Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. תום, תודה רבה - אבדוק את העניין. האם יש אלטרנטיבות ראויות ל-F1? (האם ניתן "להסתפק" ב-T1R לדוגמא?) עמוס, אתה צודק - טעות שלי. כמו כן, מידת הצמיגים בגודל 17" המאושרת לרכב שלי היא 225/45 ZR (עפ"י היצרן). ג'אנט עם מרווח ברגים 5x120 ואופסט 41 יתאים למידות הצמיג הנ"ל?
  2. שלום לכם, 1. nik, מהן האלטרנטיבות הראויות? 2. amosbmw, מרווח הברגים ברכב שלי הוא 5x100 ואני יודע כעובדה שהרפליקה נמכרת כ-17" עם מרווח הברגים שציינתי (למרות שאתה צודק, הג'אנטים המקוריים של M5 הם 18" ובמרווח 5x120 - לכן זו רק רפליקה) כמו כן, יש לי כרגע ג'אנטים מקוריים 15" של BMW כפי שבאו עם הרכב.
  3. שלום חברים, מחפש מקום טוב, אמין, מיידי עם מחיר נוח לרכישת רפליקת ג'אנטים BMW M5 החדשה + צמיגי Goodyear Eagle F1 במידה 17" (5X100) באיזור ראשל"צ והסביבה (אין בעיה גם לנסוע לת"א במידה והמקום שווה זאת). דרך אגב, מהו המחיר המשוערך לרכישה? (ג'אנטים + צמיגים + עבודה) אשמח לשמוע מניסיונכם. תודה לעונים.
  4. שלחתי בפרטי. בהצלחה!
  5. היי חבר'ה, כהמשך לשרשור הקיים, רכשתי דיבורית מסוג Parrot CK3200 וכעת אני מעוניין לסנכרן את רשימת אנשי הקשר שבפלאפון שלי עם הדיבורית. כיצד ניתן לעשות זאת? (דגם הפלאפון הוא HTC Touch Diamond עם Windows Mobile 6.1) תודה.
  6. עדכון: לאחר בדיקה במוסך באמת התברר שהבעיה נמצאת בלחצן האור הפנימי של דלת הנהג. הבעיה טופלה וכעת הכל חזר להתנהג בצורה תקינה. תודה רבה לכם.
  7. התקנתי היום ברכב דיבורית קבועה ברכב מסוג CK3200 ואני מרוצה מאוד. תודה רבה לכם.
  8. מצאתי את הלחצן אך לא ראיתי שנפל ממנו פלסטיק מסויים. בכל מקרה, אלך מחר למוסך ואראה כיצד ניתן לפתור את הבעיה. תודה רבה.
  9. תודה על תגובתך. 1. האם אני צריך ללכת למרכז השירות של איתוראן או למוסך רכב על מנת לטפל בבעיה? 2. האם אלו חיישנים של הרכב או של איתוראן? 3. האם בסוג הרכב שלי החיישנים ממוקמים במנגנון הנעילה?
  10. שלום לכם, ברכב שלי מותקנת מערכת איתוראן. בזמן האחרון משהו מוזר קורה לי ברכב - הרכב מצפצף מס' דקות לאחר שאני נועל אותו עם שלט האזעקה! להלן העובדות: 1. שכל הדלתות סגורות + תא המטען, הנורה שבמרכז הרכב לא נכבית וממשיכה לדלוק כאילו משהו ברכב פתוח ולכן לאחר שאני סוגר את הרכב עם שלט האיתוראן הרכב מתחיל לצפצף (השערה שלי). 2. כבר מס' ימים לפני שסעיף 1 התרחש, בעת נסיעה על כביש עם בורות או פגמים שונים (קרי: לא "פלס") הנורה האמצעית של הרכב נדלקת ונכבית לסירוגין בכל מהמורה. היכן הבעיה? באחד מהחיישנים של מערכת האיתוראן או ברכב עצמו? (יש לציין שאיני רואה בעיה בסגירת הדלתות) במידה והבעיה ברכב עצמו, כיצד ניתן לטפל בזה? אשמח לעצתכם. תודה.
  11. שלום חברים, אני מעוניין להתקין ברכב שלי דיבורית קבועה. כמה נקודות בעניין הרכישה: - דיבורית קבועה. - איכות שמיעה/דיבור טובה מאוד. - מחיר אינו פונקציה ברכישה - מחפש דיבורית איכותית. - יש ברשותי פלאפון התומך ב-Bluetooth, אך מכיוון שכל הזכרונות שלי לא שמורים בכרטיס ה-Usim אלא בזיכרון הפנימי של המכשיר האם גם במקרה זה הזכרונות יעברו לדיבורית במידה אוטומאטית במידה ותהיה מסוג "דיבורית Bluetooth"? - איני יודע עד כמה העובדה הזו חשובה, אך הרכב הינו רודסטר- כמו כן, אני יודע שאין לדיבורית תועלת שהגג פתוח (יש לי אוזניה בנסיעה שכזו). - ברכב יש פאנל של Apline מסוג 9887, האם ניתן לחבר בין השניים בצורה מסויימת? אשמח לשמוע את דעתכם וללמוד מניסיונכם. תודה רבה, לירון.
  12. במבזק החדשות שהיה אתמול בלילה בטלוויזיה נאמר מס' פעמים שדגם הרכב הוא 528. יתכן והם טעו
  13. לא מדובר בסדרה 7, אלא ב-BMW סדרה 5 (528 ליתר דיוק). החלמה מהירה לפצועים!
  14. תודה ניב! איך יודעים אלו רכבים ניתן להשכיר בטווח גילאים מסויים?
  15. מדהים! 1. מהו הגיל המינימלי לנסיעה ברינג? 2. אילו מכוניות ניתן להשכיר בגיל המינימלי הנ"ל?
  16. קונצרן BMW החליט לשחרר לעולם את BMW CS המדהימה ולמתג אותה כסדרה 8 החדשה אשר ייצורה הופסק לפני מספר שנים. הדגם ימוצב מעל סדרה 7 ויפותח ע"י חטיבת ה-M של הקונצרן, דבר המראה על חשיבות הדגם ואיכותו. קישור לידיעה ופרטים נוספים: http://www.motorauthority.com/news/coupes/bmws-m-division-working-on-cs-based-8-series-flagship/
  17. שלום לבאי הפורום, ישנה שאלה שעניינה אותי מאוד בזמן האחרון. ישנם מגדשים המוסיפים למנוע המקורי 70-90 כ"ס ולא דורשים חיזוקי גיר/שילדה עפ"י היצרן (קיט שלם, נדרשת התקנה בלבד). לעומת זאת, אם משתילים באותו הרכב מנוע אחר המוסיף 70-90 כ"ס כולם ממליצים פה אחד לחזק גיר ושלדה (אם בכלל ההשתלה מתאפשרת מבחינה טכנית). מה שונה בין 2 הטכניקות? מדוע באחד חייבים חיזוקים כאלו או אחרים ואילו בשני לא? הרי מספר הסוסים שמתווסף זהה. אשמח להערות/הארות. תודה. נ.ב כרגע, השאלה כללית ללא תלות ברכב מסויים.
  18. במחסן החלפים הגדול בעולם: eBay!
  19. Nakamichi, כל מילה זהב! עולם הרכב בארץ חולה, הן בשוק הרכבים המשומשים והן בשוק החדשים. כפי שהביטוי המפורסם אומר, "עד מתי?"
  20. אני רואה שאצטרך את עזרתו של רפד רכב. יש המלצות לרפד עם איכות עבודה ללא פשרות? (נדרשת התקנה בלבד) תודה.
  21. שלום חברים, הזמנתי לרכב שלי כיסויי עור חדשים למושבים לאחר שהכיסויים הנוכחיים כבר דהו וקצת סדוקים. כעת, כיצד אני מחליף את הכיסויים? אוכל לעשות זאת בעצמי? אני לא יודע היכן להתחיל.... תודה לעוזרים. לירון.
  22. אייל, האם היא תומכת Full HD?
  23. פשוט תענוג מוטורי כל הכבוד, המשיכו כך...
×
×
  • תוכן חדש...