Jump to content

עמיתת

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמיתת

  1. אז מה יש מצב שצריך להחליף רדיאטור? כמה עולה בערך הרדיאטור והטרמוסטט?.
  2. בדקתי עכשיו xsi 1400 שנת 93 והבנאדם שם לה תונטה שתעבוד קבוע עם סוויץ.. זה טוב שהיא עובדת קבוע??
  3. אתה לא תידע,רק שזה יהיה ממש חמור תידלק המנורה ואז זה יהיה מאוחר מדיי
  4. הגומי עצמו זול משו בסביבות 50 שקל, אבל העבודה יקרה כי צריך לפרק את כל הצירייה
  5. יענה מה קשה לך לענות?!
  6. עוד שאלה..יש חלונות חשמל?
  7. מתעלק על השירשור גם אני בודק מחר xsi מודל 93
  8. ה xsi 1400 שנת 93 באה עם הגה כח או לא? -עם קרבורטור או אינג'קטור?
  9. עמיתת

    מנוע אטמוספרי..

    מה זה טורבונטור?
  10. עמיתת

    מנוע אטמוספרי..

    יכל להיות שב 106 xsi יש מנוע כזה..כי שנסעתי על האוטו והיה רעש מהמנוע הוא אמר לי שזה ככה שזה מנוע אטמוספרי
  11. מישהו יכל להסביר לי מזה מנוע אטמוספרי??
  12. עמיתת

    בקשר לחוק של ה2 באוטו

    אבל הוצאתי רישיון לפני שהחוק יצא
  13. עמיתת

    בקשר לחוק של ה2 באוטו

    אם יש לי רישיון לאופנוע אז החוק של שתי נוסעים לא חל לגבאי?
  14. הגודל של האוטו לא מפריע לי דווקא..הקטע של היד מפריע..תיהיה אחרי זה בעיה למכור לא? וכמה כח סוס יש ל xsi? וזה קרבורטור או הזרקה?
  15. נוווווו תענווו לי אנשים
  16. מצאתי פיג'ו 106 xsi 1400 שנת 93 עשתה 190000 ק"מ עכשיו הבעיה שזה יד 8 ואני יהיה יד 9.. ואני יכל להסתדר איתו במחיר על 11,000 מה אומרים כדאי??
  17. כמה כח סוס יש לפיג'ו 106 xs 1400 נקי בלי שיפורים??
  18. אני רוצה נתונים על 106 xs 1400
  19. יום ראשון אני הולך לראות פיג'ו 106 xs שנת 94 עם 125 אלף קילומטר יד 2.. עכשיו הבנאדם רוצה עליה 11,500 שזה כבר קצת חשוד לא? שאלתי אותו אם יש לאוטו פגיעות שסי הוא אמר שהוא לא יודע יש לו תאוטו חצי שנה והוא לא עשה לו בדיקה,והוא אמר לי לקחת תאוטו לבדיקה אבל הוא לא מתחייב.. -איך אני מזהה פגיעות שסי?איפה להסתכל?
  20. יכל להיות שיש לך חור מהצינור של הנשם
  21. יש תתוכנית בערץ אגו
×
×
  • תוכן חדש...