היה להוררים שלי קאיה קרניבל מהשנה הראשנה נדמה לי. היה אוטו נהדר. נח מאד וחזק. אבל לא אמין. אני לא יודע אם המצב השתפר בשנים החדשות יותר. מצאתי לך מבחן יד שניה לקרניבל במוטוקאר
http://www.motocar.co.il/tests/test.aspx?VQ=KLG
על הפיג'ו אין לי מה להגיד חוץ משזה אוטו הרבה יותר יפה
למיטב ידיעתי מאזדה 3 היא מכונית אמינה. אין ברשותי אבל כמה חברים מרוצים (חלקם פרטי וחלקם אוטו מעבודה).
מאצתי חוות דעת של אנשים על האוטו במוטוקאר. הנה קישור:
http://www.motocar.co.il/consumer/default.aspx?zn07s_vq=FIL&z1qry_vq=EMIM&Brn4_qv47t=&p7446no=I
לא יודע כמה תצליח לנסוע על הצד ברכב 4X4 אבל הייתי הולך על האימפרזה. היא אמורה להיות אוטו אמין מאד. הייתה לי אימפרזה שנת 96 שהייתה אמינה מאד. לא יודע איך הטורבו. צריכת הדלק גרועה בטורבו
גם במיחירים נמוכים בעשרות אחוזים לא יהיה ביקוש למכוניות מסוג זה.
בשוק הישראלי קונים כמעט ורק מכוניות רגילות ומשעממות. מעט מאד מכוניות פרימיום ספורט או פתוחות. וחבל שכך
חוסר הביקוש נובע לא רק מהמחירים הגבוהים אלה גם מאופי השוק. זה עדין לא מסביר את היבואנים (חוץ מרצונם למצב את הפתוחות כמכוניות אקזוטיות) שבוחרים לתת מחירים גבוהים ביותר למכוניות שנותנות תמורה מעטה
אם אתה מחפש נוחות כמו שאמרת קודם אז הסיטרואן תענה על צורך זה יותר טוב....אבל אני חושב....כבר הרבה זמן שלא נסעתי באקורד אבל אני זוכר שזה אוטו ממש נחמד וגם כיף לנהוג בו.
עשית נכון כשהחלטת לוותר על היונדאי זה לא אוטו טוב.