אוקיי. אני חושב שאתה לא יודע כ"כ...
אז הנה הסבר קטן:
יציאת RCA אחת, מספיקה כדי לחבר את המגבר.
כשהמגבר מחובר, עוברים אליו, גרך יציאת ה-RCA כל היגנלים, במקום לרמקולים.
את הרמקולים, ארבעתם, אתה צריך לחבר למגבר, לארבעת ערוציו.
כשזה יהיה מחובר, תשמע סאונד מוגבר.
אם המגבר יהיה בבגאז', מה שיש ברב אם לא כל המקרים, אתה צריך לחבר מהכבלים ש הרמקולים ש הדלתות הקדמיות הארכת כבלים, למגבר כמובן, או לנתק את החוטים הקיימים, ולחבר ארוכים יותר, וחדשים.
אם לא הבנתי אותך, תאיר את עיני.