Jump to content

שבלול המגניב

  • הודעות

    102
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שבלול המגניב

  1. תודה על התגובה (: העניין הוא שה-5.25 הם 130W וה-6.5 הם 160W, ברכב הקודם ה-6.5 היו מאחורה ככה שהעוצמה היתה מאוזנת יחסית בגלל המרחק, אם אני אשים את ה 6.5 מקדימה אני מפחד שאני לא אשמע בכלל מהאחוריים כשאני יושב מקדימה. הרמקולים בעיקרון הם מאותו סט, ה5.25 אלה דגמי TS-G1311R וה-6.5 הם TS-G1611R. והכי חשוב - מי עושה עבודות כאלה בצורה איכותית באיזור חיפה? בקשר לחתימה, לצערי אני לא יכול להסביר אותה כל עוד אני רכוש צה"ל .
  2. 6.5 אינץ למגש מאחורה (מעל תא המטען) ו-5.25 לדלתות הקדמיות? אין לי מושג מה החורים המקוריים אז אני שואל אותכם האם הרמקולים האלה יכולים להכנס שם בלי לעשות הרחבה. תודה רבה!
  3. משתתף בצערך, גם אצלי עניין גניבת הסמלים ושריטות מקנאה זה עניין רגיש. סליחה על הבורות, אבל איזה החלקה כבר אפשר לעשות במצב כזה? זה נראה לי עניין יקר כי בדר"כ אחרי גניבת סמל נשאר סימן-סימן על הפח... תודה (:
  4. לא אמרת מאיפה אתה אבל יש לי ניסיון טוב עם מוסך צמרת במפרץ חיפה ושמעתי דברים מעולים על מוסך הדקל בהרצליה אבל לא יצא לי לבקר שם.
  5. אני מדבר על זה- http://www.6382020.co.il/BannerMl/seat/page2.html
  6. היה לי לאנוס ידני בשביל חייל זה אוטו ממש נחמד, אני לא נהג ראלי ואין לי ניסיון עם מכוניות יוקרה אבל בשבילי הנהיגה בו היתה ממש ממש נוחה, לדוגמא מול הסופר לאנסר הזוועתית שהרגשתי שהיא הכי כבדה בעולם (האצה, סיבובים וכו). גם אני ממליץ על ידנית. ואכן המזגן מטורף (:
  7. הם רוצים 40 אחוז מהרכב במכה, במשך 3 שנים פריסה דקה דקה של עוד 10 אחוז מהרכב, ובסופו של 3 שנים יש 2 אופציות או לשלם את ה-50 אחוז הנותרים בפריסה של הבנק ולא שלהם או לקחת אפשרויות שדרוג דרכם עם תלות במחירון הרכב של אותו הרגע. נשמע לי הזוי ואני לא מבין מה הרעיון הזה. קחו בחשבון שסיאט איביזה עולה בערך 105 אלף חדשה. אז 40 אלף היום 300 שקל כל חודש במשך 3 שנים ואחרי זה הם עוד נותנים לי שדרוג עם מחיר מחירון ? מה יוצא להם מזה?!?!?! אם הבנתי נכון, בחישוב הזה הם אמורים להפסיד המון כסף, אז כנראה שלא הבנתי נכון כי סוכנויות לא מפגרות, אז מה האמת מאחורי זה? ואם זה באמת ככה, לא שווה לי לקחת איביזה חדשה מאשר רכב שנת 2003 (מה שאני יכול להשיג היום ב50K) ? תודה.
  8. תודה על התגובות (: אין לי סיבה לקנות רכב שעשה כבר 10 שנים על הכביש. צריך המלצות יותר עדכניות (60K פלוס מינוס, עם דגש חזק על אמינות ושנתון יחסית מתקדם).
  9. סליחה על הבורות אבל מה משתמע מזה?
  10. תודה רבה, בסופו של דבר אחרי הרבה הרבה פוסטים והתיעצויות, ירדתי מהפיג'ו 307. במוסך מורשה כלשהו של פיג'ו אחד המבינים אמר לי שאם כבר פיג'ו אז את ה 206 ידנית ולא שום דבר אחר. אני חושב שאני אחזור ליפניות שמההתחלה המליצו לי עליהם, עם העדפה דיי גדולה לסוברו אימפרזה.
  11. חחח סורי, אבל כן שמעתי בקולך והרצתי חיפוש, אבל כמעט ולא מדובר שם על ה2004 אז אין לי מושג אם שונה שם משהו או לא. בכל מקרה, חשוב מאוד לציין שבגלל שאני חייל, אם אני אנצל את כל התקציב שלי (70K) לקניית רכב, אם מחר יקרה לרכב משהו ישאר לי גרוש וחצי לתיקונים. אז יש לי 2 אפשרויות או לקנות רכב חדיש ואמין שרוב הסיכויים שלא אצטרך להשקיע בו כסף בשנתיים הקרובות (למעט טיפול תקופתי) - ולהיות בטוח לפני הקניה שזאת ההחלטה הנכונה שלא תגרום לי להכנס לחובות בעתיד. או לקנות רכב ישן יותר, זול יותר, אבל שישאיר לי קצת כסף לנשום אם יקרה לו משהו. כמובן שהרוב היו ישר ממליצים לי על האפשרות השניה, אבל צריך לזכור שבדר"כ האופציה הראשונה תתן הרבה יותר הנאה וכיפיות במשך השימוש עם הרכב - אז צריך להתחשב גם בזה.
  12. בשורה התחתונה בסביבות ה70-75 אלף הרכב הזה קניה טובה או לרדת מזה?
  13. תודה רבה על התגובות ולמשפחת J לדורותיה (: אני לא חולה הגה והקטע של כוח ברכב לא הכי חשוב לי, אני לא מאלה שטסים או מדביקים את הדוושה בכל כביש ישר שהם מוצאים. אני הנהג העיקרי ולא אמא שלי. והרכב יעבור להערכתי בסביבות ה10-13 אלף קילומטר לשנה. עוד נושא מאאוד חשוב - איך ה307 בנושא מחירון? הוא מאבד מהערך יותר מאשר יפניות?
  14. שלום, כמו שבטח ראיתם בשבועות האחרונים פתחתי המון תארדים בנוגע לקניית רכב חדש, זה התחיל מ20 אלף, גדל ל30 אלף, לקניה מליסינג, ועכשיו כבר התקציב הרבה יותר גדול. לא אפרט למה זה, אבל השתחרר קצת כסף המשפחה ואמא שלי למרות שבהתחלה היתה נעולה לחסוך את הכסף לשעת הצורך בסופו של דבר החליטה שבאמת רכב חדש זאת השקעה כדאית שתעלה לנו את איכות החיים, ועם מספרים בחשבון בנק אי אפשר להנות. מצאנו פיג'ו 307 שנת 2004 גיר טיפטרוניק עם מערכת מובנת גלגלי מגנזיום 6 כריות אוויר. הרכב הוא יד ראשונה ועשה 100K קילומטר (המון לדעתי). חברים שלי אומרים לי להתרחק מצרפתיות כמו מאש, לדיברהם הרכב מאבד מהערך שלו (מחירון) במהירות שיא, חלקים קשים להשגה ויקרים בטירוף וכו. בנוסף שמעתי שאפילו למזדה 3 המושלמת בעיניי יש כל מיני פאקים ידועים כמו שחיקת צמיגים מהירה עקב תכנון לקוי כלשהו, הייתי שמח לשמוע את כלללללל החסרונות בנוגע לפיג'ו 307 הנ"ל, ובנוסף, כמה לדעתכם היא שווה היום יד שניה (המוכר הוא יד ראשונה כפי שציינתי), ואין מכות שאסי. מתי בדר"כ הגיר שלהם הולך? אחרי כמה קילומטר? סורי שאני שלילי ושואל בעיקר על חסרונות, אבל את היתרונות אני יודע וזה יהיה נחמד ללמוד בעתיד, אבל אחרי הקניה לגלות כל מיני מחלות ילדות ומחלות אחרות שרובצות את הדגם, להתחיל לזרוק עליו אלפי שקלים לתיקון זה לא הפתעה טובה, במיוחד שהרכב הזה עושק אותי עד השקל האחרון שיש לי. הסיבה שאני מתלהב מהרכב הנל זה הפינוק שבפנים, העיצוב פנים מדהים, יש לו כל מיני תוספות ממש נחמדות וממש כיף בתוכו. השאלה אם הוא נותן יחס פינוק-אמינות נורמלי, או שאני יהנה ממנו בין טיפולים ומהצד יצטרך למכור את החיים שלי בשביל לטפל בו? אשמח לשמוע כל כל כל כל דבר שעולה לכם לראש בנוגע לרכב הזה. תודה.
  15. השאלה אם ה04 הזה יתן לי שקט לשנתיים-שלוש והנאה מנסיעה בזמן שה-98 יתן לי נסיעה משעממת\רכב לא מעניין ועם כניסות של פעם בחודשיים למוסך (דבר מתסכל שאני לא מוכן לחזור אליו אחרי הרכב הקודם שלי). תודה.
  16. סורי אבל תשמע, בעיקרון יש לי תקציב גם לרכב ב-150,000 פשוט זה יחנוק אותי ואני מעדיף להשקיע ברכב פחות בשביל שיהיה לי ממה לחיות אחר כך. ניסיתי תקציבים לחוצים וראיתי שזה לא הולך ואני לא מוצא משהו שבאמת נותן לי שקט נפשי אז אני לאט לאט משחרר את הטבעת, האמת היא שאתה צודק במאה אחוז, אני צריך להיות יותר החלטי בנוגע לתקציב שלי, אבל תבין שזה בלתי אפשרי בשבילי סתם לזרוק תקציב בלי לדעת אם בפחות מזה אני יכול גם להנות, אז אני בהדרגה משחרר את הרצועה... אשמח אם תוכלו לגלות קצת הבנה וקצת גמישות ולענות לי לשאלות שצצות לי בשביל שאני אוכל ללמוד ולגבש דיעה ולדעת מה טוב לי לעתיד. תודה רבה רבה רבה על ההבנה (: בכל מקרה, התארדים בנוגע ליעוץ לרכב של 20-30 אלף כבר לא רלוונטים, אבל התארד הזה על ליסינג עדיין רלוונטי ככה שאם יש לכם תגובות\הערות\הארות אני אשמח לשמוע (:
  17. אפשר למחוק, התארד כבר לא רלוונטי ירדתי מעניין האיביזה.
  18. צודק אני כנראה אלך על פיג'ו, בלי קשר לזה אני כנראה הולך להגדיל את התקציב בצורה רצינית כי אני רואה שבתקציב הזה אני לא מוצא שום דבר שמוצא חין בעיניי. בקשר לידנית, בעיקרון רק טיפטרוניק בא בחשבון כי כמו שאמרתי זה רכב גם לאמא שלי והיא ממש מעדיפה אוטומטי. עקב הגדלת התקציב (כפי שרשמתי בשורה הראשונה), ירדתי מהסופר לאנסר ולכן התארד הזה כבר לא ממש רלוונטי תודה רבה לכל התגובות, אתם מעולים, זאת פעם ראשונה שאני רוכש רכב ואתם באמת מקלים על הסבל העצום (שדווקא היה אמור להיות הנאה).
  19. השאלה העיקרית שלי שבגללה פתחתי את התארד זה לא בקשר לעיצוב אלא בקשר לרכב עצמו האם סופר לאנסר 95 אוטומט זה רכב ששווה קניה בשנת 2007 ? במיוחד אם התקציב מאפשר להשיג קצת יותר מזה (לדוגמא איזה סיאט איביזה 98 או משהו בסגנון). כי האמת היא שלחבר שלי יש סופר לאנסר 93 ידנית שבשנה האחרונה עושה לו רק צרות, אולי הרכבים האלה הגיעו לגיל שקצת בעייתי בשבילהם ותחזוקה שלהם הופכת להוצאה יומיומית (מה שאני לא מוכן לקבל על עצמי, מכרתי את הרכב הקודם בשביל לראות פחות את המוסך). תודה.
  20. תודה על התגובה, כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון אני לא מחפש רכב ספורטיבי אבל אני מחפש רכב שיראה סבבה. היה לי דיהו לאנוס שממש אהבתי, נכון שזה לא CLK GTR אבל היה לו עיצוב סבבה כזה פשוט וחביב. הסופר לאנסר נותן לי הרגשה של רכב לזקנים כזה, לאדע איך להסביר את זה, העיצוב שלו מעציב אותי... היתרון של הרכב הזה הוא אך ורק התחזוקה, שאני יודע שהוא בא מ2 ידיים איכותיות ששמרו עליו. החסרונות שלו זה המודל הישן (95) והעיצוב שממש כבד עלי. בכל מקרה אם אני קונה רכב כל כך זול ולא משקיע ברכב חדשני יותר, אז זה יהיה רכב לשנה בערך עד שאני אחסוך יותר כסף. כי בכל מקרה אני לא מתכנן להשאר הרבה זמן עם מודל כזה ישן, המטרה שלי בשדרוג מהלאנוס 98 זה להתקדם ולא ללכת אחורה.
  21. בעקרון התכנון שלי היה לקנות רכב ב30 אלף ש"ח גג, אבל בזמן האחרון אני רואה מלא מודעות בעיתונים על קניית רכב מליסינג (אלדן, סיקסט, אוויס אלבר וכו), שנותנים תנאי תשלום נוחים, לדוגמא לתת את ה30 אלף ש"ח שיש לי במזומן מכה ראשונה, ואת השאר בתשלומים קטנים שלא ממש ארגיש בחשבון החודשי. חשבתי לתת צא'נס לכיוון הזה, כי בדרך הזאת אני קופץ מקניית רכב שנת 98 לרכבים שנת 2004. השאלה מה באמת הסיכון ברכבים מליסינג? אני נרתע מיונדאים (בעיקר בגלל שאצלנו בבסיס דיי נדפקו כל הגץ והאקסנט שאנשי הקבע קיבלו) אבל מאוד התלהבתי מהכיוון של פורד פוקוס שנת 2004 (דגמי 4 ו-5 דלתות, בעיקר ה4 המקוצררת הזאת מאחור שנראת קצת ספורטיבית, באמת בובה). אשמח לקבל כל דעה בנוגע לרכב מליסינג, ובמיוחד בנוגע לפורד פוקוס ושברולט איוו (שלהפתעתי מוכרים לא מעט, מעניין אותי לדעת למה). תודה רבה רבה לכולכם!
  22. זה רכב שיהיה שלי ושל אמי, אבל בעיקר שלי. אמא שלי רוצה אוטומט ואני לא מתלהב לקחת אוטומט שלא מבית יפני איכותי, אז על הסיאט איביזה אני מסתכל בעיקר לכיוון הידני. הבנתי שבשלב מסויים האיביזות התחילו להיות דומות או זהות לפולסווגן, האם בשנתונים של סביבות ה1998 (שזה בערך מה שנכנס בתקציב שלי), זה אכן רכב פולסווגני? והאם כן, מה זה אומר? מה מהרכב באמת תוכנן או יוצר ע"י פולסווגן? בכל אופן, מה אתם אומרים על הרכב בכללי? איזה מחלות ילדות יש לו, איזה מחלות אחרות ידועות יש לרכב הזה בכל מקרה? איך האמינות שלו\כניסה למוסך נגיד מול יפנית ישנה (לאנטיס\סופר לאנסר 95)? מחירי\זמינות חלקים? וכו וכו... כל דעה מעבר לשאלות שלי גם כן תתקבל באהדה ואהבה רבה (: תודה.
  23. היי, אני בשבועיים האחרונים מחפש רכב זול ונחמד (בסביבות ה20 אלף). כמו שרשמתי בפוסטים הקודמים הרכב הקודם נמכר עקב כניסה יומיומית למוסך ולכן הדרישה הראשונית שלי היא אמינות מקסימלית (ומשם הגעתי לסופר לאנסר הזה), מעבר לזה אני חייל אז חשוב לי גם העיצוב וההנאה מהתפעול (לדוגמא, חלונות חשמל חובה) הסופ"ש הזה הוצע לי סופר לאנסר 95 אוטומט במצב מ-ע-ו-ל-ה, של הבן הגדול (30+) של המכונאי רכב שלי, ככה שהסופר לאנסר שלו טופלה בצורה יומיומית ובאמינות מקסימלית, הותקן כל מה שהיה צריך לדוגמא קולר לגיר וכו... הרכב יד שניה (הראשונה אשה זקנה שחוץ מלשפשף פה ושם את הפח במהירות נמוכה לא עשתה יותר מידי, שאסי נקי). המחיר המבוקש 18,000 ש"ח כשהמחירון 19,200 (בשקלול עם ה-ABS). אבל מה שמונע ממני לקנות את הרכב הזה, זה בעיקר העיצוב. אני חייל והעיצוב של הסופר לאנסר דיי מבאס אותי. הנהיגה שלו ממש נחמדה, ההיגוי קצת כבד והאצה לא הכי מהירה לטעמי, אבל אני יכול להתגמש על זה, אבל לטעמי העיצוב שלו ממש לזקנים. מה אתם אומרים על ההחלטה לוותר עליו?
  24. עזבו קומבינות אני אוהב לסגור דברים יפה, סך הכל אני גם קונה וגם מוכר מחברים ומאנשים קרובים, זה לא שאני בא להתקמבן פה על אנשים שאני לא מכיר. מה הנורמה, הקונה או המוכר? מי משלם את העברת הבעלות?
  25. חשוב מאוד לימים הקרובים כי אני גם קונה וגם מוכר רכב וחייב לדעת מה הנורמה שלא יסדרו אותי אני חסר ניסיון ותלוי בתגובותיכם. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...