חבר לעבודה מצא לאחרונה קרבורטור סטרומברג חדש לוולבו 121 שלו ב eBay ב $80. בארץ רצו 900 ש"ח לשפץ לו את הישן...
נמרוד
בוולוו יש סטרומברג 175cd הוא יותר נפוץ וניתן למצוא לו חלקים גם בארץ.לצערי אני מחפש דווקא את הדגם הפחות נפוץ 150
נמרוד ראשית תודה רבה לך.
שנית אני מחפש חלקים לקרבורטור ולא קרבורטור שלם. ראה כותרת.
אגב החלק שאני מחפש לא נמצא על הקרב' בקישור שצירפת, אחרת הייתי קונה את כולו בשביל החלק.
האם אתה יכול לעזור לי לגבי חלקים לקרבורטור?
פנה למוכר של הקרבורטור השלם ב eBay ותשאל אותו אם יש לו את החלק שאתה צריך או אם הוא יודע למי יש. הוא מציין בתאור הפריט שהוא מפנה מלאים שנותרו לו מהתקופה שתיקן טריומפים, מה שמחשיד שאולי יש לו איזה סנטימנט לענין, וירצה לעזור לך.
כמה פעמים יצא לי להגיע בצורה זו לדברים שחיפשתי: אדם אחד מוביל אותך לבא וכך הלאה. בדרך אתה מפטפט עם אנשים בעלי ענין משותף לשלך כך שזה לא הפסד זמן מחלט. לאחרונה הייתי צריך איזה פס קישוט. פניתי דרך פורום LTD (יש דבר כזה תאמין או לא) ומישהו משם הפנה אותי למגרש גרוטאות בניו יורק שהפנה אותי למחסן חלקים ישנים-חדשים (NOS) באוהיו שהחזיק את החלק. שישים וחמישה דולר מאוחר יותר, החלק היה אצלי.
נמרוד
תודה עשיתי כדברך.
נראה מה יצא מזה.....