Jump to content

sababaman0

  • הודעות

    78
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sababaman0

  1. הי, פירקתי. יש פה מישהו שמוכן לייעץ לגבי תמחור הרכיבים למכירה ביד שניה?
  2. תודה לכולם על התגובות. אתחיל לפרק.
  3. הי פורום, זו התייעצות בלבד ולא מודעה, לכן משמיט פרטים. מתכנן רילוקיישן לחו"ל של כמה שנים החל מהקיץ. יש לי מכונית יפנית שנת 2001 (מחירון כ-27,000 ש"ח). ברכב התקנתי לפני כ 6-7 שנים מערכת סטריאו מושקעת (אצל בונה מערכות בישראל) הכוללת איטום מסיבי בדלתות, בניית פודים למיד בס מפיברגלס, בניית תיבה איכותית ויפה בבגאז' והרכיבים הבאים: HU, קומפוננט (טוויטרים חדשים), סאב ''12, מגבר 4 ערוצים, מגבר מונובלוק, קבל, כבלים איכותיים, חשמל איכותי. סה"כ המערכת כולל עבודה עלתה בשני שלבים בערך 25,000 ש"ח. הכל עובד טוב ונשמע מצוין. כואב לי בכלל לשאול את זה, אבל חייבים להתקדם הלאה, האם זה ריאלי לנסות למכור את המכונית יחד עם המערכת למישהו שיעריך אותה כמוני או שיהיה עלי לפרק אותה ולמכור בנפרד? המעבר עוד 5 חודשים.
  4. אשמח לפרטי החנות
  5. מקפיץ, יש פה כמה שאלות פתוחות: - 3WAY, מה זה אומר בפועל? - יש רק תדרים אי זוגיים אם קונים בארה"ב? - למה לחכות לקלריון? לגבי המיקרופון של הטיים קורקשן, הוא אכן מגיע עם המכשיר כפי ש dm כתב פה (לפי ביקורות במקומות אחרים).
  6. מה ההשלכות של 3way?
  7. היי, תודה האם כיוון שהמערכת 3-way צריך מגבר שישה ערוצים בשביל לנצל את היכולת? כתוב שצריך איזה מיקרופון מיוחד לתיקון זמנים האוטומטי, מה הקטע? האם המיקרופון הזה זמין אצל מתקינים?
  8. הי, חיפוש בפורום לא העלה תוצאות לגבי הHU הנ"ל שאמור לצאת http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/CD-Receivers/DEH-80PRS האם בשביל לנצל את יכולת המערכת הזו במלואה צריך מגבר שישה ערוצים? האם לקנות אחד במקום הקלריון סדרה 8 המזדקן (כבר שוב בקושי קורא צרובים אחרי החלפה של הלייזר לפני כמה שנים)?
  9. השוטר לא מחויב לנסות לעצור את הנהג ולהגיש לו דו"ח?
  10. שאלה שמסקרנת אותי ואולי כבר עלתה (לא יודע מה לחפש) בנושא עבירות תנועה. ניידת רואה נהג פלוני פונה פניה לא חוקית בעיר, היא עוקבת אחריו כמה עשרות מטרים בנסיעה מנהלתית אך בסוף הוא חומק בעדינות לסמטה צדדית. האם יתכן שהשוטר רשם את המספר והקנס יגיע בדואר?
  11. מותקן אצלי ברכב מזה שנה - מצבו תקין לחלוטין. מחיר מבוקש - 1700 ש"ח (חדש עולה 3000+ בידקו בזאפ). צרו קשר במסרים או 0578103106 בברכה בועז
  12. נזכר לעדכן שהתיקון הצליח. תמורת 450 ש"ח החלפה של כל מערכת הלייזר.
  13. עבר טסט עם החלפה של לוחית רישוי וכיוון פנסים. שבוע טוב ושלום על ישראל.
  14. המון תודה לכל המגיבים. אגש לטסט ואספר איך היה (לא לפני שאאבטח את הפנס שניתק). בקשר לתיקון, חקרתי קצת וקיבלתי הצעות מחיר זולות יותר, הזולה מהן רק 600 ש"ח למגן שחור ועבודה אבל זה עם הנחה דרך חבר של חבר. אני לא זוכר באיזה צבע הכלב היה (שעת חושך לפני חודשיים) אבל אני זוכר באיזה צבע אני הייתי אחרי שדרסתי אותו (לבן). אני מקווה שהוא הגיע למקום טוב יותר.
  15. להלן תמונה של הנזק. עובר טסט?
  16. כמו שהכותרת מרמזת בעדינות היצור המסכן פשוט קפץ לפני הקורולה 2001 שלי, ואדי ערה, 90 קמ"ש, עצוב. כל זה היה לפני חודשיים, במבחינה רגשית כבר התגברתי אבל הרכב שלי עדיין בטראומה. הפגוש הקדמי התעקם, תריס שבור לוחית רישוי עקומה ואחד החיבורים של הפנס נשבר (כבר היה מודבק ממכה אחרת מזמן). בביקור היום במוסך נבעה רחובות אמר לי בעל הבית שהפגוש העקום לא יאפשר לי לעבור טסט והחלפתו תעלה שם 2000 ש"ח. הגיוני או לא הגיוני בקש לטסט? מחיר סביר? אוסיף תמונה מאוחר יותר (של הנזק, לא של הכלב ). המון המון תודה למגיבים
  17. שפע תודות לכל המגיבים. מקווה שאצליח לתקן את הישן ואם לא... יהיה בסדר.
  18. מגוון אדיר של כלים מיוחדים. דגש על ווקאליסטים מעולים מסביב לעולם. הפקה מושקעת ביותר. וקטעי פרוג ומטאל שמעיפים אותי: אלבומיו של Ayreon ההולנדי.
  19. הדילמה פה היא האם בשביל שנתיים נוספות של אחריות כדאי להוסיף 900 ש"ח. התשובה האינטואיטיבית היא לא.... אבל מי יודע?
  20. טוב אתה, תודה רבה על ההסבר - מתיישב לא רע עם מה שקראתי. (אני מהנדס חשמל אז אני זורם עם הדברים האלה לא רע) ולעניינו -איפה קונים 755 ב 1700 ש"ח? (אם יש בעית פרסום אפשר במסרים)
  21. טוב גררתם אותי לקרוא על זה. המאמר שהכי מכניס לעניינים הוא וויקיפדיה http://en.wikipedia.org/wiki/Digital-to-analog_converter הסעיף הרלוונטי הוא Oversampling DACs ממיר ברזולוציה גבוהה יבטל רעשי "קוונטיזציה" כלומר רעשים שנובעים משפע התדירויות שמסתתרות בין דגימות האות כשהוא עוד היה דיגיטלי. במילים אחרות מקטין את הסיכוי שבאות האנלוגי יהיו קפיצות (כמו פונ' מדרגה). מה שעוד משתמע זה שממיר עם רזולציה נמוכה אבל LPF טוב (לא LPF לברירת תדירויות בתחום הנשמע אלא מעליו) אפשר לקבל את אותו אפקט. לא יודע מה אפשר לשמוע ומה לא, אבל כשאני רואה רדיו דיסק עם ממיר 24BIT אני מבין מזה שהמהנדסים השקיעו קצת מחשבה בלנסות לגרום לצליל להשמע פחות 'דיגיטאלי' וזה סימן טוב.
  22. עדיין לא אמרתי נואש מלתקן, אבל אני מתכונן לגרוע מכל. האחריות של קלריון בארץ היא 3 שנים שזה די מרשים. תודה על התגובות העינייניות והסימפטיות. איתמר, אשמח לקישור לדיון על הצורך או חוסרו של ממיר D/A מתקדם יותר.
  23. תודה על התגובה מה ההבדל בין קלריון 775 ו 776? באלפיין יש המרה של 24 ביט?
  24. סיפור מסגרת: הכל התחיל לפני חודש (גוד דאמ חודש) שהקלריון DZX865mp שקניתי בניו יורק לפני שנה וחצי נדפק מעבר תיקון (בעית עדשה או מעבד, מעבירים את זה בסבב אבל כנראה שהגיע הקץ). כנראה שאני אצטרך לקנות HU, הפעם עם אחריות... דרישות: יציאה 4 וולט ומעלה. 24 ביט המרה. קרוס אובר. טיים קוררקשן. mp3 לא חובה. רדיו לא חובה. ומצידי שיראה כמו צואת גמלים עם תצוגה של שעון קסיו משנות השמונים. תקציב: לא יותר מ 3000 ש"ח כולל אחריות. כל תגובה בברכה רבה תתקבל.
  25. באתי טיפלתי יצאתי מרוצה פלוס מומלץ ותודה
×
×
  • תוכן חדש...