Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. זה עדיין מרגיז שגובים מחירים כאלה במוסך מורשה.. העבודה עצמה לא לקחה יותר מ 5 דקות. לא היה נדרש לפרק משהו בשביל להחליף את החיישן. PLUG AND PLAY ממש. אני חייב לציין שלקוח שלא היה מתווכח היה מקבל מחיר של לפחות 550 ש"ח על דבר כזה. נכון שהאיכות והאחריות של מוסך מורשה אינה ניתנת להשוואה אבל עדיין צריך להיות גבול.
  2. חברים שלום, נסעתי אתמול למוסך המורשה של סוזוקי, חיברו את המחשב סורק התקלות וגילו שיש תקלה בחיישן גל זיזים.. הסבירו לי שזה לא בטוח לנסוע ככה כי החיישן כבר "גוסס" . סיכמתי עם איש המכירות על 450 ש"ח כולל מע"מ וזה כלל את בדיקת המחשב. נראה לכם סביר ? כמובן במידה ולא הייתי מתקן אצלם, הם גובים 170 ש"ח על הבדיקה
  3. vogivog תודה !, לפי ספר הטיפולים, לא הוחלף ממיר קטליטי ברכב. אפשר בבקשה עוד חוות דעת בהתייחס לסעיפים שציינתי ? תודה רבה
  4. שלום רב, הערב כשנסעתי בכביש מהיר, לאחר 10 דק' נסיעה בערך, חום המנוע היה באמצע ונדלקה נורית check engine ונכבית לסירוגין כל כמה דקות.לאחר יציאה מהכביש המהיר כשהייתי בעצירה ברמזור, האוטו נכבה פתאומית, הצלחתי להניע ידנית והמשכתי בנסיעה, לאחר מכן בעצירה הבאה ברמזור שוב הרכב נכבה והצלחתי להניעו, ברוך השם הצלחתי להגיע לחנייה והכל בסדר. מספר שאלות , לפי מה שהבנתי צריך ללכת למוסך על מנת לסרוק את התקלות ממחשב הניהול אבל : 1. האם ניתן לעשות את הסריקה הנ"ל רק במוסך מורשה ? האם יש עלות ומהי והאם אני חייב לתקן את התקלה שם ? 2. חבר הציע לי לנתק את הכבל שמתחבר למצבר ולחברו לאחר מספר שניות וזאת כדי לאפס את המחשב האם זה מומלץ והאם יכול לפתור את התקלה ? (בהתחשב שהרכב נכבה לי ברמזור בלאחר עצירה מוחלטת). 3. כמו שציינתי למעלה , הנורית נדלקת ונכבית לסירוגין כל כמה דקות. תודה ושבוע טוב
  5. אז מה אתה מציע לעשות ? קניתי כבר את התכשיר.. אני צריך עצות ממי שהתנסה, איזה אמצעי זהירות אני צריך לנקוט? ואיך להשיג תוצאות טובות ?
  6. שבוע טוב לא עניתם לי תשובה מלאה... האם לפי התמונה השסתום נכנס עד הסוף ? או שצריך לדחוף אותו פנימה יותר ? תודה
  7. במוסך הראשי בתל אביב אמרו לי שהוא סתום... האם הוא נכנס עד הסוף או שצריך לדחוף אותו עוד כלפי מטה ? ,יש כחול כזה שנשאר בחוץ... אני יודע שאולי זה מאוחר כעת אבל להבא : איך אני בודק שהשסתום אכן סתום ?
  8. בוקר טוב קניתי תכשיר STP ENGINE DEGREASER לניקוי מנוע משומנים. רציתי בבקשה אם תוכלו לרשום הדרכה איך משתמשים בחומר מסוג זה, איזה מקומות לכסות על מנת שלא יהיה נזק? אני מעוניין לעשות זאת ידנית בעצמי, אין לי מכונת קיטור. תודה וסופ"ש נעים
  9. בוקר טוב וחודש טוב השבוע החלפתי ברכבי שסתום PCV כי הוא היה סתום. החלפתי את החלק בכוחות עצמי.. צירפתי תמונה לאחר ההחלפה, רציתי לדעת האם החלפתי כמו שצריך והאם החלק "יושב" כמו שצריך להיות? שנית כל איך אני מנקה שסתום כזה ? החלק עלה לי 70 ש"ח כולל מע"מ, חלק מקורי של בלנו, אני מאמין שהמחיר זול יחסית ולכן לא רציתי לשבור את הראש ולנקות את השסתום.. רק לידע כללי איך אני יכול לנקות אותו?
  10. תודה לכולכם על העזרה, אפשר תשובה חד משמעית ? אני קצת מבולבל תוכלו לסמן לי איפה נמצא החלק בתמונה שצריך להחליף או לאטום ומהו שמו המדויק ?
  11. שנית כל איזה יצרני משולשים יפניים אתה מכיר ? אני רוצה לדעת בוודאות שהוא מחליף למשולשים תוצרת יפנית ולא עובד עלי.. תודה
  12. אני מעוניין להחליף לבד.. מסובך ? אפשר בבקשה הדרכה בשלבים ? איך נקראת הגומייה על מנת שאוכל להזמין ?
  13. שלום לכולם מדובר בבלנו 98 אוטומטית, אני מצרף תמונות של מנוע הרכב, יש נזילת שמן קטנה. אשמח אם תביטו בתמונות ותתנו חוות דעת, לפני שנה טיפלו בנזילה והיא שוב חזרה.. החליפו גומיה ושמו סיליקון או משהו דומה. אני לא מאבד שמן כמעט, אני בודק אחת לשבוע. זה המחלה של הבלנו למיניהם למיטב ידיעתי אני צריך לעבור טסט עוד חודש, האם על מה שרואים בתמונות ניתן להכשיל אותי בטסט? אני רוצה לבצע את התיקון בעצמי, מהם החלקים הדרושים ? מהם סדר הפעולות בפירוט שיש לבצע? תודה מראש
  14. שלא תבינו לא נכון , החלפת הבולמים פתרה את הרעשים כשעולים על בורות.. עכשיו לא מרגישים זעזועים כמו מקודם.. 2 תושבות מנוע הוחלפו כי היו קרועות ולפי המוסכניק היה עדיף להחליף לפני שהמנוע יפול, כי התושבת מחזיקה אותו , הגיוני ? בוא נניח שהחלפת המשולשים תפתור את הבעיה , האם המחיר החלקים והעבודה סבירים בהנחה שהמשולשים תוצרת יפנית ולא סינית תודה ולילה טוב
  15. חברים שלום, לפני שבועיים החלפתי ברכב שלי, בלנו 98 אוטומטית, 2 תושבות קדמיות + 2 בולמי זעזועים מקדימהחשבתי שזה יפתור לגמרי את בעיית הרעשים.. אלא שעדיין יש רעשים בזמן סיבוב ההגה. המוסכניק מציע כעת להחליף 2 משולשים מקדימה עקב "חופש" הצעת המחיר היא : 550 ש"ח כולל עבודה, לא כולל מע"מ. אני צריך חוות דעת האם הצעת המחיר סבירה והאם החלפת הציריות יכולה לפתור את הבעיה שתיארתי ? תודה מראש
  16. זה לא סוף העולם אבל צריך להוסיף כסף על טסט חוזר עקב ליקויים אלו לא?
  17. תודה מראש
  18. שלום לכולם , בקרוב אני צריך להעביר את הרכב טסט, מספר שאלות לי אליכם בבקשה : מדובר בבלנו 98 1. החלפתי את תאורת לוחית הרישוי (מאחורה כמובן) ללדים, במקום הנורות הרגילות שהיו שם- האם יכולים להכשיל על דבר כזה? 2. לא כל הצמיגים מאותה החברה, האם זה נכון שמכשילים על דבר כזה? שמעתי שמספיק שבסרן הקדמי יש 2 צמיגים מאותה חברה ובסרן האחורי 2 צמיגים מאותה חברה , האם זה מדויק? 3. אורות הנסיעה שלי, אחד מאיר ליותר רחוק והשני פחות.. האם זה סיבה להכשיל? 4. איזה עוד דברים דרוש לבדוק לפני הטסט כדי להימנע מטסט חוזר? תודה מראש
  19. זה באמת היה נראה לי מוזר... אבל עכשיו ברצינות, האם ישנה אפשרות לתקן את הסטייה שנעשתה לאחר החלפת הבולמים ללא כיוון פרונט במקום מוסמך?
  20. הפיוז שייך רק למצית, בדקתי בספר הרכב, הנתיכים ממוספרים בסכימה, התפקיד של כל נתיך ממוספר מופיע בטבלה. ונתיך זה אחראי רק למצת
×
×
  • תוכן חדש...