sababaman0
-
הודעות
78 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי sababaman0
-
טוב, עזבתי את הארץ, המגבר והסאב נמצאים אצל המתקין שלי סמיון בפ"ת. מוזמנים להתקשר 054-728-4443
-
קנו משהו, אני טס בסופ"ש.
-
הי כולם, כפי שחלקכם יודעים פירקתי את המערכת ומכרתי את הרכב, לרגל נסיעה לחו"ל. נותרו שני רכיבים למכירה במחירים נמוכים במיוחד. יותר נמוך מאיביי. אני פשוט מעדיף למכור אותם מהר ולגמור עם זה. סאב 12 אינץ' Hertz HX300 ללא תיבה 700 ש"ח בלבד מגבר 4 ערוצים Helix B4 1000 ש"ח בלבד בועז 0545440962 ניתן גם לפנות בהודעה פרטית
-
בסוף לא צבעתי ומכרתי ב-18000
-
מגבר הליקס, סאב הרץ, מונובלוק, קרוסים מורל
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך מכירה - אודיו
נשארו הסאב וההליקס מוריד 200 שקל מכל אחד הם מחפשים בית -
אשמח להמלצות על מקום בכפרים שצובעים בכמה אלפי ש"ח, אני גר באיזור נתניה
-
הי עדיין רלוונטי, מצב מכני מצוין, קילומטראז' טוב, מבקש 20% פחות ממחירון (בגלל ההתקלפות בלקה) בועז 0545440962
-
מגבר הליקס, סאב הרץ, מונובלוק, קרוסים מורל
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך מכירה - אודיו
מקפיץ בועז, 0545440962 הרכיבים מחפשים בית חם. -
תודה על התגובה
-
בקורולה 2001 שאני מנסה למכור יש התקלפות מסיבית של הלקה והפח נראה לא משהו (כמו כן איזה ילד מעפן חרט את שמו על הבג'ז). חוץ מזה האוטו במצב טוב. אבל אנשים לא ממש מתקשרים. השאלה אם משתלם לי לשלם למוסך פחחות לצבוע אותו? אם לא כמה לרדת במחיר?
-
מגבר הליקס, סאב הרץ, מונובלוק, קרוסים מורל
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך מכירה - אודיו
מקפיץ. רכיבים טובים במחירים טובים. -
הי, עדיין רלוונטי בועז 054-5440962
-
מגבר הליקס, סאב הרץ, מונובלוק, קרוסים מורל
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך מכירה - אודיו
מקפיץ, הכל רלוונטי -
הי, למכירה קורולה 2001 אפורה, SUN עם מחשב נסיעה של GLI כתוספת יד שניה טופלה בקפדנות ~166000 ק"מ שדרוג בסיסי הרמקולים בדלתות הקדמיות (פודים מפיברגלאס ואיטום אקוסטי כפול) מערכת סטריאו טובה (קומפוננט ור"ד של אקליפס) נזקי צבע קלים בפח - בדומה לקורולות רבות מאותה תקופה טסט לשנה קודן נוסעת מצוין גר באבן יהודה - עובד במרכז בימות השבוע מחיר גמיש לרגל מעבר לחו"ל אשמח להצעות בועז
-
מגבר הליקס, סאב הרץ, מונובלוק, קרוסים מורל
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך מכירה - אודיו
מקפיץ -
הי, עדכון מחירים. לרגל מעבר לחו"ל: סאב 12 אינץ' Hertz HX300 ללא תיבה 900 ש"ח בלבד מגבר 4 ערוצים Helix B4 1200 ש"ח בלבד מונובלוק Audiobahn A8000T 400 ש"ח קרוסים - מתוך סט Morel Hybrid Ovation 200 ש"ח אלו מחירים ידידותיים ביותר ואני מעוניין למכור. צרו קשר בפרטי
-
מקפיץ סאב, מגבר, מונובלוק, קרוסים כמו כן ה-HU שכנראה רק צריך תיקון קל בסכום סמלי
-
עדכון: מידים של מורל הייבריד אוביישן: 400 ש"ח קרוסים: 250 (עם המידים ביחד 600) סאב: חצי ממחיר חדש בישראל (על הקונה למצוא את המחיר) רדיו-דיסק: 300 ש"ח הליקס: 1400 ש"ח אודיובאן: 450 ש"ח נא לקנות, אני בחור נחמד שמנסה להפטר מהמערכת והאוטו ולנסוע לרילוקיישן.
-
מקפיץ, מהסט של מורל נשארו הקרוסים במחיר ידידותי מאד
-
הי, למכירה מהמערכת שלי שפירקתי לרגל מעבר לחו"ל: טוויטרים: Morel MT23 כולל מבחר כיסויי הפלסטיק קומפוננט - מיד באס וקרוס Morel Hybrid Ovation 900 ש"ח לקומפוננט והטוויטרים. סאב 12 אינץ' Hertz HX300 HU clarion DXZ855 MP תקלה במנגנון טעינת דיסקים - ימכר במחיר נמוך במיוחד מגבר 4 ערוצים Helix B4 – מגבר מעולה 1400 ש"ח בלבד מונובלוק Audiobahn A8000T 450 ש"ח
-
הי, עדיין מעוניין למכור - קומפוננט + טוויטרים: 1000 ש"ח סאב ומונובלוק - גמיש
-
מקפיץ
-
הי, אשמח לעוד הצעות. גמישות במחיר המונובלוק והקבל.
-
הי, פירקתי את המערכת ומעוניין למכור: טוויטרים: Morel MT23 (כולל מבחר כיסויי הפלסטיק) קומפוננט - מיד באס וקרוס Morel Hybrid Ovation קבל 1 פאראד TNT audio סאב Hertz HX300 HU clarion DXZ855 MP תקלה במנגנון טעינת דיסקים מגבר 4 ערוצים Helix B4 מונובלוק Audiobahn A8000T באיזור המרכז. אשמח לפניות בפרטי. בברכה בועז
-
איך למכור אוטו ישן עם מערכת טובה?
sababaman0 פרסם הודעה בנושא של sababaman0 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מותר לכתוב כאן פרטים? לא רוצה לעבור על כללי הפורום
