Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. תודה, בכל זאת הייתי מאוד מעוניין לקבל המלצה עבור מישהו צפוני לפני שאני מדרים.
  2. תאמין לי ניסיתי כבר עירוי, מכות חשמל מה לא.. מכשיר פיוניר PRS 880 כבר שטחתי את הבעיה שלי בשירשור אחר, הפאנל לא גולש. פשוט תקוע. משמיע צפצוף כשלוחצים על הכפתור אבל שום דבר לא עוזר. ניסיתי כבר הכל כולל הכל. בסוף הוצאתי אותו "בכח בעדינות" וקיוויתי שהו יחזור לקדמותו, אבל נאדה. והייתי אצל מתקין ומה שהוא אמר זה שאצלו הוא תלש ואח"כ זה חזר לקדמותו. לי אין את המזל הזה. עכשיו אחד החברים פה אמר שכנראה הלך הכבל DATA אבל לא זכיתי לתשובה יותר מעמיקה מה זה אומר. ולפיכך, אני מחפש מעבדה. ודני, מפאת ההיכרות שלך עם האיזור ובעלי העסקים, הייתי שמח לקבל ממך המלצה. תודה, מקווה שזה מבהיר.
  3. ה-HU חולה מאוד לא יודעים מה יש לו.. תודה מראש, דרור.
  4. +1 גדול על האחים אולמן.. אבל יש לי גירסת MFSL של הדיסק בלוסלס, ועדיין, איכות בסאונד חסרה שם.
  5. מה זאת אומרת? איפה הוא נמצא?
  6. טוב.. "נתלש" בהצלחה.. מישהו מכיר מעבדה טובה באיזור הצפון?
  7. נו טוב.. נראה מה יהיה אני צריך למצוא זמן לזה. בעאסה.
  8. תודה על התגובות, איתמר כשהסוויטש נסגר הוא היה נותן 3 ציפצופים וגולש. עכשיו הוא פשוט מצפצף ולא עושה כלום. ניסיתי לכבות ולהדליק שוב את האופציה של auto face open וזה לא שינה כלום. יש גם את האופציה של כיוון ה-TA שלוחצים ארוכות על EQ כשהמכשיר כבוי והוא אמור לגלוש ולחכות שתכניס לו את המיקרופון. גם לא הועיל. הוא נכנס לתפריט אבל לא גולש. אם אני רוצה לנתק לו את החשמל לגמרי (אולי זה יעזור..) מספיק שאני יפתח את הפיוז שעל המצבר או שאני צריך לנתק את המצברלגמרי? savingangel אני די בטוח שהבעיה לא מכנית. אבלזה כנרה מה שאני יעשה לפני ה"תלישה".. אגב, יש מושג איך הוא נתפס כשמחברים אותו? כי הרי כששמים את הפאנל עושים את זה רגיל, ואז הוא "נתפס" במשהו. מה תופס אותו שאי אפשר פשוט למשוך אותו כמו ששמים ורק כשהוא גולש?
  9. טוב, כבר שבוע המכשיר מסרב לגלוש לו. אין לי מושג למה.. ניסיתי לאפס, לחיצות ארוכות, לחיצות ארוכות מאוד מאוד (שעבדו בפעם הראשונה שזה קרה). ניסיתי את כל האפשרויות במכשיר שאמורות לגרום לגלישה (כמו ההפעלה של ה- auto TA ). ניגשתי למתקין והוא אמר לי שזה קרה לו פעם אז הוא פשוט תלש אותו. זה קרה פעם למישהו מכל בעלי המכשיר הזה? עצות כלשהן מכל סוג שהוא תתקבלנה בברכה (כמה כבר אפשר לשמוע דיסק של yes בלופים. ועוד 40 דקות בסה"כ..) תודה מראש ובוקר טוב
  10. אריק, what.cd waffles.fm מכיר? אתרי המוזיקה הפרטיים הכי טובים, והכי גדולים. יש לי טורנט ליץ' ואני אומר לך מנסיון וידיעה, זה טיפה קטנטנה בים מה שיש שם. אין אלבום אחד שאני רוצה בלוסלס ואין שם. והכל פלאקים וכו'
  11. זה העיניין שאי אפשר להיות בטוח. מה גם שגם אני משתמש באתרי טורנט פרטיים ואין כמעט זכר לWAVE. ולמה שיהיה תסביר לי? לא הגיוני.
  12. מ-flac אין מה "להמיר איכותי" לwav. זה העתק ביט לביט של המקור. ואם מקור הריפ הוא CD רגיל אז זה 16BIT. לא משנה מה תעשה אי אפשר ליצור "יש מאין". לאריק, הבעיה עם קבצי הWAV שנימצאים (באי מיול, אני משער) היא שאין להם "אחריות". מה שנקרא אין לוג שתיעד שהקובץ הוא אכן העתקה של CD. לעומת זאת ברוב הקבצים שלי יש, אני משתדל שיהיה להם גם "תיעוד" כזה, שמתקבל מתוכנת הריפ (לרוב EAC) שמאשרת שהריפ נעשה כהלכה (ויש הגדורת מאוד ספציפיות לגבי איך צריך שיתבצע כדי לקבל העתק 100%), אחרת יכול מאוד להיות שמה שהורדת הוא פשוט המרה של MP3 ל-WAV, וזה כידוע לא שווה כלום.
  13. ברור שאין הבדל. זה בדיוק היעוד שלו. כשאתה צורב פלאק בתור CDA התוכנה ממירה אוטומטית לWAVE. ולהשיג WAV של דיסקים שלמים זה ה-ר-ב-ה יותר נדיר מפלאקים ואייפים. למה שמישהו יפיץ פורמט לא דחוס כשאפשר למצוא דחוס?
  14. lossless ONLY בכל מקרה flac ודומיהם לא מתנגנים ע"י הההד יוניטים (הלא כן?) אז צריך לצרוב.. אבל זה שווה.
  15. החלק שמוציאים איתו את הפאנל מהתושבת שלו (אחרי שהוא גולש, כלומר הקליפס השטוח הזה בתחתית, או מאחרי הפאנל), פשוט הפסיק לעבוד כלחצן קפיצי כזה, והוא פשוט זז במקום שלו בלי התנגדות. קרה כבר למישהו פעם? כדאי לפתוח את הברגים ולנסות לסדר? או שזה עלול להיות בעייתי? תודה
  16. bit זה ביטים או בעברית - סיביות. זה מה שנקרא "הרזולוציה" של הדגימה. בגלל שאנחנו שומעים ממקור דיגיטלי וגלי הקול הם אנלוגיים (כלומר הם "עגולים" ממש, יש להם צורה של גל שלם) צריך לעשות המרה לשפה שהמחשב או הנגן יכולים להבין - כלומר 0 ו-1. עכשיו ככל שמשתמשים ביותר סיביות בשביל לדמות את הצורה של גל הקול ככה זה יותר קרוב למציאות (לצורה האנלוגית). beats זה "מכות" או "דפיקות" איך שאתה רוצה לקרוא לזה. אין שום קשר לאיכות קול, זה כמו להגדיר קצב של מוזיקה- רוק איטי, האוס מהיר יותר, טראנס עוד יותר וכו' גם תוכנות שאומרת לך כמה BPM שיר לא מדוייקות במאה אחוז. הן עושות שיערוך.
  17. כן בטח.. לכן היום כל חברה מכובדת מבקשת לדעת אם המועמד שלה שירת בצבא, ומה בדיוק הוא עשה שם. קישקוש.
  18. אם המערכת לא תומכת בDVD אז ברור שלא.. זה כמו לשים תקליט וויניל בקומפקט דיסק.
  19. אם עשו ריפ לדיסק (בצורה הנכונה) ושמרו אותו בפורמט לוסלס (lossless) כמו ape,flac התוצאה זהה לחלוטין לדיסק המקורי. לכן אחרי שאתה מוריד קבצים שקודדו כך, וצורב אותם אל CD (יש תוכנות שיודעות לצרוב את הקובץ ישר, כלומר את ההמרה ל-WAVE הן מבצעות בעצמן) התוצאה זהה לדיסק המקורי.
  20. בתקציב כזה אין לך מושג כמה אתה רחוק מהיעדים שנראה לי שאתה מציב לעצמך
  21. במפרט שלו לא כתוב שהוא קורא divx. רק VCD SVCD DVD וכדומה. כל האלה הם סוג של סטנדרט, ולכן יותר פשוט להתאים מכשיר לקרוא אותם. אם אתה מתקעקש לנסות, יש כלי שנקרא sherlock. תריץ חיפוש בגוגל codec checker והוא יתן לך. לפני שאתה צורב תפתח תתוכנה ותגרור לשם את הקובץ avi שלך והוא יכתוב לך באיזה מקודד הוא קודד.
  22. הדגם הזה מחיפוש קצר לא יודע לנגן divx. הסרטים שהוא כן ניגן לך הם ככל הנראה בקידוד VCD או SVCD.
  23. אתה אומר את זה מנסיון? אם הקרוסים של אליט עושים את העבודה זה צריך להיות חיסכון לא מבוטל. שמעת סט אפ כזה? חוץ מזה שborka הרגע אמר שהם לדעתו אחראים למותו של הCDM בטרם עת
  24. שמע אני לא מכיר אישית את הדגמים האלו. אם אתה אומר שחלק עובדים וחלק לא, זה ככל הנראה בעיה שהמכשיר לא מצליח לזהות מקודדים מסויימים שהסרטים נדחסו בהם. אם אתה משיג את הדגם המדויק אפשר לבדוק אם יש לו אפשרות לעידכון מקודדים ושלום על ישראל.
×
×
  • תוכן חדש...