Jump to content

היו זמני בומבה

  • הודעות

    1,307
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז הארץ
  • תחביבים
    נהיגה, רכיבה (אופניים)
  • מקצוע
    רפואה (בשירות צה"ל)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של היו זמני בומבה

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

69

מוניטין

  1. ממש חבל שאין על המנוף הימני כפתור שאומר לתיבה: תחליף את ההילוך הבא בתור לנמוך יותר
  2. כנ"ל. 10 שנים עם פולו (מתה בגיל 12), אפילו לא הוחלפו מצמדים. כרגע עם ארונה יותר צעירה, ואין בעיות. זה בדיוק הקטע שאני חוזר עליו בשרשורי ההפחדה של DSG - אף אחד לא פותח שרשור או תלונה בפייסבוק "אני X שנים עם DSG והכל בסדר". אבל על תלונות כן וזה צף לתודעה. וברגע שנוצר אישיו (ובהחלט היה אישיו בשנים הראשונות), נוצרת סטיגמה, ואז כולם חוטאים בהטיית האישוש. בהחלט. עם הפולו לא השתמשתי בפיקוד הידני כי הוא היה בידית ההילוכים. אבל עכשיו מההגה - זה פשוט נפלא. התיבה רוב הזמן ב-D ועושה עבודה טובה, אבל כשאני יודע משהו שהיא לא (מתקרב לעיקול, מתכונן לעקיפה), פשוט מוריד הילוך\ים דרך ההגה בקלות ומהירות. זה היופי של התיבה, היא יכולה להיות אוטומטית, והיא יכולה להיות (כמעט סוג של בערך) ידנית, רק בלי דוושת קלאץ'.
  3. נושא מהותי. אנשים דואגים לעוף ומילקי במקרר ולא לדברים הרבה יותר בסיסיים. וכמו שכתב מישהו קצת לפניך - מים, תאורה, אוכל מהיר הכנה. וכן, גם מפתח ללובי. ומים אגב - צריך הרבה. זה לא רק לשתייה, זה גם להיגיינה. תכפילו בכמות הנפשות, ואז בכמה ימים אתם רוצים. זה יוצא לא מעט בכלל. בעיקר רלבנטי למי שבקומה גבוהה ומסתמך על חשמל בשביל המשאבה שמזרימה מים לקומה שלו.
  4. וזה לא נכון לכל רכב ידני שתחזיק אותו במשך שעה בחצי קלאצ' בעלייה במדבר בצהריים ?
  5. אני לא יודע מה ההתקדמות הפרקטית של זה, אבל התקבלה הנחייה להגדיל את פרק הזמן שעל אנטנות התקשורת לעבוד ללא חשמל, לפחות בצפון
  6. הכוונה שישיתו קנס על הריגה, שילך לטובת המדינה למשל, כך שישתווה לפיצוי הנזיקי. אחרת יש תמריץ לרצוח את הנדרס
  7. הם כל כך מפגרים ? שיעלו את הקנס להיות משמעותי (למשפחת הנפגע, לתרומה לבתי חולים לשיקום) א.ב של כלכלה התנהגותית
  8. שלום פיג'ו 208 מנוע 1.2 אטמוספרי (גיר רובוטי) הרכב של בת הזוג שלי. לא מטפלת בו באופן מסודר. כשהתעניינתי ושאלתי על החלפת נוזל בלמים אין לה מושג על מה מדובר, אז אני מניח שהנוזל לא הוחלף שנים (אם בכלל) רציתי לקחת את הרכב בעצמי למוסך ולהחליף. התקשרתי למוסך מורשה יבואן, והאם אמרו שזה לא משהו שהם עושים, רק אם יש תקלה או נזילה. אציין שלא מזמן כשלקחה את הרכב לטיפול (במוסך אחר) אמרתי לה לבקש להחליף נוזל בלמים וגם שם הם אמרו לה שלא צריך. זה מוזר לי. אני נוסע ב- VAG כל חיי ושם היצרן מנחה להחליף כל שנתיים זה שונה בפיג'ו ? (אין ספר רכב) אני יודע שזה משהו שמוסכים לא אוהבים, אבל עד כדי כך ... ואם אכן יש להחליף, איזה מוסך אני צריך לחפש (בירושליים) שיסכים בטובתו לעשות את זה ?
  9. 20 אלף האמת שהדבר הכי הגיוני נשמע פשוט להתנסות (עם הקונטי 6. הפריימסי לא מושכים אותי מהתיאור) ואז אחליט להבא
  10. אם ככה, אתה חושב שהפריימסי (או הקונטקט 6 שהוזכר) יתרמו הבדל מורגש ? ואם לא, מה דעתכם על האפשרות להשאר עם אותם צמיגים שאני עכשיו, ופשוט לצמצם את מרווח ההחלפה נגיד להחליף כל שנה וחצי ?
  11. שלום אני יודע שיש שרשור מקביל לאותו רכב, אבל הדרישות אחרות מדובר על אותה מידה: 205/55/17 נכנס לי כסף פנוי ורציתי להחליף לצמיגים שהם יותר פרימיום אני נועל היום goodyear effigrip preformance. למעשה אני עם הצמיגים האלה גם עם הרכב קודם לא מעט שנים הם בסדר גמור. אבל אני מחפש 2 דברים: יותר נוחות (הארונה קשיחה), ואחיזה מקסימלית (בד"כ התכונות האלו סותרות, אז אם צריך לבחור אז שתשמר רמת הנוחות אבל שתשתפר משמעותית האחיזה). אני לא מתגרזן אבל אני רוצה את הבטיחות הכי גבוהה שאפשר, גם בפניות יחסית מהירות. ושהצמיג לא יאבד משמעותית את האחיזה בגשם לא אכפת לי מ: רעש, חסכון בדלק, אורך חיים (עד גבול מסויים אבל ככה או ככה אני מחליף רביעיה אחרי שנתיים) התקציב שלי הוא 600-750 לצמיג. מעדיף להיות בטווח התחתון, אבל אם הדבר עוזר משמעותית אז אפשר לנצל את כל התקציב ועדיפות גבוהה לצמיג שלא בעייתי להשיג. אני מבאר שבע אבל מגיע באופן קבוע לירושליים תודה רבה
  12. בלי קשר למערכת, מרגיש לי מקריאה בין השורות שלאשה המבוגרת יהיה הרבה מה להרוויח מכיוונון מראות נכון
  13. הרכב בן 10, ידוע שהיה בליסינג בעברו. אין לה היסטוריית טיפולים
×
×
  • תוכן חדש...