Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. שלום, מהו תוסף דלק המומלץ לרכבי BMW? (במקרה שלי Z3) מחפש משהו מומלץ עם תוצאות מוכחות. תודה רבה!
  2. אני מוכר בוכנה חשמלית הידראולית לפתיחת גג ב-Z3 + מתג פתיחה/סגירה לקונסולה המרכזית של הרכב. החלק מאפשר להפוך Z3 עם גג ידני לגג חשמלי או להחליף בוכנה קיימת במידת הצורך. החלק מקורי של BMW ולא נעשה בו שימוש בארץ (הובא מחו"ל ופורק מ-Z3 2002). למעוניינים, ניתן לפנות בהודעה פרטית. החלק המדובר:
  3. ToSToS, המחשב חובר בעת ההתנעה ולא היו תקלות. למיטב הבנתי, תקלות הנעה שלא רואים במחשב יכולות לנבוע בעיקר מחור במערכת היניקה (קרי: וואקום) - כפי ש-subbi ציין.
  4. שלום לך, פלאגים חדשים הוחלפו עקב הבעיה אך היא עדיין לא נפתרה. כמו כן, המנוע חובר למחשב ולא מחזיר שגיאות.
  5. שלום לכולם, הרכב שלי רועד ומגמגם החל מרגע ההתנעה למשך כמה דקות...לאחר מכן הוא "מסתדר" והכל כרגיל. יתרה מכך, לעיתים הרכב "מאבד כוח" באמצע נסיעה ואם לא ממשיכים להביא גז הוא פשוט נכבה. תופעות לוואי: - צריכת דלק גבוהה. - במחשב טיפול הרכב ירדו 2 שנתות ירוקות מתוך 5, דבר שלא הגיוני בעליל תוך 3 שבועות. - פליטת עשן שחור בתחילת הנסיעה לאחר חימום הרכב עם גז. - גמגום/רעד כפי שצוין הנ"ל. - הרכב מתכבה מדי פעם באמצע נסיעה כפי שצוין הנ"ל. - מעין "השתעלות" ורעשים מהאזוז במשך כמה דקות של הרעד. - ריח של דלק בתא הנוסעים (בעיה אחרת או תופעה שקשורה לבעיה המקורית?) אשמח לעזרתכם באבחון הבעיה, תודה!
  6. אף אחד לא מכיר/יודע?
  7. שלוח לכולם, אני מעוניין לרכוש מחו"ל את הדגם האירופאי של AVH-5200BT בעל טיונר רדיו RDS כדי שאוכל להשתמש בו גם בארץ. 1. כיצד אוכל להבדיל בין הדגם האירופאי לאמריקאי? (כדי שאוכל לוודא שאני מזמין את הדגם הנכון) 2. מהיכן ניתן לרכוש דגם זה באינטרנט? (אני מניח שב-ebay.co.uk מוכרים את הדגם האירופאי?) תודה רבה.
  8. Road-z-ter

    שאלה לגבי יבוא הגה MOMO

    כמו Joecamel, גם אני הזמנתי לפני כמה חודשים הגה מקורי של BMW מגרמניה שלא אושר!!! כל תחינותיי לא עזרו וכעת ההגה בדרכו חזרה לגרמניה... לפי מה שנאמר לי, רק היבואן הרשמי של החברה יכול לייבא הגאים ולא אנשים פרטיים. יש לציין שהזמנתי חלקים רבים מחו"ל ורק עם מוצר זה עשו לי בעיות במשרד התחבורה.
  9. שלום לך, 1. אשמח לקבל הצעת מחיר ל-Z3 (אובאלי) 2. האם הדבר עובר טסט? 3. האם המחיר כולל התקנה? תודה רבה.
  10. שלום לכולם, אני מעוניין להתקין ברכב קלף שעונים לבן מבוסס תאורת פלסמה (המוצר כבר אצלי). א. היכן ניתן לעשות זאת בצורה מקצועית? (אזור המרכז) ב. האם תהליך ההתקנה מורכב?/ארוך? ג. אין חשש שמד הק"מ ברכב יתאפס בטעות בתהליך ההתקנה? (מד דיגיטאלי) תודה רבה לעונים.
  11. תודה לך, אך אני מחפש סט חדש וללא צמיגים.
  12. בבקשה (M5 החדשה): khc, מחר יש לי סוף סוף לאחר זמן רב מעט זמן פנוי להתעסק בנושא ולכן אני מעוניין במקום שיש לו את הג'אנט הנ"ל במלאי המיידי במקום לחכות להזמנה מיוחדת.
  13. שלום לכם, אשמח לעזרתכם בנוגע לאיתור מקום שקיים לו במלאי באופן מיידי ג'אנטים דוגמת M5 החדשה במידה 17". הג'אנטים אמורים להיות מתאימים לצמיגים במידה 225/45 ZR (עפ"י המלצת יצרן) - סוג הרכב הוא Z3. ביררתי היום עם פיטסטופ ואין להם במלאי, אשמח לשמוע מניסיונכם על מקומות נוספים. דרך אגב, אני מאזור המרכז. תודה רבה לעוזרים.
  14. ראשית, תודה רבה לכל המגיבים 1. כהמלצתכם, אקפוץ בקרוב ליוסי אלפיין כדי שיתן לי חוות דעת מקצועית. 2. חקרתי קצת על הקומפוננט 165K2POWER Focal ומדובר ברכיב מעולה. במס' מקומות נתקלתי בתלונות על טוויטרים צורמים/חזקים מדי, האם הדבר מורגש אצלכם? כמו כן, האם יש רכיבים מקבילים באיכותם של Morel ו-Hertz? (דרך אגב, היכן ניתן לשמוע את הרכיבים השונים?) 2. החלטתי להחליף את 2 המגברים, הגיע הזמן לציוד עדכני יותר. השאלה היא האם להסתפק במגבר אחד איכותי במקום השניים? במידה ואחליט 2, האם אחד "קטן" ואחד "גדול" או אולי לשמור את אחד המגברים לסאב החדש? 3. בנוגע לסאב, גם אותו אני מתכוון להחליף - אשמח להמלצות על סאב איכותי שלא יקח לי חצי מתא המטען. 4. התצורה הנוכחית שלי היא: 2 רמקולים קדמיים + 2 אחוריים + 2 טוויטרים. כולם ממליצים לי להוריד את הטוויטרים מאחורי המושבים ואת הרמקולים האחוריים של ה-JBL, קרי: ירדתי ל-2 קדמיים בלבד? אני מבין ממכם שלא חובה השלמת במה? כיום הבמה האחורית שלי היא הדומיננטית ואיני מרוצה מכך. נ.ב אוכל למתוח מעט את התקציב במידה ואדרש. תודה!
  15. שלום חברים, אני מעיר את האשכול מחדש - הנושא נהיה שוב רלוונטי בימים האחרונים. 1. הסאונד אצלי ברכב נשמע מאחורה ולכן אני מניח שהבמה האחורית אצלי חזקה יותר (דבר שהייתי רוצה לשנות). אני מאמין שהצליל אמור "לעטוף" אותך בצורה מושלמת ולא לתת תחושה של כיוון אחד. 2. יצא לי להיות במקום אחד שמתמחה בסאונד בחולון (לא זוכר שם) ונאמר לי שהמגבר של הרוקפורד מצוין ולא כדאי להחליף אותו למרות שהוא ישן. האם נכון הדבר? אני קצת "חושד" בדעתם כי נראה שניסו למכור לי רכיבים שלא מתאימים לי... 3. האם כדאי להשאיר 2 מגברים או להסתפק באחד? (בהנחה שאחליף אחד מהם או את שניהם) יש יתרון בתצורה של 2 מגברים? 4. יש המלצות לסאב איכותי? (שלי כבר ישן ונדרש החלפה) 5. להעיף את הטוויטרים מאחורי המושבים? אין להם ערך מוסף? 6. תוכלו לתת לי המלצות לסט קומפוננט מעולה? (Hertz,Morel?) 7. בנוסף לסט הקומפוננט שיהיה מקדימה, כרגע מאחורה יש סט רמקולים "ישן" של JBL, האם להחליף אותו? (יש המלצות?) דרך אגב, התקציב הוא 5,000 ללא פאנל (יש לי של Apline) - לכן אשמח להמלצה על רכיבים ותצורת מערכת. יש לציין שאני מעוניין בצליל איכותי ו"מושלם".
  16. תודה רבה ארז. במידה ותהיה בעיה, אעדכן.
  17. היי חברים, אני צריך לבצע תיקון מסויים ברכבי ועפ"י מדריך שהורדתי מהאינטרנט עלי לרכוש את 2 הכלים הבאים: "5/8 ratchet wrench 13mm socket מכיוון שאין לי ידע טכני בסוגים השונים, מה עלי להגיד למוכר בחנות על מנת שיספק לי את הכלים הנ"ל? (מונחים המקובלים בעברית?) תודה.
  18. יקרה, אך מצויינת: http://www.hometheater.co.il/article01249.%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-VMX100-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8
  19. תודה אלעד. 1. בחנתי בעבר אפשרות להשתיל מנוע חזק יותר אך הגורמים שהתייעצתי איתם (כולל הפורום הזה) טענו שהפרויקט מסובך ויקר מאוד משמעותית מפרויקט גדישה ואינו אפשרי כמעט ללא החלפה של מכלולים רבים מאוד ברכב (כל מנועי ה-Z3 החזקים הם בתצורת 6 צילינדרים לעומת 4 שיש לי כיום). 2. המנוע כיום מטופל בזמן וכהלכה ולא ידוע לי על בעיות מיוחדות (המנוע עבר 180,000 ק"מ).
  20. תודה רבה לכם. החלפת מנוע ל-M44 לא רלוונטית מפני שעלות ההחלפה מייקרת ב-10K לפחות את עלות פרויקט הגדישה (אני טועה?). כמו כן, יש לציין שאני מוכן להשקיע כסף כדי שהכל יראה כ-SROCK. - מהו המחיר המשוערך לבנייה עצמית של המגדש/טורבו ע"י איש מקצוע מנוסה (עלות של פרויקט שלם כולל הרכבה)? - נגזר מהשאלה הראשונה, כמה כ"ס ניתן להוסיף במנוע סגור וללא חיזוקים נוספים? תודה רבה לעונים.
  21. שלום לכם, מהן האפשרויות העומדות בפני אם ברצוני לחשוב ברצינות על גדישת מנוע M43? חשבתי על הקיט של DASC, אך לאחר בירור עם היצרנית הבנתי שהוא מתאים למנועי M44 בלבד. - המליצו לי בעבר על בניית קיט Custom מפני שכבר לא מוכרים קיטים מוכנים למנוע הזה, האם נכון הדבר? - מה יותר מומלץ למנוע זה, טורבו או מגדש-על? - מהן ההשלכות של בניית קיט שכזה אם איני בעל מקצוע? היכן עושים זאת ומהן העלויות? (ידוע לי שהעניין יקר, אך האם 15-20K יספיקו?) - מהו ההספק המשוער שניתן להגיע אליו בצורה אמינה ללא חיזוקי גיר או שלדה? (115 כ"ס עפ"י נתוני יצרן) כמה נקודות: - חשוב לי שהקיט יראה כחלק מהרכב עד כמה שניתן וכמה שפחות נראה לעין. - הרכב ידני. אשמח לכל עצה בעניין. תודה.
  22. מצאתי פיתרון לבעיה. אך מתברר שיש להשתמש ברכיב צד שלישי במקום החלק המקורי של BMW. האם אוכל לבקש מהמוסך לבצע זאת? (הרי זה לא חלק מקורי) במידה ולא, מה עושים במקרה כזה? הנה הלינק המלא למעוניינים: http://www.waycoolinc.com/z3/02/100602/shish01.html
  23. היי חבר'ה, בעת בלימה כיסאות הרכב זזים מעט קדימה ואחורה על המסילה (כיסאות חשמליים). מבירור קצר שעשיתי, התברר לי שקיימת בעיה זו אצל עוד כמה רכבים מסוג זה. , אך שאלתי היא האם יש פיתרון רשמי של BMW לבעיה או האם למוסכי קמור יש פיתרון "בית-ספר" ומוכר? אין לי שום רצון לבצע את מה שמתואר בסרטון בעצמי. תודה רבה.
  24. שלום לכם, אני מעוניין לעשות עבודה פחחות קלה מאוד ולתקן צביעה בכמה מקומות ברכב. מבחינת איכות העבודה (חשוב לי שהעבודה תהיה מעולה), האם כדאי לעשות זאת במוסך המרכזי של החברה בת"א (קמור) או ללכת למקום אחר? מהם ההבדלים מבחינת עלויות והאם העבודה מצדיקה זאת? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...