Jump to content

sababaman0

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sababaman0

  1. תודה רבה אשמח לעוד אינפורמציה. מה עושים בטיפול כזה? כמה זה אמור לעלות? איפה מומלץ לעשות באיזור המרכז?
  2. שלום חברי פורום יקרים אחלה פורום דבר ראשון. יש לי קורולה סאן 2001 ואני מעוניין לעשות לה טיפול 75000. היא אצלי כבר שנה והבעלים הקודמים טיפלו במוסך מורשה, כדאי גם לי לטפל במוסך מורשה? אוסיף כי אינני מתכוון למכור את הרכב כי השקעתי הון בסאונד. מה עושים בטיפול כזה? כמה זה אמור לעלות? איפה מומלץ באיזור צפון תל אביב או באיזור רחובות? אשמח לכל תשובה עניינית. בועז
  3. תחשוב על זה רגע - אולי עדיף לך שני רמקולים יקרים מקדימה במקום ארבע זולים... אצלי במערכת הרמקולים האחוריים מושתקים לגמרי והיא נשמעת נהדר.
  4. אולי יש מקום לשקול את המורל סופרמו החדשים... מורל - הבחירה הציונית
  5. שאלה קטנה, אני צריך להגן על הטויטרים מפני השמש? הרכב חנה בשמש והטויטר נהיה ממש חם - יכול להיות שהוא ניזוק?
  6. כרגע יש לי סאב של הרץ 10 אינץ' סדרת אנרג'י ומוגבר משני ערוצים של jbl gto אני חייב משהו יותר עוצמתי - כלומר מונובלוק וסאב 12-15 אינץ' בתקציב עד 4000 הוא צריך להיות מהיר ולסחוב גם קטעי מטאל מהירים ועצבניים בווליום גבוה יש המלצות? תודה למגיבים
  7. אם זה ממש איפוד ישנם רדיו-דיסקים שמתקשרים איתו מעבר לרמת האוקסילרי (ניתן לשלוט בו דרך הפאנל) רואים את זה למשלב דגמים של אלפיין. אם יש לך אפשרות ליבא באופן אישי מארה"ב, הרדיו דיסקים שם הרבה יותר זולים במידה שמפצה בקלות על זה שאין אחריות
  8. הבאתי מארה"ב רדיו-דיסק ואני מעוניין לכייל אותו לקפיצות תדר המתאימות לארה"ק איפה אפשר לעשות את זה וכמה זה אמור לעלות? מדובר בדגם של קלריון תודה למגיבים בועז
  9. הפיוניר הזה נראה מעולה, שמתי לב שרבים וטובים שמים את החשיבות של המרה ב 24 ביט במקום גבוה
  10. אני מקווה להגיע
  11. אני חייב לציין שבקלריון המפענח דיגיטל טו אנלוג הוא 24 ביט בניגוד לחברו מן האלפים
  12. תודה ניר על התגובה המפורטת, אתה בטוח שלאלפיין המדובר יש aux? במפרט באתרים הישראלים לא מוזכר לינק1 לינק2 וגם במפרטים מחו"ל לא מצאתי, חוץ מכאן שכתוב אופציונלי לא שאני לא סומך עליך, זה פשוט טיפה מבלבל...
  13. שוב שלום לחברי הפורום עוד מקבץ עידכונים ושאלות. קניתי מגבר ג'י בי אל בדיוטי במז"ט הסובארו של המגברים (כמו שסוזוקי ג'י אס זה הסובארו של האופנועים) אחרי שיחה עם זיו ממוראל שוכנעתי בקשר להייבריד אוביישן בתור הקומפוננט מקדימה. בקשר לאיטום דלתות (דיאנמט אקסטרים דור קיט לצורך העיניין) האם האיטום חייב להיות במעמד התקנת הרמקולים או שאפשר לעשות זאת בניפרד בלי קשר ואצל מתקינים אחרים? בקשר לר"ד אלפיין 9855 , אם אני רוצה להוסיף לו כניסת Aux במה זה כלול? איך זה נראה? בזאפ המחיר הכי נמוך שמצאתי ל9855 הוא ש"ח 2650 מישהו מכיר חנות או אתר שאפשר לקנות בפחות? תודה ומצטער על הניג'וסים
  14. לוגאסי, אני מעוניין, קבל הודעה
  15. היי מצאתי אחד, בלי מחיר. מצטער שנשמעתי ממורמר, אני משתדל לקרוא הרבה בפורום, כנראה פיספסתי את הביקורת הספציפית הזו (ניגש לקרוא) אני מעריך כל תגובה עיניינית
  16. תודה בכל זאת על הסבלנות לא מצאתי באף חנות מקוונת בארץ את ה 646. זה יהיה באמת נחמד לקבל תשובה קצת יותר מפורטת או קישורים לביקורות אובייקטיביות על רדיו דיסקים
  17. אשמח לעוד מידע והמלצות על יחידות ראש איך זה? איך זה?
  18. באמת אחלה מחיר, כולל התקנה? אני מחפש זוג בשביל עצמי לקדמיות אשמח אם תפרסם איפה...
  19. אפשר לשאול מה המחיר שהציעו לך על הדור קיט?
  20. תודה על הטיפ, נראה לי שכבר דיברנו על זה... יש לי חבר שטס עוד כמה ימים וכבר יש לו 200 מרשרשין ביד
  21. ובקשר לביצועים? איזה קפיצה יש בין דגמים שונים... קראתי באיזה מפרט של איזה אתר של 9847 יש AUX מקורי, זה נכן?
  22. נראה באמת נהדר. קראתי גם על אלפיין 9847 (עולה רק 1300 ש"ח) על פניו לעיני הבלתי מיומנת זה נראה כאילו שניהם דומים מלבד המסך מגע, האם יש הבדל בביצועים? את הכניסת AUX אני צריך בשביל הנגן הארד דיסק שלי, או של אורחים באוטו... באיזה דגמים של אלפיין היא קיימת?
  23. סרטון מגניב ומאד אינפורמטיבי.
  24. הקפצונת... מחפש המלצות ל HU באיזור 2000 ש"ח, רצוי עם AUX IN לא איכפת לי ממסכי מגע או אנימציות...
  25. תכלס רעיון יפה מאד... עכשיו רק צריך להוריד ווליום שנכנסים לשכונת הפשע המקומית
×
×
  • תוכן חדש...