 קמ לליטר אבל אז האוטו רעד ברמזורים והיה בעיתי (הנתונים ללא מזגן וב80% נסיעה בין עירונית)
  21. לא הזרקה. אין לי מד סלד אז אני לא יכול לדעת על כמה זה. הבעיה היתה שהאוטו היה נכבה בעמידה. עריכה: איפה באיזור ראשון אני יכול לסדר את זה? האם זה נכון מה שכתבו למעלה שאסור לגעת בבורג ושצריך לשנות את זה בצורה אחרת? תודה.
  22. לאחרונה בוצע באוטו (סאני 93) כיוון טורים, עשו לי את זה בלי שום ציוד והבן אדם עשה את זה על סמך השמיעה. האם דבר כזה יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה? האם יש מכשור חשמלי שיודע איך לכוון את הדבר הזה? תודה.
  23. 90K לגרסה ידנית ללא שום אבזור.
  24. TWIN SPARK - חיפשתי ולא מצאתי בדיוק במה מדובר? יש שוק ליאריס/לגאז? איך התיבות האוטומתיות שלהם? האם כדאי להוסיף עוד 30K בשביל לקנות אוטו חדש עם אחריות?
  25. התלבטות בין יאריס, גאז, אולי סריון. בעיקר לנסיעות מראשון לכפר סבא ובחזרה. חשוב שיהיה חסכוני, משהו בסביבות שנת 2005. תודה לעזורים. חג שמח!
×
×
  • תוכן חדש...