Jump to content

sboss1

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sboss1

  1. שברולט קאפריס קלסיק 91 V8 5000 1:4 בתוך העיר 1:6-1:7 מחוץ (לא כולל מזגן) צריכה גבוהה עקב משקל מופרז (2.7 טון) :lol:
  2. שנת ייצור 91 עשן אפור ניראה לי
  3. יש לי שברולט קפריס 5000 V8 עשיתי לו טיפול שמן,פילטרים ניקוי TPI ועדיין בקיק דאון חזק האוטו מוציא עשן מה זה יכול להיות? וגם צריכת דלק גבוהה מהרגיל
  4. שברולט קפריס קלאסיק 91 מנוע 5000 V8 צריכת דלק-1:7 מחוץ לעיר 1:4 בתוך העיר קיבולת מיכל: 95 ליטר=450 ק"מ
  5. יש לי שברולט קפריס קלאסיק 91 175000 ק"מ צריך להחליף טיימינג או שזה שרשרת? וכמה יכול לעלות 4 בולמים? ושאלה אחרונה האם דודים סתומים משפיעים על הסחיבה ועל תצרוכת הדלק?
  6. או אולי תעלת הניקוז סתומה (מלאה בלכלוך)
  7. לגבי ההברגות פשוט חותכים עם חותך צינורות קטן של מזגנים ומלחימים אחרים(מישהו מקצועי) לגבי הכבל תוציא את הכפתור ותעקוב אחרי הכבל ותראה לאן הוא מגיע לא יודע להסביר לך איפה זה בדיוק כי אצלי זה עובד ע"י ווקום ולא כבל
  8. לי הייתה בעיה דומה בשברולט קפריס מצאתי חור במאייד של המזגן שבגלל זה היה חסר לי מים כל הזמן תבדוק אם לא יוצא לך מים מהניקוז של המזגן
  9. דבר ראשון בקשר להברגה שהרסת חותכים את הקטע איפה שההברגה ומלחימים חתיכת צינור עם הברגה חדשה (כמו שעושים במזגנים) בקשר לכפתור תנסה לחפש אחד כזה משומש בחלקי חילוף או למשוך את הכבל שסוגר את כניסת האוויר מבחוץ
  10. בדיוק
  11. השתמש בדבק שמשות רק אל תשתמש בדבק מהיר כי זה עלול לסדוק לך את השמשה
  12. יש לי ברכב 2 פנסים גבוהה ונמוך אני רוצה לחבר את הפנסים הגבוהים שיהבהבו
  13. אולי האוטו שלך אוכל מים? זה בדרך כלל הסימנים (ראש מנוע)
  14. איך אני מחבר את האורות הגבוהים ברכב שיתחלפו מימין לשמאל ? בצורה אוטומטית? אצלי זה עובד באיתות (שברולט קפריס)
  15. sboss1

    שאלה

    1:4 בעיר 1:6 בחוץ
  16. יש לי רכב שברולט קפריס מודל 91 מנוע 5000V8 איזה דלק כדאי לשים 95 או 96?
  17. אולי יש לך סתימת דלק אולי אחד המחטים שלך בקרבורטור סתום מה שיכול להיות גם בעיה
  18. אולי אחד מחוטי ההצתה שלך קרועים אפילו קרע קטן ואז הוא נוגע בגוף של המנוע(בריחת ניצוץ)או שאחד הפלאגים שלך לא טוב או בדיקת טורים בסיבובי סרק
  19. sboss1

    תמונה

    איך אני מעלה תמונה בגודל רגיל? או שצריך להקטין אבל אני לא מצליח
  20. איפה אפשר להשיג ספר לרכב הזה? מערכת חשמל,מנוע(כמו של GMC) חיישנים מחשב תודה מראש
  21. שמע תוכל להביא מגבר של סאונדסטרים 2 יציאות לקומפוננט ב700 שקל 90 כפול 2 rms מגבר איכותי למחיר שלו אלה אם כן אתה רוצה מגבר ממש איכותי כמו קיקר 5 יציאות משומש 3500 שקל מגבר טופ שבטופ
  22. חוות דעת שלי זבל של מגבר זה חיקוי של סאונד סטרים מגבר סאונד סטרים עולה 1400 והוא הרבה הרבה יותר איכותי בצליל www.soundstream.com
  23. שמע האזעקה של רב בריח לא משהו יש אחת שדומה לה והיא המקורית עם יותר אופציות והיא יותר אמינה קוראים לה GUARD ALARM LS 635 מומלץ בחום טווח קליטה שידור עד 1200 מטר
  24. המלצה סאב קיקר 2 סלילים 500 וואט יציאה 5 ס"מ מחיר:1500 כולל ארגז איכותי
×
×
  • תוכן חדש...