ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2001 ששוה להערכתי קצת פחות מ - 40,000. הרכב קטן עלינו (שני ילדים, עגלה די גדולה ועוד).
מעיון בהודעות שונות כאן וקצת בירורים נראה לי שסקודה אוקטביה באזור השנים 2003-2004 היא אופציה טובה למדי בהתחשב בכך שאני לא רוצה להוסיף יותר מ - 30,000 ש"ח עבר למכירת הרכב, ורצוי פחות.
הכי חשוב לי - אמינות. זה רכב שהשאישה תיסע בו ואין לי כוח לבלות במוסכים ואם כבר, אז שלא ישחטו במחיר.
אשמח לקבל הערות האם אני טועה, האם כדאי להתעקש דווקא על דגם 2004 והאם זה משנה מאוד אם זה דגם הבנזין או הדיזל. אציין, כי נושא זה הנאה מהנהיגה זה לא השיקול העיקרי ולכן אם זה ההבדל העיקרי בין המנועים זה לא שיקול. יותר חשוב ההבדלים מבחינת אמינות, עלויות אחזקה, סחירות, צריכת דלק.
ואולי אני בכלל לא בכייון וצריך לחשוב על סוג רכב אחר.
תודה מראש.