Jump to content

Sanction

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Sanction

  1. המגבר משומש..
  2. הכיוון הוא סאב 12 או 15 חזק, למשל AA Havoc או DC level 2 או משהו בסגנון...
  3. אני לא באמת מתכוון להפעיל את המגבר ב1 אום כדי לקבל 2Kwrms, אני לא צריך את זה... פשוט העסקה נשמעת לי משתלמת. מה אתה חושב??
  4. היי, קיבלתי הצעה לרכוש Hifonics BXi 2008D במחיר אטרקטיבי יחסית (1500 שח) האם חיווט של 2 גייג' יספיק או שאני חייב להשתמש ב0? מה אתם חושבים על המחיר?
  5. Sanction

    מחפש hu

    חובה USB וaux) לא אכפת לי אם מקדימה או מאחורה). חובה 3 כניסות rca. לפנות בה''פ, תודה
  6. תמונה עובדת...
  7. היי יש לי הזדמנות לקנות את הסאב הנ"ל ב1500 ש"ח כולל תיבה. מה אתם אומרים ? ללכת על זה?
  8. UP....
  9. שכחתי לציין.. הרכב אוטומטי
  10. למכירה רנו קליאו משנתון 98, יד שניה, 135000 ק''מ, שמורה ומטופלת. מבקש 6000 ש"ח, גמיש.. זמין רק בפלאפון! 0544548451 רון
  11. היי, למישהו יש את הדיאגרמה של הבית פיוזים לרכב הנ"ל? החלנות והנעילה מרכזית הפסיקו לעבוד (צריך לנעול דלת-דלת) ואני כמעט בטוח שמדובר בפיוז-שתים שרופים. תודה
  12. אפ אפ
  13. קשקוש. אין הבדל בין דיסק שנקנה בחנות לבין דיסק שצרבו עליו קבצי WAV.
  14. ומה הבעיה להעתיק wav לusb? מה ההבדל?
  15. אין. אתה צריך לקנות מנחת
  16. מצב טוב מאוד, מורכב ברכב כרגע, מגביר סט פוקאל, ניתן לבוא לשמוע. מוצהר 100 RMS לערוץ ב4 אום. 600 ש''ח מאיר 0504442123 באר שבע
  17. כמו כן מעוניין בבתים לטוויטרים של פוקאל... אם מישהו מוכן לתרום כמחווה של רצון טוב אשמח לבוא לקחת, אם לא אפשר גם בסכום סמלי
  18. מעוניין במונובלוק וסאב. רצוי לפחות 400 rms. רצוי סאב עם שתי סלילים של 2 אום. לפנות בפרטי תודה
  19. אתה יכול לקנות DAC של USB - 2RCA וזה חוסך ממך לחבר את הנקסוס לHU באוקס.
  20. תודה רבה
  21. גימור ברמה גבוהה!! מקצועי ביותר...
  22. העברתי רמקול אחד עם ה+ ורמקול אחר עם הRCA, עם זאת אין "רעש אלטרנטור"... האם זה בסדר? תודה על התגובה בכל מקרה!
  23. מישהו?.......
  24. האם יש בעיה להריץ את הכבל של הקומפוננטים הקדמיים ביחד עם כבל ההדלקה או שחייב להעביר אותו לצד של הRCA?
×
×
  • תוכן חדש...