Jump to content

sababaman0

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sababaman0

  1. שוב שלום. בקצב הזה עד שתהיה לי מערכת יהיו בת'רד הזה 50 עמודים בימים אלה אני מנסה שוב את מזלי בדיוטי פרי עם המגבר ג'יי בי אל אבל תכלס עדיין לא הוצאתי שקל... בקשר ל HU התקציב עומד על 1500 עד 2500 ש"ח חשוב לי רק הביצועים ולא הלוק או הפוזה. כמו כן חשוב לי AUX input אני מאזין לכל מיני סוגי רוק, ומוסיקת עולם... אשמח להמלצות של דגמים ספציפיים.
  2. הי, תודה על המספר.
  3. כתוב של VDO יש AUX IN זה סוג של יתרון
  4. סקאל האלה מעצבנים - כבר עבר חבר אחד שלי בדיוטי עם 200 דולר שלי ביד לפני כמה זמן ולא היה שם ה JBL GTO וגם אמרו שהמלאי לא יחודש למישהו יש את המספר טלפון שם? לא מצאתי באתר
  5. לא שאני מזלזל לשניה בחוות דעת שלך יהודה, אבל יש עוד ממליצים על ההליקס דארק בלו הזה לפני שאני קונה אותו? עריכה: באתר הזה מגבר JBL-GTO כמו שכבר אין בדיוטי פרי עולה גם 1500 ש"ח...
  6. היה לו איזה מגבר 4 ערוצים ב100 דולר, לא זוכר איזה, וזהו. תודה על הטיפ, אני צריך לקפוץ לשם בהזדמנות, סאונדסטורם זה בפתח תקווה, נכון?
  7. אלף קללות בדיוטי פרי אזל JBL-GTO והמלאי לא יחודש (או לפי טענת המוכר - יוחלף בעתיד בדגם חדש) אני אהיה חזק ואתמודד עם זה כמו גבר.
  8. אני כנראה אגיע על אף צעירותי (בפורום) וחוסר ציוד האודיו המוחלט ברכב שלי, רוצה לשמוע קצת מערכות רציניות
  9. תודה יהודה על התגובה. בקשר לרמקולים אחוריים - ממש להשאיר ריק? יש שם עכשיו איזה זוג של קנווד שבא מהמפעל (די מעפנים). בקשר לפילוג בין הקומפוננט לר"ד - ראיתי בפומפה את המורל הזה http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=HYBRID6&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=171 במה מדובר? ועוד שאלה קטנה.. במפגש פורום שבוע הבא ברמת גן יש מכירות יד שניה?
  10. בקשר לקומפוננט כבר שמעתי הרבה המלצות על מורל כמה משמעותי ההבדל בין הדגמים השונים - דוטק, הייבריד, אוביישן?
  11. אני מקווה שלא יצוצו לי בעיות כאלה
  12. לדרויד, תודה על התעניינות, במערכת האינטגרלית יש רק נגן קסטות ויש מקום להכניס במקום הטייפ יחידת ראש, חיים מסאונדר אמר שהמחשב דרך לא יפגע אבל ליתר ביטחון ננתק את הטייפ ונבדוק את מחשב הדרך. מקווה לטוב
  13. אה, כן, חשוב לי שליחידת הראש תהיה כניסת אוקסלירי לנגן הנייד שלי. תודה מראש למגיבים
  14. חזרתי עם תובנות. (תזכורת - יש לי טויוטה קורולה סדאן ואני רוצה לקנות מערכת) סינג'רתי חברים להביא לי את הג'יי בי אל - ג'י טי או מהדיוטי פרי עכשיו נשארו לי עוד 6000 ש"ח פלוס מינוס 500. ביקרתי בסאונדר ברחובות והציעו לי איטום יריעות דינאמט אקסטרים לשתי דלתות קדמיות כולל התקנה ב900 ש"ח. חיווט במאתיים ומשהו והתקנה של מערכת מלאה ב 650 ש"ח. זה משאיר לי סביבות 4500 ש"ח לקומפוננט מקדימה, יחידת ראש,סאב ותיבה וזוג רמקולים אחוריים. בעיקר זקוק להמלצות על יחידת הראש, איך לפלג את הכסף?
  15. הייתי שם שלשום עם חבר - יש להם מתקין בשם אלי והם עובדים בחניה מקורה מאחורי החנות החדשה, בחור נחמד, התקין לחבר שלי ברובר רדיו דיסק קראון עם יו-אס-בי ורמקולים מאחורה. נראה לי שהוא עשה עבודה סבבה אבל אני לא באמת מבין בזה.
  16. אחלה, תודה, אני גוזר ושומר. המון תודה למגיבים. קיבלתי אוריינטציה טובה ועכשיו אני יכול למקד את החיפושים שלי.
  17. תודה רבה - רשמתי לפני. בקשר לHU, האם מותגים יותר יקרים (אלפיין, קלריון) ישפרו את ביצועי המערכת? אשמח מאד לקבל המלצות על חנוית ועל מתקינים? כמה התקנה כזאת אמורה לעלות? אה, כן, מה זה איטום דלתות?
  18. לאחר עיון - כן גם סט קומפוננט. יש המלצות?
  19. אין ספק - מעוניין בסאב ומגבר איכותיים. עדיין לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין סט קומפוננט לרמקולים... -אייקון מסמיק- איזה חנוית\מתקינים מומלצים?
  20. דרך אגב - אם זה עוזר. אני שומע בעיקר רוק (פרוגרסיבי מטאל וכו) מוסיקה אלקטרונית וכל מיני מוסיקה שקטה עולם (אתנית) ואלטרנטיבה מקומית.
  21. המון תודה על התגובות. בקשר למערכת - אני מחפש משהו עם צליל מדויק ואיכותי בעדיפות ראשונה וחזק בעדיפות אחת אחרי. קיבלתי המלצות על רדיו דיסקים של אלפיין ורמקולים/סאב של אינפיניטי. בקשר להתקנה - איזה מתקינים מומלצים באיזור המרכז (בין קו הרצליה לקו רחובות נגיד). כמה התקנה של כל המערכת אמורה לעלות? (אין לי הכנה לרדיו דיסק רגיל אלא מערכת אינטרינזית עם טייפ של טויוטה). מה זה איטום דלתות? האם זה חשוב? כמה זה מוסיף למחיר? והכי חשוב - איזה חנות?
  22. וואלה תודה, אני כבר מיישם את זה. איך החנות פומפה ברמת גן מבחינת התקנות ומחירים?
  23. קודם כל שלום קוראים לי בועז ואני מעוניין לצייד את הטויוטה קורולה 2001 (סדאן) שלי במערכת אודיו טובה. התקציב שלי בתקווה יעמוד על 6000 ש"ח כולל הכל, ויש לי מלא שאלות. מה אני צריך לדעת? איפה לעשות מחקר שוק? באילו רכיבים עלי להשקיע יותר ובאילו פחות? האם כדאי לעשות איטום דלתות? כמה התקנה מלאה שכוללת את זה אמורה לעלות? כדאי להזכיר שיש לי מערכת בילד אין כרגע - של טויוטה עם מחשב דרך. האם מומלצת החנות פומפה ברמת גן והמתקין אלי? בבקשה אל תסתכלו על השאלות שלי כשל נודניק שלא יודע כלום אלא כהזדמנות לעזור לנפש בישראל להתאגן על מערכת שמע מכובדת. קישורים למאמרים ביקורות וכו' יתקבלו בברכה, יש לי הרבה סבלנות לקרוא.
×
×
  • תוכן חדש...