Jump to content

MadCat_LE

  • הודעות

    653
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

MadCat_LE שיחק אותה בתאריך ינואר 30

התכנים של MadCat_LE היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של MadCat_LE

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

334

מוניטין

  1. 4855/9000. ממה שראיתי עד היום, בניגוד גמור לרוב התחומים בארץ, איכשהו דגמים מיוחדים של שעונים מגיעים לפה לא מעט (חוץ מכאלו שמיועדים על ידי היצרן למדינה ספציפית, נגיד).
  2. ניסיתי בין לבין במהלך העבודה. במשרד עם אור diffuse בקושי רואים את זה אז תפסתי כשהייתי באוטו.
  3. SRPK75 טוב עכשיו לקחתי על עצמי מטלה להצליח לצלם את השעון כמו שצריך. אעדכן כשיהיו התפתחויות.
  4. מעדכן עם רכש עצמי ליומולדת. תמונה מגוגל כי לא הצלחתי למצוא זווית נורמלית בלי השתקפויות במשרד. שמעו, יצא לסייקו מדהים...
  5. MadCat_LE

    משאית בטון

    לגבי משאבת הבטון - מתחילה את חייה כשלדה 41 טון 8x4 ועוברת הסבה ל-60 (או טיפה יותר, תלוי במשאבה) טון 12x4 עם תוספת של שני סרנים. זו כנראה 62-67 מטר. כל המשאבות נחשבות ציוד חריג בגלל המשקל. תרצה לדעת משהו ספציפי?
  6. אתה מנסה להמציא מציאות כמו איזה פאנליסט בערוץ 14? כי אין קשר בין מה שאתה כותב לשום מציאות. יכול להיות שאתה משליך מנסיון החיים שלך על קבוצה שאתה לא מכיר?
  7. עכשיו יש גם טסט לשנה. 25,000 ₪.
  8. לא היה לי מושג איפה לכתוב את זה והנושא הזה נראה הכי קשור: ממתי שוטרים ברכבים "אזרחיים" עם צ'קלקות בפנים הרכב התחילו לשים זין ולנסוע על בשוליים כשיש פקק או האטה? זה משהו שפעם לא ראיתי, רק ניידות עם סירנה היו עוקפות בפול גז על השוליים. היום כל רכב משטרתי עושה מה שבראש שלו, למרות שלמיטב זכרוני הם לא אמורים לעבור על החוק אם אין צורך מבצעי?
  9. בהמשך לשעון הקודם...אחד נוסף למסירה - Garmin Forerunner 55. חדש לחלוטין, שימוש אחד ואימי חזרה לשעון הקודם. אם מישהו מכיר מישהו שבאמת צריך אנא פנו.
  10. תזכרו שהיום כבר היינו יכולים להיות עם פלוגות של לוחמים חרדים ולא היו צריכים לזיין מילואימניקים עד שהעסקים שלהם יקרסו, יפטרו אותם והמשפחה תתפרק. אין שום סיבה שמישהו לא יתרום. לגרבץ בישיבה אפשר גם אחרי השירות.
  11. מה יספרו עוד שנים אותם טירונים שמצאו את עצמם עומדים בחום ללא נשק כמו בובות ו"שומרים" על מבצרו של האחראי לטבח ה-7 באוקטובר? איך הם היו שם עם הקיסר במקום בעזה עם צוותים שחיפשו חטופים ונלחמו באויב אמיתי? איך שמו אותם שם כמו תפאורה, כמו שורת עציצים במקום לחפש שב"חים, לרדוף אחרי גנבים פלסטינים או למנוע דקירות בירושלים? בושה.
  12. וואו, לא חשבתי שמישהו מערוץ 14 יכול לכתוב משהו כזה. כנראה יש גבול?
  13. רק נזכיר, בין כל הבולשיט של האחראי לטבח כמו טנטרום על האמריקאים בשביל הבייס המטומטם שלו: יש עדיין חטופים בעזה. גם אם יותר דחוף לממשלה חוק ג'ובים או פטור לעלוקות, הם עדיין שם. תזכירו לכל מי שאתם מכירים.
  14. אז עסקים קורסים אבל 60 מליון לסקרים יש. ממשלת ישראל נגד מדינת ישראל. יכלו לתת ל-1000 עסקים קטנים מענק של 60,000 שלא יפשטו רגל. אבל למי רע פה?
×
×
  • תוכן חדש...