Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. אני חושב שברגע שלמשטרה אין כלכך מה לעשות בנידון התיק הם סוגרים אותו. מהי המשמעות "חוסר עניין לציבור" אני ממש לא יודע. אולי זה צריך ליהיות "חוסר עניין לשוטרים" . המון תיקים נסגרים בטענה זו ו.. מצטער על השפה אבל לך חפש עכשיו מי יעזור לך. כשהמשטרה אמורה ליהיות המוצא האחרון. אני לא מדבר מידע ודאי או משהו כזה. אבל ככה זה נראה.
  2. אז זהו, לפני רגע ראיתי מישהו שרכש גולף GTI חדשה. אלוהים, היא יפיפייה! כנראה שאני אפתח קצת לעוד דגמים. כל דבר בזמנו.. עכשיו? כסף. אוטו? אחר כך.
  3. vitali24

    שיפור יכולות נהיגה

    רכב יפייפה, תתחדש. וחיפוש קצר בפורום שבמקרה עשיתי אתמול הניב הרבה מאוד תוצאות כולל השוואה מסויימת בין אלטרנטיבי לבין מסלולים אם אני לא טועה. מיקום, עלויות, יתרונות וחסרונות ופרטים נוספים אני מאמין שתמצא שם. בהצלחה.
  4. לא נשמע לכם יותר פשוט? בכל אופן. בערך חודשיים אחרי שסיימתי את המלווה נסענו למועדון כמה חברים. ו.. שתיתי בלי לחשוב יותר מידי על הנהיגה אחר כך.. ברוב טיפשותי. סביבות 4 לפנות בוקר כולם יוצאים מהמועדון ונוסעים הביתה. בהחלט, הייתי מסובב. יצאתי מהחניה של המועדון להשתלב לכביש. לא עברה דקה של נסיעה ושמתי לב שאני שיכור מידי בכדי לחזור הביתה בבטחה. ירדתי מהכביש המהיר.. ירדתי עוד אחרי השוליים עם הרכב. פתחתי קצת את החלון, השכבתי את הכיסא והלכתי לישון לכמה שעות. אחרי שעתיים וחצי בערך התעוררתי, פתחתי את הדלת והקאתי את החיים. הייתה ההרגשה שעוד שניה גם הקיבה יוצאת לי מהפה. שתיתי קצת מים, שטפתי פנים.. אחרי כמה דקות שנרגעתי יצאתי לכביש והבנתי דבר פשוט היה עדיף לי להשאר בחיים ואחר כך לנסוע ב6 בבוקר עייף אך לא שיכור הביתה. מאז? אם אני יודע שאני נוהג אני לא מרשה לעצמי לשתות יותר מחצי ליטר בירה. לא וודקה ומשקאות חריפים כאלו ואחרים. סעו בזהירות.
  5. מניסיון, אקסנט ! ! ! להורים שלי הייתה אקסנט 2003 פמילי אוטומטית. רכב נפלא, נוח ויחסית מרווח.
  6. 80-90 אלף? אוקיי, טעות שלי. תתעלם מה"טיפה" בהודעה הקודמת שלי. ייקח זמן, אולי אני אקח הלוואה.. חלום טיפה רחוק, למכור שרייד לא ייתן לי סכום גדול מידי. שוב תודה.
  7. תרשו לי לחזור לנושא בדפים הראשונים בשרשור הזה, וסליחה על התוקפניות אם מישהו הבין אותי לא נכון. אם אמריקאיות הם רכבים כל כך טובים, מישהו מוכן להסביר בבקשה איך זה שבארה"ב קונים יותר טויוטה מכל רכב אמריקאי אחר? אז תגידו שהם מרובעים והם הולכים עם העדר, יש שיגידו כך. אבל הם כבר הבינו שעם האמינות של היפנים אף אחד אחר לא מתחרה. לכל האנשים שיגידו יפני - פחנוע. סיבוב במספר מכוניות יפניות חדשות היום יורידו לכם את הסטיגמה מהראש. אין לי בעיה עם אמריקאיות, טוב, יש לי בעיה איתם. אחרי כל כך הרבה שנים של ייצור רק בשנתיים שלוש האחרונות הם הבינו כמה דברים כמו למשל.. -שלא נוגעים בפח עם הידיים לפני שהוא הולך לצביעה - אחרי 3-4 שנים עם אמריקאית צבע אחיד ולא דהויי כבר אין לך ממש על הרכב - בדיקת טיב המוצר בפס ייצור לא צריכה להיעשות כל 50 חלקים אלא כל 5. כמו שעושים בסובארו. שוק המכוניות האמריקאיות בישראל קטן בגלל הסיבות האלו ועוד.. כמו שציינו פה, צריכת דלק וכו' לא רק בארץ זה ככה. אם לקנות אמריקאית אתה רוצה? שיהיה לך בהצלחה ואל תשכח להינות ממנה. ויטלי.
  8. הונדה זו תיהיה. אני אהפוך חצי מדינה בחיפושים אם צריך. לא שאני בטוח שזה יעזור לי =\ על המנוע והזריזות של הסיוויק יצא לי לשמוע. על תנוחת הנהיגה הלא מזהירה בקליאו לא. בכל אופן, יש טעם לחסוך טיפה, לקחת הלוואה ולקנות R חדשה? ראיתי שהדגמים החדשים של הסיוויק פשוט מדהימים מבחינה חיצונית. תודה לכולם.
  9. שלום, לאור התעניינות בקניה של רכב מבין השתיים המצויינים בכותרת התייעצתי עם כמה אנשים. את האמת? זה רק בלבל אותי יותר. הבהרה קטנה: אני לא מתכוון לקנות חדש מהיבואן אלא יד שניה. עכשיו, חלק מהאנשים ששאלתי נדבקו לסטיגמה הישנה של יפני - אמין , צרפתי - תעשה איתה פתיחות מהבית למוסך, לא יותר. קיבלתי עצות כאלו ואחרות שסותרות אחת את השניה במלוא מובן המילה. חלק אמרו לי שהסיוויק יותר מהירה.. חלק אמרו הקליאו ספורט. שאלתי הפשוטה: לפני שנכנס לחוות דעת, מי מהם יותר מהירה? מבחינת ביצועים תכל'ס, מי יותר טובה? ועכשיו נגיע לעניין הדעות האישיות.. המלצות? מצטער על החפירה המטרידה, אבל עם השרייד אני לא נשאר.
  10. לפני כמה זמן \ כמה קילומטרים עבר האוטו מהטיפול ברקסים האחרון?
  11. אני מצטער אם האשכול לא במקום הנכון . איפה יהיה אפשר לברר אם קיים צ'יפ שמתאים לטרופר? מה העלות של הצ'יפ? מי הוא אותו גיא פרילינג הזה? איך אני משיג אותו? תודה רבה לעוזרים.
  12. שלום, לפני שאני אתחיל אני חדש פה בפורום. אז ככה, לחבר שלי יש איסוזו טרופר 3.0 ליטר TDI משנת 2003 רציתי לברר כמה פרטים בקשר להתקנת צ'יפ במחשב נהיגה. - האם זה אפשרי בכלל להתקין צ'יפ על רכב שטח מסוג זה ובכלל? - מה ייתן לי הצ'יפ? מלבד כוחות הסוס המתווספים האם אני ארגיש שינויי אחר בנהיגה? - מה העלויות של צ'יפ? האם זה שונה ברכב שטח? תיהיה לי בעיה להרכיב אותו? - אם יש הערות או משהו שאני צריך להזהר ממנו אני אשמח לשמוע. תודה מראש, ויטלי.
×
×
  • תוכן חדש...