Jump to content

הרב"ט

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הרב"ט

  1. הרב"ט

    FJ Cruiser בארץ??

    מסתבר שיש יותר מכמה: http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=8&item=711867 http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=8&item=712202
  2. בעמוד הקודם יש 3 דיווחים על רנו 4, אוסיף עוד אחת למלאי: בישוב כפר גבירול (שכונה/כפר) בתוך רחובות, יש ישוב (נקרא "עמק הטל") של אנשי טבע. איזו שהיא קומונה של אנשים בשנטי. בכל אופן, בחצר הקומונה שלהם עומדת רנו 4 צהובה בדיוק כמו זו שדני יונגר צילם. הרכב נראה במצב מושלם, אבל הוא עומד שם לפחות 6 חודשים אם לא יותר. ניתן לראותו מהכביש. בחיבור הרחובות יונתן ודרך דוד בן גוריון, יש כיכר, הרכב בחצר ליד הכיכר.
  3. למכירה. פיאט 127 ספורט שנת 1981. הרכב מורד מהכביש! אין אפשרות חזרה לכביש. לחלקים בלבד או כפרוייקט הפיכת 127 רגילה ל 127 ספורט (התכנון המקורי שלי). נסע עד לפני שנתיים, הוחנה בפעם האחרונה כשמנועו תקין והרכב נוסע. הרכב חלוד למדי, אולם כל החלקים ישנם: פנים, חוץ, מכאני. המחיר - שלושת אלפים שקלים חדשים. אין גמישות במחיר. http://imageshack.us][/url] http://imageshack.us][/url] http://imageshack.us][/url] http://imageshack.us][/url] http://imageshack.us][/url]
  4. אפרופו נובה V-8, מישהו מהחברים כאן מכיר את הרכב הזה? http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&FromYear=1972&UntilYear=1972&Hand=&fromPrice=25000&untilPrice=25000 האם הוא באמת שווה את המחיר הנדרש, 25K ? שיפורים עתידיים, מה אפשרי? עד כמה הוא נדיר? האם זה "רכב שרירים אמריקאי"? מה דעתכם באופן כללי על הרכב ? היות והוא מפורסם כבר המון זמן, כמה שווה לי להציע עליו? תודה דני.
  5. תל אביב, שכונת הדר יוסף, רחוב קהילת וורשה (חד סיתרי), בצד ימין באחד הבניינים פיאט 127 לבנה מהדור הראשון (פנסים אחוריים קטנים). מצבה מרשים, נראית כאילו ירדה היום מקו היצור.
  6. יש טרנספורטר שנת 1966 עם 2 חלונות מקדימה במושב בצרה. הוא עומד שם כבר יותר מ-5 שנים, אצל סוחר רכבי אספנות. כדאי לך ללכת לראות אותו.
  7. לפותח הדיון, קרא בדקדוק רב את מה שנאמר לך כאן. משהו כאן מאוד מצחין, הנתונים לא הגייוניים בכל קנה מידה. ובכלל, איך בדיוק הם מודדים הספק במנוע? נשמע לי תמוה.
  8. לא ציינת אם החבר מעוניין בארוך או קצר, התשובה יכולה להשתנות רבות בגלל פרמטר זה.
  9. הרב"ט

    מרצדס

    לא בדיוק מה ששאלת, אבל דומה: http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118330
  10. שלום לכל חברי האספנות. שמי דני ואני קורא את הדיונים כאן כבר מספר חודשים. השרשורים השונים על מפגשי הקלאסיות בקפה באוניברסיטת ת"א, גרמו לי לרצות להגיע לאירוע ואכן כך היה. היום אחר הצהריים הגעתי בפעם הראשונה בחיי למפגש. הרשמים שלי אינם חיוביים. כוונתי אינה לקטול, להשמיץ או להעליב. אני מציג לכם מה רואה חבר חדש (בפורום, עדיין לא במועדון ה-5, אבל גם זה יקרה בעתיד, סבלנות) בהיכרות הראשונה שלו פנים אל פנים עם הפורום. חם. חם מאוד. בקושי יש צל (נכון לשעות 16:00-17:30). צפוף. מאוד צפוף. החניון הזה לא מתאים לקיום מפגש שכזה (אני יודע שהיו על זה דיונים בעבר, אבל לא ראיתי שמשהו השתנה). בלאגן - נדחפים, צופרים צועקים וקללים, כל אחד נוסע לאן שבא לו, ללא הכוונה, ללא הגיון. הדבר שהכי הפריע לי, היה נוכחות של ערסים (סילחו לי על הביטוי הקיצוני, אבל אין מילה יפה יותר ואין טעם לעדן את המציאות) בשלל מכוניות, שהמשותף לכולן - אין להן שום קשר לרכבי אספנות (או קשר למכניות "קלאסיות" צעירות יותר). מכוניות פוזה / וואסח / ערס-מובילים.... מה שתרצו לקרוא להם, אבל לא אספנות וגם לא קלאסיות. הם תפסו חניות של רכבים שמקום כן במפגש וחבל. מצד שני, ראיתי אנשים נחמדים. ראיתי מכוניות אספנות וקלאסיות מרהיבות. ראיתי מכוניות בכל מצבי הצבירה, מגרוטאות עם אופי ועד למכוניות תצוגה ברמה עולמית. אז כן, נהנתי ממה שקשור לאספנות, אבל לא נהנתי מכל שאר הבלאגאן ששרר במקום, במיוחד לא ממועדון ילדי "מהיר ועצבני". אני מקווה שאני לא "שורף" את עצמי מייד עם כניסתי לפרום, אבל הרגשתי שהדברים צריכים להאמר, במיוחד בגלל זווית הראיה שלי - חבר חדש בפורום. אשמח אם תגובותיכם יהיו ענייניות לנושא ולא אישיות אלי / עלי. תודה דני.
  11. תתחדש. הרכב "ישראלי" (תוצרת תע"ר נצרת) או שהוא אירופאי? האם יש הבדלים בין הישראלי לאירופאי? מי נחשב (אם בכלל) יות מוצלח?
  12. ************************************* לא דווקא לא בפקודה. כן, בחרתי כינוי משעשע, מין הומור שכזה, כנראה שזה אסור. לא אני לא דן חלוץ ולא מתיימר להיות, סתם כינוי מצחיק, לא יותר. שמי, אם זה כל כך חשוב, הוא דני קורניצקי. ************************************* עכשיו ברצינות, מה הן "ההשלכות הכלכליות" של קניית BMW בת עשר, לעומת מקבילה אירופאית או יפאנית מאותה הקטגוריה ומאותה קבוצת גיל? יש ממה לפחד?
  13. אשמח לקבל פרשנות על המשפט הזה תודה.
×
×
  • תוכן חדש...