Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. eladns

    קניית רכב מתייר

    זה לא פר!
  2. eladns

    קניית רכב מתייר

    הייתי בטוח שזה השם שלו ואני לא שומע נכון... עמיל מהמכס.... ערבי לך תדע... בכל אופן, השגתי את המכס היום בטלפון. אף פעם לא שמעתי פקידה שמדבר כמו תקליט. לא משנה מה שאלתי התשובה הייתה: המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות. שאלתי אותה: האם יש מסים על רכב שכבר 8 שנים בארץ? התשובה:המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות. לפי מה אתם גובים את גובה המס על הרכב? התשובה: המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות. חשבתי שאני מדבר עם תקליט. אז התחלתי לצעוק עליה, גברת!!! מא אחוז המס שצריך לשלם על הרכב הזה???!!! התשובה : המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות. כאן כבר ניתקתי. חלאס! באמת! אני רק רוצה לדעת כמה יעלה לשחרר את הרכב הזה! כי אם המס עליו הוא 20 אלף ש"ח ומעלה, לא שווה לי לקחת אותו. אם המס הוא עד 20 אלף ש"ח אני כן רוצה. אין תקנות ברורות לכך? מישהו יודע היכן ניתן למצא פרטים על כך ללא עזרת פקידים אנטיפתיים של מכס ישראל?
  3. eladns

    קניית רכב מתייר

    קודם שהמכס יענו בטלפון
  4. eladns

    קניית רכב מתייר

    כאן הבעיה.כל אחד מפיל על השני.פניתי יום בבוקר למשרד הרישוי בירושלים. אין להם מוש מה אני רוצה מהם והם הפנו אותי לאמין מכס שהוא יתן לי אישור להעביר את הרכב על שמי.מה על שמי? שאלתי רק לגבי כמה כסף עליי לשלם על הרכב. אין עם מי לדבר.
  5. eladns

    קניית רכב מתייר

    אני חושב שיש לו אזרחות כפולה... גם ישראלית. יש מכס על רכב כזה?
  6. אני בעל BMW ופעמיים גנבו את הסמל הקידמי והאחורי. בסוף שמתי מדבקשה של סמל במקום סמל. אין לי בעיה שיגנבו את הסמל,אבל למה לגרום לנזק עם המברג כאשר מוצאים את הסמל.ממש חארות
  7. שלום רב, ברצוני לרכוש רכב בעל לוחיות זיהוי אמריקאיות אשר נמצא כאן בארץ משנת 2000. הרכב הוא גי'פ גראנד שירוקי. את הרכב,בעליו מעוניין למכור אותו ב3000 דולר. הרכב הוא משנת 1998 וכמו שאמרתי הוא כאן משנת 2000. אני רוצה לדעת כיצד הופכים את הרכב הזה להיות בעל לוחיות זיהוי צהובות? מה הליך ולמי פונים? בבקשה עזרו
×
×
  • תוכן חדש...