אולי בשביל לתאם ציפיות, שווה לשים דגש על דברים שיכולים לקרות אחרי בסוף תהליך הרכישה, על מה אפשר לקחת אחריות ומה לא.
קניתי את סיוויק שלי אחרי בדיקה של מכון ומוסך ואפילו סידור יסודי ויקר של כל התקלות, ועדיין ביומיים הראשונים ברכב, עליתי על עוד ערימה של דברים קטנים שלא עובדים.
מתסכל, אבל זה קורה ולא רק ברכבים ישנים אלא גם ברכבים שירדו הרגע מפס היצור.
מתקנים בהתאם ליכולת הכלכלית וממשיכים בחיים.