אז ככה, יש לי באוטו רמקולים קדמיים על הדשקבורד
ורמקולים אחוריים 6X9
העברתי תחוטים והכל לאחורה במסילות
אבל אני לא יודע איך לחבר אותם? בנתיים חיברתי אותם לרמקולים הקדמיים
כי אני לא מוצא תחיבור לרמקולים אחוריים ברדיו ???
איזה חוט זה אמור להיות ??????
כי בנתיים כל הרמקולים מתפקדים בתור קדמיים
ככה שאי אפשר להחליף בין קדמיים ואחוריים,אלא רק ימין ושמאל