Jump to content

מילאנו בר

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מילאנו בר

  1. uriel3010 - תודה על הקישור וההסבר Copia - תודה רבה אני מבין שזה לא לפי בחירה מה אני רוצה,אבל תמיד ניתן לשנות ולעשות הסבה לטורבו. בעצם מה שרציתי להבין,ברכב שלי אין טורבו כרגע,וכמובן שהוא אוטמוספרי,מה שבעצם אני רוצה לשפר ,זה לרמה יותר חזקה שיתן לי יותר כ"ס בפלטה אז לפי מה שהבנתי ,מניפולד פליטה משופר לא יתן לי הרבה כ"ס לרכב שלי או שכן איך בכלל אפשר לדעת בכמה כ"ס זה ישפר לי את הרכב? PIT-STOP (נתי) - מדובר ברכב מסוג - הונדה סיוויק האצ'בק מודל 94,מנוע B16A2 עם 160 כ"ס מקורי מהחברה.
  2. שלום רב שאלתי היא כך. החלטתי לשפר את מערכת הפלטה ברכב,אבל לפני כן אני רוצה לדעת כמה דברים "סעפת מניפולד" אז ככה.אני לא יודע כל כך מה זה,לפי התאור שלי,והידע שלי בחלק הזה שעוברים (הגזים) והאוויר והדלק שנשרפים במערכת דרך הסעפת הפלטה,לא יודע אם זה מדוייק,אבל זה מה שאני יודע. השאלות: 1.למה זה עולה יקר כל כך (כמה אלפים טובים) 2.במה שונה המניפולד המשופר לקיים ברכב 3.בכמה כוח סוס זה משפר את הרכב כי הבנתי שלפני שמשפרים לסעפת מניפולד משופרת צריך להבין קודם מה רוצים, "אוטמוספרי" או "טורבו" ,אני החלטתי ללכת על אוטמוספרי כי טורבו צריך השקעה רבה,וגם בגלל הטיפולים,ואחזקה לא קלה. אוקיי,מקווה שתוכלו לענות לי על שאלותי בנושא המבוקש. ושיהיי לכם שבוע מצויין ותודה מראש.
  3. תודה רפי לין והמשך יום נפלא.
  4. אין כמו אמא גם לי זה קרה,אל תדאג,בגלל שנסעתה לקחת את אמא תהיי בטוח שהכל יהיי בסדר. עכשיו קצת לדברים: כמו שאמר d-mad ,יש לייבש את המקומות בהן נגעו מים בחשמל עם ספריי מגעים! ולחכות שהתייבש קצת לפני שאת מדליק את הרכב.אם הגעתה הביתה הכל בסדר אל תדאג זה נראה בסדר גמור,עכשיו למה לנקות? כי ברגע שלא תנקה,יהיי לך שם קרוזיה,וזה יגרום לך לקצרים בעתיד.תסתכל פחות או יותר איפה המים הגיעו ותנקה.עניין של 10 ,15 דקות עבודה. תגיד תודה לאל שהכל בסדר ,חוץ מזה שגשם זה ברכה,בטוב וגם ברע,כל עקבה לטובה יצא לי חרוז.
  5. שלום לכולם יש בירשותי רכב מסוג הונדה סיוויק האצ'בק מודל 1994 אני מריח כבר יותר מחודשיים ריח של דלק בזמן שאני מתניע אין לי מושג מאיפה זה,אני מבין קצת במכונאות,עשיתי בדיקה בדקתי את רוב הסיבות,אם זה הפילטר דלק שהחלפתי כולל שיבות נחושת), צינורות(יש לי הרגשה שהם יבשים כבר בגלל השנה של הרכב) אין לי גם מושג איך אני יכול לבדוק אם זה מהם. ,ומכסה דלק,מצוף דלק שיושב מתחת למושב האחורי,ומזרקים+החנוכיה.וגם במכיל דלק החלפתי את השיבות הנחושת. יכול להיות שפספסתי משיהו? כעיקרון הריח מגיע מתחת לדלת צד ימין (לא של הנהג) וקצת קשה להסתכל שם בלי ליפט,צריך לעקוב אחריי הצינורות לכל אורך הרכב. והצינורות עוברים שם,כמה צריך לעלות בדיקה במוסך,ועלות החלפת הצינורות הללו,כי נראה לי שזה מזה. ותודה מראש.
  6. תודה אנשים,ושבוע טוב. זה אכן נקודות קטנות שהתקלף מהן הצבע.ולא ליכלוך,כי אין לי איפלו גרגיר של חול על הרכב. זה רכב שנשמר בידיים סטריליות,ולכן אני מסתכל על כל דבר.ככה גם בחיים שלי. לא נראה לי שקיים "משוגע כמוני לנקיון" לגביי הפוליש + וקס,לא נראה לי שזה באמת יעזור,אני בכלל חשבתי על מריחה של שפכטל פחחים כמות מזערית קטנה למלות את הנקודות האלה,ולחכות שזה יתייבש,ואחר כך לעשות פוליש נקודתי עדין שיתן מרכם אחיד לפני צביעה במכחול. אני אשתדל לפרסם תמונות,כרגע יש על זה צבע שצבעתי עם מכחול לטשטש קצת את המקום. אבל עדיין רואים תודה שוב, ושנה טובה .
  7. אין לי מושג איך הם,יש מלא סוגים,גם לדים,אני יש לי את הנורות H4 של Osram 4000K http://img.villagephotos.com/p/2009-1/1332419/H4_Osram_Cool_Blue.jpg והם ממש אחלה.חברה גרמנית,לא חסר תאמין לי,כל הזמן יוצאים חדשים,אל תחפש את הכי טוב ובזול,כי הזול עולה בסוף ביוקר!!! מנסיון אישי. ולפני שקונים בדרך כלל בודקים,או שקונים ממקומות מכורים עם אבא ואמא למוצר.
  8. יש ביד 2 בחור שמוכר ב 100 שקל כנס ותראה ,אני חושב שלאלה אתה מתכוון. http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=166770&Code=37c7b983146b264eec321da91b1cd319
  9. אני חושב שאתה מתכוון לנורה הזאת - 501 W5W יש מבחר של תמונות בגוגל תסתכל בקישור הבא http://images.google.co.il/images?hl=iw&lr=&rlz=1G1GGLQ_IWIL359&um=1&sa=1&q=501+W5W+Cars&aq=f&oq=&start=0 בהצלחה
  10. בהתחלה חשבתי שאתה צוחק שאמרתה פגר,לא הבנתי כל כך כי אני לא מכיר אף אחד שלקח חתול לטייל במנוע,לפחות עשיתה לחתול סיור מודרך במכלולי המנוע,עכשיו בגלגול הבא הוא יהיי מוסכניק מדופלם.
  11. תנסה ספריי מגעים,ותתן לזה להתייבש קצת לפני שאתה מחבר את הפנס,יכול להיות שהצטבר אצלך קרוזיה ממים שנגעו באזור החשמל,לא יזיק לשים ספריי מגעים,תנסה את זה,להרוס זה לא יהרוס,אולי רק יעזור בהצלחה... שנה טובה.והמשך יום מקסים.
  12. שלום רב לפני כמה ימים נסעתי עם הרכב,ולא שמתי לב למשאית שהיא מפילה על הרכב שלי אבני חצץ כמובן אך שהרגשתי ישר הורדתי את דוושת הגז,וכשיצאתי לבדוק,היה נקודות לבנות,וזה די מעצבן אותי,כי אין על הרכב אפילו שריטה וזה ממש מציק לי. איך מסדרים את זה ? מה צריך לעשות במצב הזה ? השאלה שלי בעצם אם יש תכשיר לתיקון,זה נשמע לי נורא מוזר להכניס את הרכב לפחח בישביל כמה נקודות,אפילו אם יש משיהו לטשטש זה גם טוב אני פשוט לא כל כך מבין בחומרים הנ"ל ותודה מראש.והמשך יום מקסים.
  13. אפשר לקבל הצעת מחיר של הבקליות(פנסים) להונדה סיוויק האצ'בק 92/95? כמו בתמונה HD455-BURW4 ( CIVIC '92-'95 2D/4D REAR LAMP (USA) ) CIVIC '92-'95 2D/4D REAR LAMP (USA)
  14. שלום,אני צריך פנס אחורי לבן אדום קריסטלי הסגנון האמריקאי אם יש (לא הדגם של הלד) להונדה האצ'בק מודל 1994 ותודה מראש.
  15. BILLABONG תודה רבה עזרתה לי מאוד
  16. תודה רבה BILLABONG שאלה: האם הצופר של האזעקה יעבוד ביחד עם הצופר של הרכב? או שרק הצופר של הרכב יעבוד? או לחבר גם את הצופר של האזעקה ביחיד עם החוטים של הצופר של הרכב. לא צריך לחבר ממסר (ריליי)? אם ככה זה נורא פשוט.
  17. שלום לכולם ברצוני לדעת איך עושים זאת? ואם זה ניתן לחבר את הצופר ברכב למערכת האזעקה שברשותי, Guard Alarm LS-635 שמתי לב גם ששאלו את השאלות האלו בפרום,אבל למרות זאת החלטתי לפתוח בגלל שיש לי מערכת אזעקה שונה משלהם. ראיתי כבר כמה מכוניות שעשו זאת,הסיבה לזה בגלל שיש לי שכנים עם אותה מערכת אזעקה וכל פעם שהאזעקה מצפצפת למרות שיש לי ביפר שאמור להודיע לי אני צריך ללכת לבדוק,וזה די מעצבן.למרות שאני יכול להחליף סירנה,אבל נראה לי יותר פשוט זה לחבר את הצפצפה, חשבתי לפתוח את הסירנה ולמשוך חוטים מהצופר לאיפה שהרמקול של הסירנה מתחבר. חשוב לציין שאין לי ניסיון בתחום החשמל !!! האם ככה עושים זאת ? ותודה מראש.
  18. שלום אני מחפש לקנות הונדה סיוויק Type R מודל: 2002 גיר: ידנית נפח מנוע: 2.0 צבע: שחור בלבד! יד: עד 02 בניירת. רצוי מקורית,ותוספות שבאו מהחברה. נותן מחירון בלבד !!! 59,000 שקל,לפי מחירון לוי יצחק וזה גם מה שהכיס שלי מדבר! אל תשכחו שזה לא רכב שנת 2009 7 שנים על הכביש,ומחירון לתת זה מכובד ביותר. במיוחד במצב הכלכלי הקשה על במדינה. דרכים ליצירת קשר: שם: אבי טלפון ליצירת קשר: 0547337617 * ניתן גם לשלוח הודעה פרטית.
  19. תודה רבה וחג שמח E_M777
  20. מאזדה 3 רכב מצויין. אני אישית אוהב את ה מאזדה 323 לאנטיס גם בצורה וגם בהתנהגות בכביש. רכב בהחלט אני חושב שיתן לכם הרבה הנאה במשפחה ואת זה אני יודע,כי יש לי חבר שעובד במוסך כמכונאי מוסמך בחברת מאזדה בנתניה רוב המכוניות שנכנסות לשם לצורך טיפולים הם החלפת שמנים וטיפולים קטנים,לא משיהו רציני בכלל. הנה תמונה לרכב שאני מדבר http://pscars.phuxxx.com/Competitions/Januari/mazda_323_mps_concept.jpg גם טיוטה קורולה מעולה http://www.handpickedcars.com/2002_0101Toyoto0010.jpg הסיבה להמלצות האלו,אין לי נסיון עם הרכב ניסן מקסימה פרפקט 1.8 מיצובישי לנסר,אני יודע שבמיצובישי לנסר אוטומט שמעתי שיש בעיות בגיר בדגמים מסויימים. * עוד דבר נוסף,אני מציע לך אם אתה מחפש רכב אמין וטוב,שלא יראה מוסך כל שני וחמישי למרות שצריך גם מזל לפעמיים כשקונים רכב יד 2, לכו על רכבים יפנים. הונדה,מאזה,טיוטה,סובארו,וכו...
  21. כואב לשמוע שמועות כאלה על יצרנית גדולה כזאת. למרות שאני לא מאמין שזה יקרה... הם כנראה בתהליך בנייה מחדש ,או איזה השקעה לדור הבא של מכוניות פורשה. מה שנכון,הם סוגרים את החוב הזה בכמה שניות אם הם רוצים. זאת חברת חזקה בעולם בייצור מכוניות אז אל תשכחו. הכתבה הזאת חסרת משמעות מבחינתי לפחות. לכל חברה יש נזילות,בהתאם להוצאות. אל תקחו את זה יותר מדי ללב
  22. נשמע מוזר... אבל כן,אני מחפש ג'אנט אחד לקנות. ומקווה שיהיה לי מזל ואוכל להשיג את הג'אנט הנ"ל COMPOMOTIVE מידה 15' לחזור אליי בהודעה פרטית אם יהיה. ותודה מראש.
  23. מקווה שלא הגבתי באיחור! יש לבודק או לבעל המכון הבדיקה,או האחראי שטיפל בך במכון הרכב יד עם הבעל הרכב שאתה מנסה לקנות!!! מנסים לדחוף לך אותו! תברח כל עוד אתה יכול.. נכון זה מבאס לשלם על בדיקה ובסוף לרדת מזה,אבל אני יגיד לך,תגיד כפרה על הכסף. ואל תקח את הרכב אתה תצא גדול.אתה תראה איך בעל הרכב יוריד לך עוד ממה שהוא הוריד כי בטח הוא ראה שאתה נדלקתה על הרכב הזה,והוא ינסה כל דרך להכניס לך אותה. פשוט עזוב את הרכב,יש מלא רכבים,ועוד דבר נוסף,נניח ותקנה את הרכב,תעשה לו ביטוח נכון? אם יקרה לרכב משיהו,או תרצה למכור,לא יתנו לך את המחיר שקניתה,אם יתנו לך 10,000 שקל תגיד תודה. ולא נראה לי גם שאנשים כל כך יתלהבו לקנות רכב אחריי בדיקה כזאת.
  24. הקוד הדגם : לא רשום לי,יש משבצת ריקה,יכול להיות לזה מה שאתה מתכוון? דגם מנוע : 2E סיאט איביזה : 6K32E2 רשומון יבוא : 043143020 אם לא מופיע לי קוד דגם צריך להיות לי בעיה?
  25. E_M777 - לא יודע מה קוד הדגם של הרכב,הרשיון לא אצלי כרגע,אני אבדוק ברגע שאוכל ואני אגיד לך. AVI32 - זה אכן המנווע שיש לי ברכב."מנוע 8 שסתומים 115 כ"ס הזרקה חד-נקודתית" אם ככה אז אני מבין שאין טעם לנסות לשים את המנוע 20VT אני אלך העל מנוע של קופרה,ואקח את החשבון של הכנה לטורבו. גם אם יהיה קשה למצוא את המנוע של קופרה,זה ישתלם בסוף. לגביי ההסבת המנוע אין לי בעיה,יש לי חבר שיעשה לי את העבודה. אני פשוט רציתי שלא יעשו לי בעיות בהורדת רכב מהכביש בגלל תוספת כמו טורבו לפי מה שהבנתי זה אסור,ולא חוקי ללא אישור.וחשבתי אם אני אשים את המנוע של 20VT יהיה לי קל לטשטש את הטורבו.כי זה רכב שבא עם טורבו מוכן. אבל נראה כבר מה יהיה. תודה אנשים,עזרתם לי מאוד !!!
×
×
  • תוכן חדש...