-
הודעות
144 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter
-
יעוץ למערכת סאונד לרכב מסוג רודסטר
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלום לכם, 1. השתדלתי לפרט כמה שאני יכול (ומבין), איזה מידע חסר לכם? 2. הרכב עם מנוע סביר ולא מרעיש במיוחד, למרות שיתכן ובעתיד יותקן בו אגזוז זרימה חופשית של ראמוס. 3. בנוגע לרוקפורד, כיצד בודקים את מצבו? 4. בנוגע לסאב, בבדיקה הקצרה שעשו לי אמרו לי שהוא כבר לא אפקטיבי מפני שעברו לא מעט שנים מאז שהורכב, לכן אני שוקל להרכיב חדש. 5. בנוגע ל-"הנסי", לא מצאתי עליו מידע באינטרנט, לכן האם להעיף אותו או להחליף אותו? למה צריך 2 מגברים (למה זה טוב?) 6. נאמר לי שעדיף להוריד את הטוויטרים מאחורי המושבים כי הם מעוותים את הבמה הקדמית ולהשקיע בקומפוננט איכותיים מקדימה, מה דעתכם? 7. מה עם רמקולים אחוריים? הנושא רלוונטי? (אלו השניים שמורכבים בתמונה מעל 2 המגברים, נכון?) 8. מצד אחד חשובה לי מאוד איכות, אך מצד שני ארצה גם באס טוב ואיכותי (אבל לא מוגזם!). תזכורת: הכל משודך ל-HU מסוג Alpine 9857. תודה, לירון. -
שלום חברים, ברשותי רכב מסוג רודסטר (Z3). ראשית, איני מבין גדול בסאונד לרכב או במרכיביו ולכן יתכן ואטעה במונחים/רכיבים, נא להיות סבלניים, תמיד שמח ללמוד . אז ככה: הבעלים הקודם של הרכב התקין מערכת סאונד מסויימת אשר הייתי רוצה להתייעץ איתכם על טיבה וכיצד לשפר אותה (למיטב ידיעתי הרכיבים שאראה לכם בתמונות די ישנים), המערכת היא כדלהלן: (2 מגברים וסאב) בנוסף, עקב מבנה הרכב (גג נפתח) מותקנים ברכב 2 טוויטרים מאחורי המושבים: 3 הערות חשובות: 1. כל הערכה הנ"ל משודכת לפאנל Alpine 9857 חדש אשר הרכבתי ברכב לפני זמן קצר. 2. התקציב הוא 5,000 ש"ח. 3. מדובר על רכב מסוג רודסטר, 2 מושבים עם גג בד נפתח. אשמח לשמוע את דיעותיכם ועיצותיכם על הדברים הבאים: - טיב המערכת שהצגתי וכיצד לשפרה. - הצעות להחלפת רמקולים קדמיים ואחוריים (הרמקולים שמעל המגברים, הם די ישנים) + חיווט (הבנתי שזה מאוד חשוב). - החלפת טוויטרים? - איש מבין דבר אמר לי שהמגבר השחור הוא די ישן, אבל האחד המעולים שקיימים בשוק והמליץ לי לא להחליף אותו (את השני כן). - אותו איש הנ"ל אמר לי שהסאב מורכב הפוך ואין אפקט, האם נכון הדבר? תודה רבה למגיבים, לירון.
-
BMW Z3 HALO PROJECTOR HEAD LIGHTS
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכם על ההסבר. -
שלום לכם, במה שונה הפנס הזה מהפנס המקורי של הרכב? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-01-02-BMW-Z3-HALO-PROJECTOR-HEAD-LIGHTS-SIDE-MARKER_W0QQitemZ310018502147QQcmdZViewItem?hash=item310018502147 תודה לעונים.
-
חלק חדש מחו"ל עולה כ-1300$. אני הבאתי את החלק מחו"ל מ-Z3 2002 שעשתה תאונה. החלק + המשלוח עלו 400$, איני יודע מה עלות המכס מכיוון שהחלק עדיין לא הגיע לארץ. אשמח אם משהו יוכל לענות לשאלותיי בהודעתי הקודמת באשכול זה. לירון.
-
לאחר חיפוש ארוך, הזמנתי את המשאבה ההידראולית מחו"ל (צריך להגיע תוך שבוע). המשאבה במצב מצויין ופורקה מ-Z3 שנת 2002 שעברה תאונה. 1. האם תהליך חיתוך הקורה האחורית של הנהג נקרא פגיעת שלדה? 2. היכן אוכל לבצע את ההסבה? המוסך המרכזי מבצע זאת? (אני מעוניין בעבודה מקצועית והכרה מלאה של הרכב ומערכותיו). תודה מראש. לירון.
-
שלום לך, אין הרבה חלקים לרכב הזה בארץ (גם לא במוסכי היבואן) ולכן נדרש להזמין את החלק מגרמניה דרך קמור (או בדרך אחרת...). מניסיון החלק מגיע תוך 10 ימים. לירון.
-
אשאל את השאלה קצת אחרת: האם לפנסי Angel eyes שלמים יש רכיבים נוספים מעבר לטבעות הזוהרות על פנסי רכב מקוריים? האם קיים ערך מוסף מ-"סתם" טבעות? או בעצם במילים אחרות, האם שווה להחליף את פנסי הרכב המקוריים למוצר הנ"ל במקום לשים טבעות בלבד?
-
התקנת קסנון "קבוצתית" - תוצאות. ותודה לצוות XENLIGHT
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של tfishler בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נראה פשוט מעולה. -
שלום לכם, אני מעוניין לבדוק את האפשרות להתקין פנסי Angel eyes מלאים ל-Z3 שלי. איני מעוניין להתקין רק את הטבעות "הזוהרות" הנועדו ליופי אלא את המוצר המלא עם הרפלקטורים (בעתיד מתכנן להתקין קסנון ומכאן נובע המהלך). האם המוצר הבא הוא המוצר המלא? (פנס + רפלקטורים): http://cgi.ebay.de/BMW-Z3-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-SCHWARZ-ODER-CHROM_W0QQitemZ110207007790QQihZ001QQcategoryZ57310QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem המוצר בגרמנית אך אני מקווה שלפי התמונה תוכלו לזהות את אופי המוצר ומרכיביו. תודה רבה מראש לעוזרים, לירון.
-
מאמר-מדריך הניטרו השלם
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של אורן שרותי רכב בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
היי אורן, תודה רבה על המאמר המאלף, כל הכבוד! 1. לא התייחסת לעלויות, מהי העלות למערכת שכזו המוסיפה כמה עשרות סוסים? 2. האם הערכה גלוייה לעיניים לא רצויות כמו מגדשי טורבו למיניהם? 3. כל כמה זמן נדרש לבצע מילוי למיכל והאם ניתן לא לגמור את המיכל בלחיצה אחת? תודה רבה, לירון. -
תודה יגאל. אני מעוניין במכלול האלקטרו-הידראולי. מהיכן אוכל לרכוש את החלקים בעלות סבירה? (חו"ל?)
-
שלום חברים, אני חושב שבעבר שאלתי פה על הנושא (לפני שהיה לי את הרכב), אך לא רציתי להקפיץ שרשור ישן נושן. ברשותי BMW Z3, 1997 עם גג ידני. לאחרונה התגלו לי כמה מקרים מעניינים. התברר שיש יותר מ-Z3 אחת (שנת 1997) שהגג שלה הוסב לגג חשמלי. הגג הוסב כך שניתן להנות מגג החשמלי או לחילופין לנתק אותו מהמנגנון לכל דבר ולהשאיר אותו כגג ידני כפי שהיה במקור. שאלתי היא כזו: - היכן אוכל לבצע הסבה שכזו? (אני חושב שרפי אמר לי בעבר שיש את מכלול ההרמה מ-e36 קבריולט). - עלות מוערכת? תודה מראש למגיבים. נ.ב תוספת המשקל זניחה ולא רלוונטית כל כך לנושא.
-
טויוטה MR-2 = רכב שלא ניתן להשיג בארץ
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של nadavbitton_86 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סבלנות היא המפתח. אני חיפשתי את הרכב שלי חצי שנה (BMW Z3). תהיה מוכן לתקופת חיפושים ארוכה ולא קלה (הלוואי ואתבדה). -
מי אתה? גובבת? ספר לחבריך. לא גובבת? סע לערד, חזור עם תובנות
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של תומR בתוך רכב כללי
שלום לכולם, שמי לירון ולאחר חצי שנה של חיפושים קדחתניים התחדשתי לפני זמן קצר ב-BMW Z3, שנת 1997, 1800 סמ"ק, ידנית. הפורום איכותי, עשיר במידע ותורם רבות לתרבות המוטורית בארצנו, כל הכבוד. לירון. -
BMW Z3 - ידית אחיזה פנימית לדלת ימנית
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי קונדסון, ביררתי עם "המאגר" אך אין להם את החלק. אנסה אולי בפירוקיות, הכי גרוע אקנה מקמור. תודה רבה. -
שלום חברים, היכן אוכל לרכוש ידית אחיזה פנימית לדלת הימנית של הרכב שלי? ביררתי בקמור והמחיר לא הכי זול (כמה מאות שקלים). תודה.
-
שינוי רמת הגימור בקונסולה המרכזית של הרכב - BMW Z3
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
volvo: 1. תודה רבה אך כפי שאמרתי אני לא מעוניין בחלקי הדבקה אלא רק בחלקים מקוריים. 2. הפאנל מתאים לשנת 2002 ולא 1997. -
שינוי רמת הגימור בקונסולה המרכזית של הרכב - BMW Z3
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני קצת מבולבל, בלינק הראשון שפרסמתי רק הפאנל המרכזי בגימור עץ (לזה התכוונתי) ללא חלקים נוספים, מדוע יעלה 6,000 ולא 1,800 כפי שציינת? (אני מעוניין שהקונסולה המרכזית שלי תהיה עם גימור מעץ כמו התמונה הנ"ל ללא שאר פנים הרכב שבצבע לבן). -
שינוי רמת הגימור בקונסולה המרכזית של הרכב - BMW Z3
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה יגאל , לאלו חלקים בנוסף לקונסולה המרכזית יש גימור עץ? (ל-Z3) -
שלום לכולם, ברשותי Z3 כסופה שנת 1997 אשר הוזמנה במקור עם רמת גימור לא גבוהה במיוחד: אני מעוניין להחליף את רמת הגימור של הקונסולה המרכזית בלבד (זאת בשתמונה העליונה) לגימור עץ כפי שיש ב-Z3 המהודרות יותר. לדוגמא: http://home.columbus.rr.com/mpatrick/zinside.jpg או http://www.karbuyer.com/images/97_Z3/DSC09840.jpg 1. האם ניתן לבצע זאת? האם ניתן לשנות ולהזמין לגימור מקורי מהחברה רק ברמה גבוהה יותר? 2. האם הדבר יכול להתבצע ע"י קמור? נ.ב לא מעוניין בקיטים מבוססי הדבקה הנמכרים באינטרנט. תודה רבה לעונים.
-
השתלת מנוע Z3 2.8L ב-Z3 1.8L
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה רבה יגאל על הלינקים, אך לא מומלץ קיט ייעודי? (בלינקים שלך היה רק לינק אחד עם קיט ייעודי ל-Z3 אבל רק לסדרות החזקות יותר - 2.8/3.0). מה אתם אומרים על הקיט הבא? -
השתלת מנוע Z3 2.8L ב-Z3 1.8L
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
היי כוח-סוס, תודה על תשובתך, אך באתי לפורום זה כדי למצוא פתרונות אפשריים ולא כדי שיגידו לי להשאר עם מה שיש, עם כל הרצון הטוב . האם יש דרך אחרת כדי להשיג את המטרה? תודה. -
השתלת מנוע Z3 2.8L ב-Z3 1.8L
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
היי יגאל, ראשית, תודה על תשובתך. שים לב שלא ביקשתי להפוך את הרכב שלי ל-Z3 2.8 מבחינת כל מכלולי הרכב אלא רק להשתיל את יחידת הכח שלה על מנת להוסיף כמה עשרות סוסים משמעותיים. האם כדי לעשות זאת אצטרך לטפל בכל הדברים שציינת? לא נשמע לי הגיוני כל כך (כמובן יתכן ואני טועה). נ.ב 1. הרכב שלי הוא ידני . 2. עד כמה שידוע לי אותו מנוע (M52) מותקן בכמה דגמי BMW נוספים. -
השתלת מנוע Z3 2.8L ב-Z3 1.8L
Road-z-ter פרסם הודעה בנושא של Road-z-ter בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני יודע, לכן הלכתי לכיוון השתלת מנוע קיים. אתה אומר דבר מעניין, האם לדעתכם המהלך ניתן לאישור? (בנפח כזה או אחר)
