Jump to content

David2540

  • הודעות

    351
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    בלנו 18 ידני

צפיות אחרונות בפרופיל

476 צפו בפרופיל

הנקודות של David2540

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

77

מוניטין

  1. האם הספר רכב נותן לך מירווח טיפול של שנתיים או שעקפת על טיפול? והאם שווה להוסיף מסיר פיח בגלל זה?(לא מספיק מבין בזה, רק שואל)
  2. אני מדי פעם מצאתי גם מחירים יפים עם המבצעים של אוטו דיפו תבדוק באתר שלהם
  3. איך סיטי קאר ידעו על הנזק? אתה דיווחת? או שהם קבעו מעצמם לפי דיווח של מישהו אחר?
  4. יש פקחים שנותנים דו"ח על שיטת המצליח או עצלות לבדוק וצריך להגיש ערעור. לא הוגן אבל זה מה שקורה. זה לא אומר שעשית משהו לא בסדר אם קיבלת את הדו"ח.
  5. וגם את פער מחיר הדלק בין הדגמים
  6. גם מהבירורים שלי זו צריכה סבירה לפלוס. (לא מניסיון אישי)
  7. אכן לא מסכים. יש לי 2020 והרבה פעמים הנוסעים מאחור מרגישים שינוי בפתיחת המיזוג האחורי. לגבי צקריכת הדלק יצא לי 1/11.5 במשאבה בצריכה משולבת כשאני על דלק. (הסבתי אותו לגז). ומערכת הסטראט סטופ מאוד משמעותית לצריכה.
  8. אופציה נוספת עם קצת יציאה מהקופסא זה רכב מסחרי 7 מק' כמו ניסאן NV200 או ברלינגו של 7 שעדיין אפשרי להשיג בתקציב כזה. הן חסכוניות בדלק אבל רק ידניות והסיכון לתקלות שם לא נעלם למרות שאתה יכול להשיג שנתון יותר גבוה מהרכבים שהוזכרו עד עכשיו. ואגב הם גם פחות נוחים לנוסעים חוץ מלנהג. גם השוק שלהם לא כ"כ חזק.
  9. David2540

    ביטול מובילאיי

    גם אני לא אהבתי את המובילאיי בהתחלה ואחרי זמן התרגלנו ואין צפצופים בכלל. אולי החיישנים שלו לא ממורכזים נכון על הרכב. והאמת שהמובילאיי פעם אחת ממש הציל אותי מתאונה רצינית. אני נהג זהיר והיתה תאונה בנתיב ממול הסתכלתי ממש לשניה ולא יודע איך לא שמתי לב שהיה רמזור והרכב לפני עצר ואם לא שהמובילאיי צפצף והצלחתי לברוח לשול הייתי נכנס בו במהירות גבוהה. מאמין שזה יכול לקרות במשפחות הכי טובות!
  10. יש בתחנות הדלק במחיר של סביבות 20 ש"ח ספריי של areonאתה משפריץ לפי הצורך שלך. לי זה מחזיק כמה חודשים. (רק חבל שאין את זה בריח מסטיק האדום) המעולה שיש להם בעצי ריח שלהם.
  11. לאחר שוטטות בפורום לא הצלחתי לקבל הבנה ברורה בנושא. לפני קניית הונדה ג'אז היברידי. איפה בודקים בריאות סוללה? וכמה זה אומר לגבי העתיד של הבטריה בהמשך? אני יודע שההמלצה המומלצת ביותר היא לחפש רק סוללה שעברה החלפה או שיפוץ אבל מדובר באם חד הורית שאין לה אפשרות לעמוד בקניה תחת לחץ והבנה ברכישה והיא צריכה רכב פחות מבוקש כדי שלא לעשות טעויות מלחץ שהעיסקה תברח. תודה למסייעים.
  12. האם ראית את ההונדות (אינסייט וג'אז) עם סוללות גמורות או במילים אחרות איך ההשואה של ההןנדה לטויוטה בעניין הסוללות?
  13. בבני ברק יש כמה חברות שמשכירות לנהג חדש וצעיר שכבר עבר מלווה. שים לב שחברות אלו בד"כ בודקות כל שריטה ברכב ומחייבים מחיר מלא על תיקון אם קיים.(מומלץ לצלם בעצמך כשאתה מקבל את הרכב). תחפש: חושן קאר, רנטה, שחר, אביטל, ביבי ליס, נתיב.
  14. אמין מאוד. יש לי כזאת עם 245,000 ולא היתה תקלה אחת מאז הירידה מפס הייצור. מאוד זול לתחזוקה בדלק וטיפולים (אצלי צריכה משולבת מתועדת 1/19). ממליץ מאוד.
×
×
  • תוכן חדש...