Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. אשמח אם תפרט מדוע RFT הוא זבל (מה גם הוא מומלץ בספר הרכב...) תודה.
  2. אזור המרכז, תודה. כמו כן, מחפש המלצות והסבר על צמיגים מומלצים - פחות על מקומות לקניה. מחפש המלצות ל-RFT וללא RFT (ומה עדיף...)
  3. שלום חברים, אני בעלים גאה מאושר של BMW Z4 3.0 (ידנית!). אני חייב להחליף את כל 4 הצמיגים שלי ASAP, מתברר שהרכב עדיין עם הצמיגים המקוריים ומצבם בכי רע! 1. כיום הרכב עם צמיגי RFT של ברידג'סטון RE050A, 91W, 225/45/17R. אם משהו יודע מהיכן ניתן לרכוש את הצמיגים הנ"ל, אשמח אם תפנו אותי, למיטב ידיעתי היבואן הפסיק להביא אותם עקב ביקוש מועט. 2. צריך המלצה לצמיגים מצויינים במידות הנ"ל עם 91W (גם ללא RFT). 3. האם להישאר עם RFT או לחליף לצמיגי ספורט רגילים? תודה רבה!
  4. אני לא מתעצבן, חלילה, אנו מקיימים כאן דיון בריא. אני באמת מאחל לכם שתמצאו מה שאתם מחפשים, אם כי קשה לי להאמין. רכב כזה במחיר כזה סביר להניח שלא יהיה שמור או שעבר תאונה - וההוצאות עליו יהיו גבוהות מאוד. כמו כן, תוספות הן חלק בלתי נפרד מרכבי יוקרה ולכן בדר"כ הן מגולמות במחיר העסקה, גם אצל מר לוי יצחק (לרוב תוספות אשר נמכרות בנפרד אינו שוות הרבה או לא ניתנות לפירוק). בהצלחה ונשמח אם תעדכן. נ.ב תודה רבה.
  5. שלום לך, 1. אני לא מבין מהיכן יש לך את "החוצפה" הזו להגיד לנו בכמה למכור את הרכבים שלנו וכמה הם שווים (לדעתך). איש כראות עיניו יעשה, יקנה וימכור - לא מתאים לך? תחפש רכב אחר. 2. חלק מהרכבים (קרי: לא כולם) שנמכרים במחיר שציינת מלאי תוספות ו/או שמורות יחסית לשנתון וכמות הרכבים על הכביש (אשר הולכת ומתמעטת), מכאן נובע המחיר אשר לטענתך נחשב גבוה. 3. רכבים מהסוג הזה לא נמכרים עפ"י מחירון וללוי יצחק אין שום מדד אמיתי לעסקאות הנסגרות ברכבים כאלה ואינו מדד לשוק הרכב, לכן מחירון הוא בגדר המלצה מצחיקה בלבד. בהצלחה בחיפושים.
  6. המחיר המבוקש הוא 70,000 ש"ח. טלפון: 0524-281-810. רציניים בלבד, נא לא להתקשר סתם ולבלבל את המוח, תודה.
  7. תודה לכולם.
  8. הכפתור הזה נחמד אך הוא לא פותר לי את הבעיה לחלוטין - הרי הוא לא יפתור לי את בעיית הונטיל. כיצד מוציאים ומנקים אותו?
  9. natco, מהי מטרת הכפתור וכיצד יוכל לפתור לי את הבעיה ולמנוע ממנה לחזור?
  10. שלוחצים עליו יוצא מעט אויר, כנראה שבאמת הוא תקוע...איך ניתן לשחרר ולנקות אותו? יש פרוצדורה או כלים מיוחדים לכך? תודה.
  11. היי, שמתי לב שבצמיג אחד ברכב שלי אין אויר, לאחר שחיברתי אותו למכונת לחץ אויר בתחנת דלק - המכונה לא הצליחה לקרוא את הלחץ הקיים ולהשלים את החסר (את 3 האחרים הצליחה ללא שום בעיה). ממה הדבר נובע וכיצד ניתן לפתור זאת? תודה.
  12. אני בעלים גאה של רכב שכזה ולכן הנושא עניין אותי. תודה על תשובתך!
  13. matanff, אשמח אם תפרט במה מדובר ועל אילו "הפתעות", תודה.
  14. קפיץ קפוץ.
  15. עדיין אקטואלי.
  16. דגם: Z3 - ידני קבריולט 1.8 נפח: 1,800 שנה: 1997 יד: 6 ת. הילוכים: ידנית טסט עד: 03-2012 ק"מ: 215,000 צבע הרכב: כסף מטאלי רכב שמור ביותר שקיבל רק אהבה. טופל במוסך המרכזי של החברה עם חלקים מקוריים בלבד (יש קבלות). מתחייב גיר, מנוע, שלדה. רכב מדהים עם תוספות רבות. לרציניים בלבד! מושקע בהרבה מאוד כסף. תוספות: קשתות ניקל, ריפוד עור מושבים חדש (שחור/אדום), גימור פלטינום, ידית הילוכים ניקל יוקרתית, מערכת איכותית ויקרה, איתוראן, גג חדש בקופסא (נכלל בעסקה), דיבורית Bluetooth ועוד... לפרטים נוספים, יש להשאיר הודעה בפרטי.
  17. תודה על ההבהרה.
  18. עמוס, תודה על התגובה. מתשובתך לא הבנתי האם אתה משתמש במים מזוקקים או מי ברז (אלא רק מודד את נקודת הקיפאון עם מכשיר מיוחד). מכיון שלמיטב ידיעתי המים בישראל מלאים באבנית ומשקעים אחרים, אני לא רואה אלטנטיבה אחרת למים מזוקקים (אני טועה?) לאחר שיטוט ברשת, אכן יחס של 1:2 (קרי: 50/50%) הוא היחס המומלץ.
  19. היי, יש לי מס' חלקים למכירה ל-Z3 למי שמעוניין: 1. טנו מקורי לגג. 2. מגן רוח מקורי. 3. רביעיים ג'אנטים מקוריים במידה 15" + צמיגים (אשר איני יודע מה מצבם...). 4. הנדברייק ניקל כסוף (חדש בקופסא). 5. בוכנה הדיראולית מקורית לפתיחת הגג. 6. סט שעונים לבן + תאורת LED (חדש בקופסא). ניתן לפנות בפרטי. תודה.
  20. אז הברירה הטבעית היא...מי ברז? אין בעיה של אבנית וחיות אחרות? (דרך אגב, מדוע לא שמים רק מי קירור? מדוע יש לערב מים?) דרך אגב, באתרים בחו"ל כתוב שצריך: Distilled water.
  21. תודה.
  22. היי, יש ברשותי מי קירור מקוריים של BMW. למיטב ידיעתי יש לשים 50% מהנוזל הנ"ל ו-50% מים. שאלתי היא כזו: האם צריך לשים 50% מי ברז או 50% מים מזוקקים? תודה!
  23. היי צביקה, 1. תודה. 2. השאלה אינה נובעת מהבעיה שציינת. 3. דווקא למיטב הבנתי יש תוספים (K44?) שעוזרים לניקוי פיח, ניקוי מערכת הדלק וכ"ו - האם אין הדבר נכון?
×
×
  • תוכן חדש...