-
הודעות
102 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שבלול המגניב
-
חבר שלי התהפך עם הג'יפ של אבא שלו, במזל הוא שרד את זה, וזה לא מכביש רטוב, ולא מאלכוהול ולא מכלום, סתם כי הוא לקח את הסיבוב מהר מידי כי זה נותן "הרגשה טובה", הרכב איבד שליטה (בכלל לא בשליטת הנהג אין לו מה לעשות במצב כזה), התהפך... חבר אחר שלי לפני שנה בערך, באמת ילד טוב חמוד טילים, גם כן האוטו סטה ימינה, לצערינו לא היה שום ברזל או חוצץ שיעצור אותו, עף הצידה ומת במקום. אין בכלל מה לדבר על העתיד שנמחק לילד, כל החברים והמשפחה וכל השכונה שלו בטראומה אדירה ואמא שלו לא מצליחה להתגבר (וזה רק ההתחלה)... בא לך ריגושים? אל תתקמצן, לך למכון החלקה, תנהג עם מוסמך לידך, תעשה החלקות ותרגולים כמה שבא לך, תקבל וואחד אנדרנלין והרגשה מדהימה, וכל זה בלי סיכון (כמובן שיש סיכון קטן, אבל פה אתה עם מקצוען שהוסמך לזה יושב לידך ועם רכב שנבדק יום יום לתקינות מקסימלית).
-
רק מספר תיקונים, * כמו שכבר כתבתי קודם (כנראה לא שמת לב), אני חייל ואין לי זמן להסתובב בתחנות מרכזיות וכדומה, המקסימום שאני יכול זה לנסוע לחנויות בחיפה והקריות או להזמין מהאינטרנט (כמובן רק דרך אתרים מומלצים ולא איזה "שמעון, כי מוזיקה זה אחלה נקודה קום"). * גם כן ציינתי קודם, גם מאחורה וגם מקדימה הרמקולים שלי הם עגולים, ככה ש6 על 9 לא יתאים לי. * לא ציינתי בפירוש קודם, אולי זה המקום להגיד, אני לא מתכוון לקנות יד שניה ולא משנה מה יהיה, סורי, אני יודע שאין בזה היגיון ושאני מפסיד אחלה דילים, אבל אני בן אדם פחדן וקניה יד שניה זה ממש ממש לא בשבילי, אני לא ישן איתם טוב בלילה... תודה רבה על הרצון הטוב לעזור!
-
נשמע הגיוני (: בכל אופן, מי שמבין ממש טוב במגברים, איזה לקחת? משהו שישמור על מחיר ריאלי וגם יתן איכות טובה לאורך זמן, שלא אצטרך להחליף בעתיד. וגם בנוגע למערכת, איך זאת שבלינק שנתתי קודם? היא איכותית? בקשר לרמקולים, הנוכחיים שלי עושים רעשים סטטיים מעצבנים כשאני מגביר, לא יודע אם זה חוטים ענתיקות או הרמקול מת, או שאולי זה בכלל הרדיוטייפ, אבל כשהרעש יוצא מהרמקול ישר מאשימים אותו הרמקולים האחוריים הם של איזה חברה בשם AMERICAN AUDIO או AMERICA SOUND משהו כזה... נראה לי עוד מותג מדבקה (בכל אופן ה"אביזרי רכב" ליד הבית שלי גם ככה הציע לי לקנות מותגי מדבקה כמו X5 ומאגנוס, אז אולי הם לא כאלה רחוקים). והקדמיים אין לי מושג של איזה חברה כי הגריל של הדלת מסתיר אותם.
-
מה אתה מחפש? סתם לשמוע מוסיקה בסבבה? לשמוע מוזיקה בסבבה, לא יודע מה נקרא "סתם" אצלכם, אני מצפה להנות מהמוזיקה שאני שומע כשאני כבר בנסיעות (לא חורש על הכביש יומיום) ולהיות שלם עם הקניה שלי גם לאורך זמן, שלא יתחלו תקלות או עיוותים תקיעות רעשי רקע וכו... אוקיי, אבל השאלה היא אם ב1150 אתה סוגר את הבאסטה? או שאח"כ אתה תגייס עוד קצת כסף ותשקיע? מעדיף שכן, מכוון שהתקציב שלי מוגבל וכשישתחרר לי עוד כסף אני אשמח אם אוכל להשקיע אותו בדברים אחרים, אם אין שום ברירה אני אשקיע בהמשך שוב במערכת, אבל מעדיף שלא 1. איזה רכב יש לך, מהי מידת הרמקולים מקדימה? זה משנה מאוד בכדי שנוכל להתאים לך סט רמקולים סביר. דיהו לאנוס שנת 99, יש לי רמקולים גדולים בדלתות מקדימה, ועגולים גדולים יותר על הבגאז' מאחורה, אין לי מושג מה הגודל שלהם 2. האם אתה מוכן לוותר על רדיו דיסק MP3 ולשמוע מוזיקה רק מאייפוד עד אשר תתאפשר לך רכישה של רדיו דיסק? זה נשמע לי כמו השקעה כפולה (לקנות היום משהו ישן ולהשקיע אחר כך במשהו חדש, חבל לי על הכסף שיזרק, ולהשאר עם הנוכחי זה בלתי אפשרי כי כמו שאמרתי זה מערכת קסטות וחיבור איפוד אליה נעשה דרך קלטת ממש לא איכותית) 3. האם תרצה להשאיר פתח לשדרוג עתידי? כמובן שארצה, אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, ובקיצור ברור שזה יהיה טוב, אבל אני לא חושב שהתקציב מאפשר לי גם להנות כרגע ממוזיקה טובה, וגם לקנות משהו חדשני שיאפשר לי גדולות בעתיד... בנוסף, נכנסתי לאתר אודיונט שמוכר ציוד רק של פיוניר, והרכבתי לעצמי מפרט זול ונחמד, תנו את דעתכם: מערכת: http://www.audionet.co.il/productspec.asp?id=10 רמקולים קדמיים: http://www.audionet.co.il/productspec.asp?id=17 אחוריים: http://www.audionet.co.il/productspec.asp?id=19 סה"כ: 1175 שקל אבל כמובן שאין לי ממש הבנה בתחום אז המפרט הוא סתם בגדר ערעור, וחוצמזה שבחרתי גדלי רמקולים באקראי ואני ממש (אבל ממש ממש) לא בטוח שזה מה שמתאים לי, פשוט זה מה שהופיע באתר (היה גם 5.25 אינץ שלא ידעתי לאן זה שייך קדמיים או אחוריים). מה דעתכם?
-
כמו שאמרתי, אני עדיין מתלבט כמובן שהעדפה שלי כרגע זה לקנות הכל ב1150 האלה ולהיות עם ראש שקט כי אם אני יקנה רק חלק מהמערכת אני יכול להיות תקוע ככה לזמן לא קצר, וזה באסה... אתם יכולים לדעת בעצמכם כמה אינץ רמקולים יש לי ברכב? כמו שאמרתי גם מאחורה וגם מקדימה זה עגול לא ביצה, והאחוריים יותר גדולים (יושבים מעל התא מטען, לא בדלת), הקדמיים כן בדלת. אה ובקשר לנגן, אם יש משהו עם AUX קדמי ופאנל נשלף (נגד גנבות) זה יהיה ממש אחלה, אבל אם לא אז לא, לא חובה חובה חובה... סך הכל אני צריך נגן טוב שלא יתקלקל אחרי שנה, וכמובן שישמיע דיסקים טוב, שלא חס ושלום יגרום לקפיצות במוזיקה (כמו במערכת של חבר שלי). שמעו, סך הכל אני בן אדם שגם בבית לא משקיע הרבה על סאונד, אבל בכל זאת דקדקן ודורש צליל נקי מרעשים, יש לי במחשב רמקולים ATP3 (למי שמכיר) הם רמקולים יחסית זולים, לא נותנים עוצמה בשמיים, אבל הצליל שלהם מדוייק ונקי, והלוואי עלי הנאה כזאת באוטו...
-
תודה רבה לכל התגובות! כמה נקודות לציון: * החשבון האישי שלי דיי מעוך ובנוסף אני חייל (ככה שחוץ מהתקציב הלחוץ, גם אין לי ממש זמן להסתובב בארץ, אני חיפאי אז אני צריך דגמים יחסית מוכרים שאפשר להשיג בסביבה, או במקרים חריגים הזמנות מהאינטרנט - מה שאני פחות אוהב כי זה אחר כך לרוץ אחרי אחריות שתקועה מאות קילומטרים ממני). * בקשר לתקציב כמו שאמרתי, לקניה הנוכחית הוא ממש סופי כי בויזה שלי כרגע יש 1150 ש"ח פנוי אז גם אם אני ממש ארצה אני לא יכול להשקיע יותר. * תיקון קטן ומאוד חשוב, מסתבר שגם מאחורה יש לי עגולים ולא ביצה, אז לקחת בחשבון בהצעות, ואגב נדמה לי (לא בטוח, אבל נראה ככה) שהאחוריים יותר גדולים מהקדמיים, אם זה אפשרי אתם יודעים במקרה כמה אינץ' זה כל אחד? שאני אדע איזה רמקולים לחפש... * בקשר לשדרוג אני דיי מתלבט, לא יודע אם לקנות כבר עכשיו ערכה שלמה ולגמור עניין, או לקנות ערכה חלקית אבל אז יהיה לי לחוץ כל הזמן לקנות את השאר (וכמו שאמרתי הויזה שלי מעוכה, המשך הקניה יכול לקחת אולי הרבה זמן). * אין לי מושג בכל מיני דברים כשאתם אומרים פה כמו קומפוננט וזה, אם תוכלו להסביר בשורה או שניים מושגים כאלה כשאתם רושמים אותם זה יהיה לי ממש מעולה. * המערכת כרגע היא הרכיב שהכי לחוץ לי להחליף, כי בנוכחי יש לי קסטות ואני לא יכול לשמוע אף פעם את המוזיקה שאני אוהב (חוץ מהקסטה הזאת שמתחברת ל-MP3, אבל האיכות שלה נוראית). בכל אופן המון המון תודה, כל תגובה שלכם עוזרת לי המון והקניה שלי ברובה תלויה בכם.
-
מה מפוקפק בזה? הוא בנה לי "מפרט" עם ה-X5 שבטח עולים 100 ומשהו... אם אני רוצה להחליף את הסט האחורי לפיוניר במקום הX5, אני צריך להוסיף עוד 180 שקל למחיר הנוכחי (שזה ההפרש בין הX5 לפיוניר). כל מקרה, 1030 שקל נשמע לי ממש מוגזם כשאני מקבל אחוריים פיוניר קדמיים מאגנוס (אגב, איך הם?), ורדיו דיסק תוצרת לא מוכרת (מה זה בכלל דרגון פליי וקאר אודיו, לא שמעתי עליהם מעולם...). תודה!
-
אחרי 4-5 חודשים שאני מתכנן, סוף סוף המשכורת הצבאית עשתה את שלה ויש לי בחשבון יותר מפחית וחצי מנה בג'יבלי. עקרונית, מה הויזה שלי כרגע מוגבלת ל 1150 שקל אז אני ממש ממש מעדיף שלא לעבור את המחיר הזה (כי לא נעים לעשוק את אמא בגלל אודיו לרכב). בקיצור, אני צריך 6 רמקולים (2 אחוריים ביצה, 2 קדמיים עגולים ו2 טוויטרים קטנים) ומערכת לרכב שחובה שתקרא MP3. יש לנו אביזרי רכב ליד הבית, והבחורצ'יק המליץ לי ב850 שקל כולל הרכבה: מערכת עם שלט של חברת דרגון פליי או קאר אודיו רמקולים קדמיים של מאגנוס באים עם טוויטרים אחוריים של X5 ובתוספת עוד 180 שקל אפשר להחליף אותם לפיוניר עקרונית אני סומך על הבחור והוא אמר לי שמיותר להשקיע מעבר לזה, אבל האמת היא שמעולם לא שמעתי על אף אחת מהחברות האלה, ולדעתי אם כבר מוציאים 850 אז עדיף להוסיף עוד קצת ולקבל חברות יותר מוכרות, השאלה מה המקסימוווום איכות שאני יכול להשיג ב1150 שקל... בשביל זה אני צריך אותכם (: אה, דרך אגב אני ממש אשמח אם יהיה בפאנל הקדמי חיבור לMP3, כי אני הרבה פעמים מעדיף לחבר את האיפוד במקום להסתובב עם דיסקים, אבל לא חובה... הבנתי שמגבר עושה את ההבדל, אבל לדעתי בתקציב כזה לדחוף גם מגבר ידרוש להתפשר לאאלה על איכות שאר הרכיבים. וכמובן המחיר 1150 שקל זה ללא הרכבה... תודה רבה !
-
שאלה לגבי נוזלי קירור לרדיאטורים.
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטער אם אני מעצבן אותך, אבל ניסיתי לעשות כבר 20 חיפושים וכל מה שאני מוצא זה תגובות כגון "תתרחק מאמריקן איגל" "שומר נפשו ירחק" אבל אף אחד לא מציין מה לא טוב בו מה ספציפית באמריקן איגל רע, למה לא לשתמש בו, מה הוא עושה רע... זה מה שאני צריך לדעת, לא תגובות שלא ממליצות עליו בלי שום נימוק. ושוב פעם, מצטער אם אני מעצבן אותך או משהו, כמובן שזאת לא הכוונה שלי, ואני שולח את התגובה הזאת רק אחרי שמיציתי את החיפוש עד הסוף ואני לא חושב שאני יכול להוציא ממנו עוד מידע מועיל בשבילי... תודה רבה! -
שאלה לגבי נוזלי קירור לרדיאטורים.
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וואי אתם מעולים אני מודה לכם המון. אז ממה שאני שם לב, רק שאלה אחת נשארה פתוחה איך הנוזל של אמריקן איגל. וכמובן אם יש לכם עוד טיפים לרכב הזה, אתם יותר ממוזמנים לשתף (: תודה רבה! -
היי, יש לי דיהו לאנוס שנת 99, ואני משתדל לשמור עליו עד כמה שאפשר, בכלל, טיפים בכל נושא שהוא לתחזוקה בריאה יתקבלו בברכה, אין לי כרגע כסף לתיקונים וזה אוטו לא הכי מסיבי ככה שהייתי רוצה לשמור עליו עד כמה שאפשר. התארד הזה עוסק בעיקר בנוזלי קירור, אז דבר ראשון הייתי רוצה לדעת, עד כמה חשוב לשים לב לחברה שממנה המי רדיאטורים, האם זה באמת משנה משהו או שהכל בסופו של דבר אותו דבר... דבר שני, יש לי 2 נוזלים אצלי בבגאג', Radiator Ptotector מסדרת דלקור של חברת דלקול. American Eagle, שרשום עליו ANTI FREEZE COOLANT מוכן לשימוש, נדמה לי שהוא קצת יותר זול מבחינה כספית. מה אתם חושבים עליהם? בנוסף, בשבוע שעבר, נסעתי איזה 3 פעמים מרחק קצר (לאורך השכונה, נגיד 2 דקות לאדע בדיוק כמה) עם הנדברקס, ישר ששמתי לב לזה הורדתי אותו. הייתי רוצה לדעת להערכתם האם נגרם נזק כלשהו מהמקרים האלה, או שהרכב מסוגל להתגבר על מקרים בודדים כאלו. תודה רבה על כל העזרה! (:
-
שאלה בנוגע לנוזל לרדיאטור ומוליכות חשמל
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה הכוונה בעל מוליכות נמוכה? אתה מתכוון להתנגדות נמוכה? בכל מקרה, אתם אומרים שכל נוזל של רדיאטור לרכב, לא מוליך חשמל ? כי ממה שהבנתי יש חלק שכן וחלק שלא, אבל לצערי על אף אריזה לא ראיתי איזכור לזה, רק לקורוזיה פריזינג וכו... תודה (: -
שאלה בנוגע לנוזל לרדיאטור ומוליכות חשמל
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה זה נוזל מקורי? בקשר לרכב זה לא קריטי, זה דייהו לאנוס, אני לא חושב שצריך בשבילו איזה נוזל מיוחד, של דלקון נראה לי בסדר גמור, לא? המטרה של השאלה שלי בקשר להולכת חשמל, זה בגלל שאני משתמש במיי רדיאטורים למערכת קירור מים במחשב, ובגלל זה חשוב לי שבמקרה של דליפה לא יעשה קצר. -
אז ככה, הדבר שכרגע הכי חשוב לי בנוזל זה שלא יוליך חשמל, כמובן שגם שאר הדברים כמו הולכת חום חשובה ודברים כאלה. יש ברשותי גלון של "רדיאטור פרוטקטור" של חברת דלקול, אבל לא רשום כלום בנוגע להולכת חשמל, רק על מניעת קורוזיה וחלודה תודה רבה!
-
הילדון בן 8, שלוש שנים אצלי.
-
מי אתה? גובבת? ספר לחבריך. לא גובבת? סע לערד, חזור עם תובנות
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של תומR בתוך רכב כללי
רועי 19 חייל גר ומשרת באיזור חיפה מתגלגל ממקום למקום בדייהו לאנוס -
ניסיתי לחפש אחי, אבל או שדיברו על דברים לא קשורים, או שדיברו על ביטוחים שונים או על מכוניות שונות, המחירים ממש משתנים, לא הייתי יכול להסתמך על ההודעות שמצאתי בחיפוש מה אתם אומרים? אגב את המחיר הזה קיבלנו מ - AIG. הם נחשבים טובים?
-
פחחחחח איזה מורה נוכל מה זה השטויות האלה, ספר תיאוריה אתה יכול להביא מחברים או לקנות בסטימצקי, בכלל אצלנו בבית ספר מקבלים את הספר הזה מתנה בכיתה י"א, כל שאר הבדיקות בכלל לא קשורות למורה, גם שלט נהג חדש לא אמור לעלות הרבה בחנויות, אגב, מישהו יודע כמה באמת עולה השלט נהג חדש?? לדעתי תבדוק טוב טוב עם חברים שלך איך המורה הזה, כי לי הוא נשמע תמע טילים.....
-
איפה זה: "כביש החוף (כביש 2)" , אני יודע שיש כביש החוף בחיפה שעובר מאיזורי חוף הכרמל כמעט עד הקריות, אבל נדמה לי שלא על זה מדובר...
-
מדובר על דיהו לאנוס שעד היום התשלום היה 1500 שקל לשנה, נדמה לי שזה ביטוח מקיף על תוספת של נהג חדש פתאום מתחילים לדבר איתנו על סכומים של 3500 ומעלה זה הגיוני ?!?!????
-
התקנת חלונות חשמל במקום ידני - יש חיה כזאת?
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש דגם זהה עם חלונות חשמל. אז אתם אומרים שהספאל הזה מומלץ ולא נחשב בעייתי, ויותר זול מלהתקין ח"ח מקוריים ? כמו שאמרתי קודם אני צריך רק ל2 חלונות קדמיים אגב, זה שנתן את הלינק לחיפוש רשם "דובר על כמה שזה לא מומלץ" ומשום מה לא ראיתי באף פוסט דיבורים לרעת המערכת, למה התכוונת? תודה (: -
התקנת חלונות חשמל במקום ידני - יש חיה כזאת?
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזור חיפה, מי זה דני ? ולא ממש אכפת לי מקורי או לא, העיקר שיהיה מנוע אמין שלא ימות אחרי יומיים ושלא יקח לו רבע שעה לפתוח\לסגור את החלון (: תודה! -
יש לנו דיהו לאנוס שנת 2000 והייתי ממש רוצה להתקין לה ב2 החלונות הקדמיים מערכת חשמלית, יש בכלל אפשרות כזאת ? מה המחיר המשוער ?
-
מחפש מערכת שמע ממש ממש מינימלית
שבלול המגניב פרסם הודעה בנושא של שבלול המגניב בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תקציב מינימלי זה בלי תקציב מוגדר, פשוט במינימום כסף שצריך להשקיע בשביל לקבל את מה שאני רוצה, לא לזרוק אפילו 50 שקל מיותרים אם לא חייבים, כי שוב, זה לא כסף שלי, והשימוש של הרדיודיסק יהיה בעיקר שלי וההורים לא ממש מתעניינים בזה רק שומעים רדיו אז יש איזה דגם נפוץ יחסית בחנויות שאני אמצא גם פה בחיפה, משהו ידוע באמינות שלו (שלא יהיה בעייתי בבולם זעזועים ובכלל שלא יראה טכנאי יותר מידי). עריכה: אגב, עוד שאלה חשובה יש את כל הרשתות הגדולות שיש בכל מיני קניונים אוטודיפו וכאלה, בכללי, האם הם נחשבים אמינים עם מחירים סבירים, או שהם נחשבים לגנבים ולשמור מהם מרחק?
