Jump to content

avihai007

  • הודעות

    184
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avihai007

  1. לפני שבוע בערך הוספתי שמן למנוע כיון שהיה חסר. תודה רבה!!!
  2. שלום, ברשותי פיאט פונטו 95 S75(עברה 108K) כרגע יש לי באוטו שמן מנוע שמוכרים בתחנת דלק של פז. 20W50, חצי סינטטי. ראיתי המלצות שכדאי לשים שמן 10W40 של ליקווי מולי. האם כדאי עכשיו להוציא את השמן שיש ולהחליף? תודה רבה!!!
  3. יש להוריי רנו מגאן 98 1.6 ידנית. והאוטו בבוקר מניע בדרך כלל רק כשלוחצים על הגז, אחרת האוטו כבה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה!!!
  4. ואיזה סוג שמן מביניהם עדיף יהיה לשים? הבנתי שבטיפול 10K בכל מיקרה כדאי להחליף את כל השמן, יש בזה עניין? תודה רבה!!!
  5. יש לי היסטוריית טיפולים של הרכב, יש לי את כל החשבוניות של הטיפולים האחרונים, הסתכלתי בחשבונית וראיתי ששמו שמן 20W50, האם כדאי בטיפול הבא להחליף את כל השמן ל10W40? הבנתי שמומלץ לקנות שמן של לוקווי מולי. ואם כבר, אז רציתי לשאול עוד כמה דברים, כל כמה ק"מ בערך צריך להחליף רצועת טיימיניג בפונטו? היא הוחלפה ב-90K (והיום הרכב ב108K). ולאיזה עוד דברים כדאי לשים לב בטיפולים השוטפים? נ.ב הרכב טופל בפעם האחרונה ב-100K. תודה רבה!!!
  6. בדקתי היום שמן, והמדיד נמצא במינימום, בדקתי בתחנת דלק, ואין להם שמן 10W40 כמו שהבנתי שמומלץ לשים בפונטו, האם עדיף להוסיף שמן 20W50 וליסוע לקנות שמן 10W40 ולהחליף? אולא להוסיף ולסוע ככה. עד שאני יקנה.(הכי קרוב זה נסיעה של בערך 40 ק"מ? נ.ב קניתי את האוטו לפני בערך חודשיים, ולכן אני לא יודע איזה שמן בדיוק יש בו. והמדיד שמן היה עד הסוף, האם זה צריכת שמן תקינה?,(נסעתי קצת יותר מ-6,000 ק"מ). תודה רבה!!!
  7. באיזה מוסך טיפלת? יש לי שכן שטיפל במוסך מורשה בירושלים והוא אומר שבכל טיפול הוא יצא באיזור ה-2000 ש"ח הוא לא יודע בדיוק מה עשו. אגב יש לו C5 שנת 2004. תודה רבה!!!
  8. רציתי להוסיף עוד שאלה, האם יש איזשהו הבדל משמעותי מבחינת אמינות בין דיגמי 2002 ל, 03 ול-04 בדגמים שלפני הפייסליפט? כי שמעתי כאלה שאומרים ששנת 03 עדיפה ו04 עוד יותר עדיפה מבחינת אמינות. תודה רבה!!!
  9. קודם כל תודה רבה על התגובות!!! דבר שני עולה לך 2100 ש"ח ביטוח מקיף לכל נהג(כולל צעיר)? איפה זה יוצא מחיר כזה? ואני ישמח אם יש עוד אנשים, כי נסעתי ברכב הזה והוא בהרבה יותר נוח מכל רכב אחר באיזור המחיר הזה. ואני ממש ישמח לקנות אותו, פשוט דיי הרבה אנשים מפחידים אותי שלא כדאי. תודה רבה!!!
  10. שלום, אני מתעניין בקניית סיטרואן C5 שנת 2002 שנוע 2000 בנזין. ורציתי לדעת איך הרכב הזה מבחינת אמינות, ואחזקה לעומת רכבים אירופאין אחרים כגון: פוקוס או מונדאו,וכו'. והאם הטיפולים השוטפים יקרים מרכבים אחרים? תודה רבה!!!
  11. שלום אני מחפש פיאט פונטו 2001 רק את הדגם עם ה- 80 כ"ס 052-8891573 אליאב
  12. avihai007

    פיאט פונטו

    בשנים 95 ו 96 אני חושב שהייתה גם גרסת 55 עם מנוע 1.1
  13. הנורה הזאת נראית באמת כמו מזרק שיותא ממנו רסס. ובדקתי שמן, ומצב השמן בסדר גמור בדקתי פעמיים. אם זה נורה של ההזרקה אז למה היא נדלת לפעמים באמצע נסיעה. האמת שזה קורה בעיקר שנסיעה איטית בתוך העיר וכשהאותו קר. ואם זה check engine אז מה צריך לעשות. ואם זה בעיה הנורה לא אמורה לדלוק תמיד? תודה רבה!!!
  14. יש לי פיאט פונטו שנת 95 דגם S75. ויש נורא אדומה שהיא במן צורה של משפך הפוך, נורה שצריך לחכות כמה שניות שהיא תכבה בהנעה. והנורה הזאת לפעמים באמצע נסיעה נדלקת לכמה שניות ואז נכבית. יש למישהו מושג מה הנורה הזאת אומרת? ואם זה בעייתי? תודה רבה!!!
×
×
  • תוכן חדש...