שלום, לאור התעניינות בקניה של רכב מבין השתיים המצויינים בכותרת התייעצתי עם כמה אנשים.
את האמת? זה רק בלבל אותי יותר.
הבהרה קטנה: אני לא מתכוון לקנות חדש מהיבואן אלא יד שניה.
עכשיו, חלק מהאנשים ששאלתי נדבקו לסטיגמה הישנה של יפני - אמין , צרפתי - תעשה איתה פתיחות מהבית למוסך, לא יותר.
קיבלתי עצות כאלו ואחרות שסותרות אחת את השניה במלוא מובן המילה.
חלק אמרו לי שהסיוויק יותר מהירה.. חלק אמרו הקליאו ספורט.
שאלתי הפשוטה: לפני שנכנס לחוות דעת, מי מהם יותר מהירה? מבחינת ביצועים תכל'ס, מי יותר טובה?
ועכשיו נגיע לעניין הדעות האישיות.. המלצות?
מצטער על החפירה המטרידה, אבל עם השרייד אני לא נשאר.