בדקתי היום שמן, והמדיד נמצא במינימום, בדקתי בתחנת דלק, ואין להם שמן 10W40 כמו שהבנתי שמומלץ לשים בפונטו,
האם עדיף להוסיף שמן 20W50 וליסוע לקנות שמן 10W40 ולהחליף?
אולא להוסיף ולסוע ככה. עד שאני יקנה.(הכי קרוב זה נסיעה של בערך 40 ק"מ?
נ.ב
קניתי את האוטו לפני בערך חודשיים, ולכן אני לא יודע איזה שמן בדיוק יש בו.
והמדיד שמן היה עד הסוף, האם זה צריכת שמן תקינה?,(נסעתי קצת יותר מ-6,000 ק"מ).
תודה רבה!!!