Jump to content

פרסקוט

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרסקוט

  1. מזדה יש לדוד שלי והוא מנסה להתפטר ממנה כבר שנה וחצי ואף אחד לא מתעניין בה ונראה רכב מפונק המטרה היא התרחבות המשפחה ל 6 נפשות וונדורה זה 6500 וגם בנזין והתייעצתי עם מוסך אמר לי שספארי עדיף על סוואנה (כסולר ולא חסכונית) אז וואנדורה???
  2. היי לכולם שנה טובה וחג שמח אני מעוניין ברכישת אחד הרכבים הנ"ל תנו לי ייעוץ או המלצה איזה מביניהם כדאי לי לקנות מדובר בספארי שנת 95 או 6 אפילו 7 לבין מרצדס ויטו שנת 98 או 9 אוטומט אלה שני הרכבים שאני יכול לקנות בסכום של 25 /26 אלף מה הכי כדאי לי לדעת על הרכבים הללו וגם תנו לי המלצה אולי יש לכם הצעה לרכב אחר לגמרי בסכומים הללו שימו לב כי הרכבים הנ"ל אם 8 מקומות וזה מה שאני צריך וחייב להיות גיר אוטומט תודה רבה לכל העונים ושוב חג שמח
  3. יש מישהו שיודע את התשובות? סליחה על הבורות
  4. לאחר שלא הייתי כאן הרבה זמן וכן כן התגעגעתי אליכם אז הנה השאלות שלי באות והן: 1. איך אני יכול לאפס את ההיבהוב SERVICE שמופיע לי בתצוגה הדיגיטלית איפה קיים הק"מ (אמרו לי שישנה שיטה לאפס את זה ללא חיבור למחשב הרכב) 2. חברי הטוב קנה רכב היום (3.3.08 ) והוא טוען כי הרכב צורך סולר יותר ממה שאמור לקחת והיום הוא עשה טיפול 15 אלף כי אמרו לו להחליף פילטר אויר אבל לא עוזר לו מה יכולה להיות הבעיה אהה ושחכתי מדובר בבורה דיזל שלי שנת 01 ושל החבר 02
  5. אז מה הוא בעצם קשור לצריכת דלק???
  6. היי לכולם או מונט כבר לא זוכר הבנתי שזה קשור בגיר אוטומט?? תודה
  7. כן זאת החנות שהתכוונתי אליה מה שנתן CUBIZA וסליחה שלא הגבתי ממזמן ולא עניתי פשוט לא הייתי כאן שבת שלום וחג שמח
  8. אם אתה מאזור המרכז יש את GTLV שברחוב יצחק שדה ליד פליקס סוכנות וולקסוואגן יש שם בחורה ששכחתי את שמה אבל עושה מחירים זולים ומסתדרת עם כולם
  9. ואם זה רעש כמו ציפורים כאלה ציפציפציפ מה זה אומר??? וזה בא מהגלגל ולא ממקום אחר
  10. שבת שלום כשציריה הולכת או מיסב איזה רעש אמור להיות ומה עלות התיקון שלהם? גולף שנת 99
  11. מתוך ניסיון אישי אני לא ימליץ לו ולא לאף אחד כאן בפורום ואו בכלל לגשת למוסך מורשה של רכב כל שהוא כי הם סתם נותנים חוות דעת לא נכונה וביזבוז כספים ואתה יודע את זה מרק10 סיפור אישי שלי ניגשתי לצ'מפיון בירושלים הכניסו את הרכב למחשב אמרו לי מחשב ABS הלך לי וזה עלות של 10 אלף שקל לא כולל עבודה ולא כולל מע"מ ובמוסך רון בתל אביב ישירות אמר לי חיישן צד שמאל הלך והחליף לי ועלות של כ 600 ש"ח עולל עבודה וכולל הכל
  12. היי לכולם בשעה טובה בן אחותי קנה גולף שנת 99 אוטומט בנזין עכשיו הוא טיפוס יקי הכי יקי שבעולם עכשיו לשאלות: כשהוא נוסע עם חלון פתוח נישמע לו שריקות קלות מאוד מתוך הגלגלים אולי זה ציריות? ועוד שאלה שהוא מסובב את ההגה גם נישמע לו חריקות מהגלגלים ייתכן והגלגלים יבשים למרות שלא נראים לי שהם יבשים או חוסר אויר? אמרתי לו אני ישאל כאן בפורום ומה שיגידו אני אמסור לו וכך יעשה תודה מראש!!!
  13. חייפה והקרית אני לא מכיר שם אבל אני ממליץ והרבה ימליצו לך כאן על ינקו קרבורטורים מחולון
  14. איך אוכל לדעת שהם מקוריות או לא??
  15. בערך כמה יכול להיות הנזק תן לי הערכה פלוס מינוס
  16. יש לי רעשים מוזרים שאני מסובב את ההגה כמו בכיכר נישמע לי רעש כמו טק טק טק טק בשני הכיוונים כלומר גם בשמאל וגם ימין מה זה יכול להיות? ומה העלות של התיקון? אהה מדובר בוופלקסוואגן בורה דיזל תודה מראש!!!
  17. אממ וואלה זה גם רעיון
  18. אז לפי מה שאני מבין מימכם זה לקחת סיכון???
  19. אני בעיקרון רוצה להחליף פנס פנימי ראשי שיושב מעל למראה שאלתי בחברה אמרו לי 250 כולל מעמ ובחברה של סקודה שזה אותו פנס ואותו הכל אמרו לי 150 כולל מעמ השאלה אם זה יתאים לפני שיזרק לפח ה150 ש"ח נ.ב איזה הבדלים אה ???? חחחח צ'מפיון !!!
  20. שלום לכולם רציתי לדעת חלקים של סקודה אוקטביה יתאימו לפולקסוואגן בורה כגון חלקי מנוע ואו מנורות פנימיות ברכב או חיצוניות וכו' תודה מראש!!!
  21. אם זה מתחיל ב 100 קמ"ש כנראה וזה יכול להיות הטורוק (משהו שקשור בגיר) שלך שהלך לו פתאום ולא קשור לשום איזון או כיוון פרונט תכניס את הרכב למחשב וייבדקו לך אותו מקווה שעזרתי
  22. הדבקת פילים או שגם וגם וכמה זה אמור לעות גם זה וגם זה מה מחירם?
  23. היי לכולם מישהו יודע מי עושה הכהיית שמשות באזור בית שמש ירושלים?
×
×
  • תוכן חדש...