Jump to content

רוכברכב

  • הודעות

    118
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רוכברכב

  1. יש לי נזילה משני סדקים ממש ממש קטנים וצרים בחלק הפלסטי השחור של הרדיאטור ליד מכסה המילוי. עכשיו כאשר מניעים את האוטו, בהתחלה אין נזילה אבל כאשר מעלים טורים במנוע או שנוסעים. יוצא שפריצים כמו שיוצא ממזרק, אבל לגובה של איזה מעל 30ס"מ. ראיתי סרטונים שבהם מראים איך לתקן את זה על ידי ריתוך פלסטיק plastic welding. אבל זה מצריך מלחם מיוחד או לפחות את הרגיל וגם כנראה צריך אקדח חום. וכל זה לא מסתדר לי. חשבתי להשתמש בכל מיני סוגי דבקים למיניהם אפוקסי, אפוקסי מיוחד לפלסטיק, דבק 3 שניות מה הכי כדאי ומה יעמוד בלחץ ובחום? האם יש מישהוא שיש לו רעיון יותר מוצלח?
  2. מה הכוונה במחממים? הרכב בעל מנוע בנזין.
  3. תודה לך ניסיתי את העיניין עם הסוויץ כמה פעמים, ובאמת לא היה את הבעיה. היה לי גם שכבה עבה של קורוזיה סביב מחבר המינוס של המצבר. וניקיתי את זה, זה נראה שגם זה הועיל. יכול להיות שזה בעיה אחרת בחשמל הרכב או הארקה? המצבר כבן שנתיים.
  4. הרכב יונדאי אלנטרה 2007 מנוע 2.0 בזמן האחרון יש לי בעיה בהנעת הרכב. כאשר אני בא להניע את הרכב בשעות הבוקר המוקדמות, בניסיון הראשון הרכב מנסה וההנעה נכשלת, ובניסיון השני מניע כמו שצריך. זה כבר נהיה קבוע ככה כל בוקר. ובהנעות בשאר חלקי היום אין שום בעיה. אני מבין ומעריך שזה קשור לפחות ברובו לקור שיש בשעות הבוקר המוקדמות. אבל לא הבנתי איך ניסיון אחד של הנעה שלא הצליחה שעדיין לא חיממה את השמן פתרה את הבעיה, והרכב מניע לאחר מכן כרגיל? ובגלל זה אני תוהה אם זה קשור לבעיות אחרות כמו סטרטר גלגל ההינע ש"שנתפסו" מהקור?
  5. לרכב יונדאי אלנטרה 2007 כמה אמור לעלות בפירוקיות כנף הפח מעל הגלגל קדמי (חלק הפח שנמצא בין הגלגל למראה).? וכמה אמור לעלות מכסה בגאג'? וכמה זה יעלה עם פירוק והרכבה (אם יש שירות כזה בפירוקיות) ? תודה
  6. הרכב היה בלי טסט. אני ידעתי שהדביקו מודעה לפנות את הרכב על הרכב. אני לא אמרתי שלא אכפת לי מהרכב. שים לב למה ששאלתי. שאלתי האם לאחר תשלום הדוח לפי החוק אני זכאי שיחזירו לי את הרכב או שוויו בכסף? האם העירייה מחויבת להחזיר לי את הרכב! או שווי הרכב?
  7. שלום כמו שציינתי. הרכב שלי חנה באזור תעשייה מרחוק מאוד מאזורי מגורים, אין אפילו שום סיבה שאיזה ילד או משהוא יגיע לשם. ואפילו זה לא הפריע מבחינת חנייה של אנשים אחרים, יש חניות בשפע ורוב החניות תמיד פנויות. אבל באופן מקומם בתוך הערים עצמם ובתוך השכונות הכי צפופות, יש מלא רכבים נטושים, שנראה כאילו העירייה מתעלמת או מעדיפה "לשמור על השקט" ולא להתעמת עם התושבים הבעייתים. מקרה אמיתי שיצא לי לשמוע בשכונה בעייתית מאוד בעיר גדולה מאוד. כנראה פקח או נציג של העירייה הסתובב באזור של מכוניות נטושות, והאישה של המשפחה המדוברת דובבה אותו ולאחר שהבינה שהוא רוצה לפנות את הרכבים. התחילה להמטיר עליו "ברכות",אמרה שיעזוב אותם וילך לחפש בעיות במקום וכו' ותתפלאו הרכבים נשארו במקומם. נ.ב זה באותו עיר שגררו בה את הרכב שלי. זה רק קצה המזלג, יש מלא "מפגעים תברואתיים" בכל עיר שהעיריות מעדיפות או כנראה כדאי להם לא לטפל בזה. אוכפים איפה שנוח. ולא מסכן את הבריאות. העירייה לא יכולה להשתמש במידע שקיים ממשרד הרישוי כמו מספר שלדה מספר מנוע וכדומה או שהם לא יורדים לרזלוציות האלו?
  8. קיבלתי בעבר דו"ח מהעירייה על "מפגע תברואתי" על רכב שהושאר באזור תעשיה. לאחר שגררו את הרכב, (ולא הודיעו על כך שגררו). לאחר תקופה ארוכה יותר קיבלתי דו"ח מוגדל על דו"ח ראשון שלא שילמתי. לא זכור לי שקיבלתי מהם את הדו"ח הראשון, ובפנייה אליהם שלחו לי כל מיני צילומים שלא אישור קבלה דבר דואר רשום עם השם והחתימה שלי. אני לא זוכר שקיבלתי מהם את המכתב וגם החתימה נראית לא אופיינית לשלי. (לא שזה חתימה מיוחדת אבל בכל אופן). העיניין הוא ככה עם כל השחיטויות והמנופלציות שאני יודע שהעיריות ומועצות מקומיות מתמחות בהם. מה הסיכוי שהם יעשו כאילו "קיבלתי"/"שלחו" את הדו"ח הראשון בשביל שאני אשלם דו"ח מוגדל? האם זאת תופעה נפוצה מצד עיריות וגופים להגדלת רווחים? והאם יש לי דרך להוכיח שהם כן פעלו כך או לא? והאם הם חייבים להחזיר לי את הרכב לאחר התשלום של החוב?
  9. שלום עבר כ-6 שנים מאז קבלת הרישיון הפלסטיק הקבוע, והתוקף שלו נגמר בסוף השנה הנוכחית. וקיבלתי זימון לקורס "רענון נהיגה". במקביל נשלח בדואר אגרה לתשלום עם רישיון נייר זמני. חשוב להדגיש כי בדף לא היה הסבר למה נשלח הרישיון הזמני, ושזה נועד לחדש רישיון נהיגה לאחר תקופה מסוימת. אלא רק הסבר סתמי ביותר של אגרת הנפקת רישיון נהיגה ועוד כל מיני הסברים מפורטים שלא חסכו כיצד ניתן לשלם. כמו שאמרתי בתור אחד שזה חידוש הרישיון הראשון הגעתי לסברה הזאת רק לאחר הצלבת מידע כמו תוקף רישיון הנהיגה שלי. קורס "רענון הנהיגה וכו'. בכל אופן, לאור כל מה שתיארתי האם זה תקין וככה צריכים להתנהל הדברים?. והאם הסכום צריך להיות הכי גבוהה מכל האגרות של חידושי הרישיון נהיגה שקיימים במשרד התחבורה. על סך 524₪!! שזה הזוי שעל חידושי רישיון/והנפקת רישיון בגלל או צורך ונוחות הנהגים האגרות פחותות. תראו בלינק; https://www.gov.il/he/Departments/Guides/driving_licence_european_standard?chapterIndex=8
  10. צודק. חברים בדקתי את זה עוד פעם. כל מה שאמר פה שזה מתייחס לצמיג הספייר הקטן צודק. בכל אופן לי יש צמיג רגיל. תודה לכולם
  11. זה לא במדבקה, זה במדריך למשתמש. ולא רשום שם אם זה צמיג ספייר קטן או גדול. זה מה שרשום במדריך למשתמש. כנראה הסיבה שציינת היגיונית.
  12. זה לא צמיג קטן. צמיג רגיל.
  13. גם על עבירות אחרות או עובדים זרים ועוד כאלה המדינה או המשטרה לא תתבע כי "אין להם כתובת"? ואם היה פוגע בניידת משטרה ובורח גם היה משלם להם נזקים של הפגיעה וזהו? ואת הבריחה שלו היו מנפנפים כמו בפגיעה ברכב של אזרח? אמרתי בבירור שנהג המשאית יצא מהמשאית שלו ו"עזר" לי להזיז את הרכב. אז כנראה שראיתי אותו כמה פעמים.
  14. שלום לפני כ3 חודשים עצרתי את הרכב ליד רמזור ולא הצלחתי להניע. הייתי בנתיב ימני והדלקתי אורות חירום. זה כביש עמוס מאוד עם תנועה כבדה במיוחד של משאיות. עכשיו לאחר שכבר עמדתי כמה רגעים ורוב המכונית עקפו אותי איזה משאית התחילה לצפור לי ולאחר מכן התנגשה בי מאחור קלות. נהג המשאית החוצפן יצא מהמשאית ופנה אליי תוך כדי סינון עלבונות. לא התייחסתי יותר מידי לדיבורים שלו. ואמרתי לו שירגע בדיבור ויביא לי את הפרטים שלו. והוא כאילו דחק בי להזיז את הרכב, וזה כאילו היה מובן שהוא יביא לי את פרטיו לאחר מכן. הוא עזר לי להזיז את הרכב לשוליים. ומיד אחר כך להפתעתי הרבה הוא זינק למשאית שלו והסתלק. התקשרתי למשטרה ודיווחתי על האירוע, תיארתי להם את המשאית וביקשתי שישלחו ניידות באזור לעצור אותו, אבל המשטרה הייתה אדישה ורצתה את מספר הרכב של המשאית של היה לי באותו זמן ואמרו לי בו תגיש תלונה בתחנה וכו'. לאחר כמה רגעים הצלחתי להניע את הרכב, והחלטתי שאני מאתר את נהג המשאית, איתרתי אותו בכביש 6 דרום יוצא במחלף קרית גת לכיוון חברון. התקשרתי למשטרה והודעתי להם שמצאתי את המשאית והם ביקשו את מספר המשאית וניסתי להקריא אותו להם אבל הם לא הבינו. החלטתי שאני עוקב אחריו עד הסוף ובסוף הגעתי למחסום של חברון ברשות הפלסטינית. ברגע שהנהג החנה את המשאית והלך לעיניינו במחסום גדול אני חושב שנקרא טרקומייא. צלימתי את המשאית כולל כנראה המקום של הפגיעה שלו ברכב שלי. ונסעתי משם. זה מובן לי כמעט ב100% מהמרחק הגדול שהיה בינינו לפני הפגיעה מזה שעצרתי בצד ימין והדלקתי אורות חירום שהנהג פגע בי או בכוונה כסוג של "למה אתה עומד לי בכביש". או שהוא פשוט לא היה לו יותר מידי איכפת וציפה שאני אזוז ברגע שאני אשמע את הצפירות שלו. בקיצור לא יכלתי מסיבות כלשהן להגיש את הצליחה. השאלה האם יש התיישנות על מקרה כזה? האם המשטרה תטפל בזה? מה העונש הצפויים לנהג? מה הפיצוי לנפגע? תודה
  15. לפי הוראות יצרן הרכב אן הצמיג? *דבר נוסף לפי יצרן הרכב צריך למלא את הצמיג הספייר ב60psi. כנראה שהוא מאוחסן בבגאז'. זה נורמלי?
  16. החלפתי זוג צמיגים חדשים קדמיים בפנצריה. לפי הוראות יצרן הרכב יונדאי אלנטרה 2006 בעוד רגיל לחץ האויר צריך להיות 30psi לאחר זמן מה כשבדקתי ומלאתי אוויר בתחנת הדלק שני הצמיגים החדשים הראו 35psi. הורדתי את הלחץ ל30psi. וזה נראה כאילו חסר טיפה אוויר. האם זה באמת היה צריך להיות 35psi בגלל שזה טכנולוגיה חדשה של צמיגים. או שתמיד הולכים לפי הוראות יצרן הרכב?
  17. אהלן. כאשר אני בנסיעה בפרייבט וגם המשאית בנסיעה בכביש בעייתי באזור תעשייתי. המשאית פגעה לי עם הצד האחורי הצדדי שלה בכנף רכב קדמי, ונוצר שקע עם שריטה עמוקה לאורך כל הכנף עד למקום תחילת הפנס קדמי. כל הפגיעה הייתה מתמשכת תוך כדי נסיעה שלי והמדריך במהירות של כ50–40קמש, כנראה המשאית עם כל המשקל שלה הפעילה כוח גרירה על הרכב. היות והרכב משומש במצב טוב מאוד אבל חדש אצלי וזו הייתה הנסיעה הראשונה בכביש ראשי. אני שמתי לב לכמה בעיות שככל הידוע לי, לא היו קיימות לפני הפגיעה מהמשאית. כאשר אני מתחיל נסיעה או בולם בחדות שומעים כמו דפיקה בודדת מכיוון גוף ההגה, וכאשר אני מסובב את ההגה הוא מסתובב חלק כמו חמאה לכל כיוון ולפעמים שומעים נקישות. עכשיו רציתי לדעת מעבר לנזק הברור לפח ולצבע. האם הסימנים שציינתי הם נזק ברור מפגיעת המשאית. אילו נזקים נגרמו ואפשר להבחין בהם או להרגיש ואילו נזקים נגרמו ואני אדע עליהם רק שיחמירו או בבדיקה מיוחדת. הרכב יונדאי אלנטרה 2007 תודה
×
×
  • תוכן חדש...