חוזר לעדכן,
אני שונא את מרפי, אני מתעב אותו.
לפני יומיים ניסיתי בפעם המי יודע כמה לחפש את הצינור שחסר באתרים בחו"ל, אולי חזר למלאי איפשהו.
להפתעתי, מצאתי אצל מוכר באי ביי מארה"ב (אין לי מושג למה יהיה את החלק דווקא שם כי אין רכבים כאלה בארה"ב). התכתבתי עם המוכר שיברר עלות משלוח מהיר דרך חברת שילוח. החלק עצמו עולה 45$ והמשלוח עוד כ 75$. פתחתי חשבון באי ביי, פתחתי חשבון פיי פאל והזמנתי את החלק שאמור להגיע לארץ עד ה 30 לחודש.
קיבלתי מספר מעקב וכל כמה שעות אני נכנס כמו ילד קטן לראות את ההתקדמות.
היום בשעה 13 מרפי החליט להתערב. קיבלתי שיחת טלפון מהמוסך. יש חדשות טובות אמרו לי. החלק שהזמנו מכלמוביל (כן זה שעולה 1200 ש"ח לפני מע"מ) סוף סוף הגיע. מחר נתחיל להרכיב את החלקים (קולר EGR , שני צינורות מים וסעפת יניקה). צריך לנקות את הסעפת ואת והמערכת קירור, נעשה גם טיפול על הדרך. נעדכן אותך מחר בצהרים אם הרכב יהיה מוכן מחר או ביום ראשון.
מישהו מחפש צינור מים לטריטון / פולבק? מבטיח לעשות מחיר טוב.
אסף