יום ראשון אני הולך לראות פיג'ו 106 xs שנת 94 עם 125 אלף קילומטר יד 2..
עכשיו הבנאדם רוצה עליה 11,500 שזה כבר קצת חשוד לא?
שאלתי אותו אם יש לאוטו פגיעות שסי הוא אמר שהוא לא יודע יש לו תאוטו חצי שנה והוא לא עשה לו
בדיקה,והוא אמר לי לקחת תאוטו לבדיקה אבל הוא לא מתחייב..
-איך אני מזהה פגיעות שסי?איפה להסתכל?