-
הודעות
29 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי איזהו חכם הלומד מכל אדם..
-
חוות דעת על Kleber Dynaxer hp5
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של itamarg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היה נראה שהתלהבת דווקא HP5 שהיה עליו באתר הנ"ל ביקורות טובות רק שהוא צמיג חדש יחסית -
חוות דעת על Kleber Dynaxer hp5
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של itamarg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה. רק להבין למרות שדנלופ יותר נחשב? כי כמעט שאין הבדל בניהם בכסף לכן אני מתלבט. -
חוות דעת על Kleber Dynaxer hp5
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של itamarg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישהו יכול לתת לי המלצה או הסתייגות לרשימת הצמיגים האלו לפריוס 2008 KLEBER DYNAXER HP5 או SPFM800 DUNLOP או Falken ZE914A XL 91V תודה רבה. -
יש לי בעיה במצלמה אחורית של הרכב שהיא מראה מסך שחור אבל כן מראה חיווי של קווים, חיברתי את החוטים כמו המדריכים בגוגל (כך שלא זה העניין)וחיברתי וניתקתי כמה פעמים את המערכת לראות אם יש לי בעיה בחוטים וזה לא משנה כלום. כך שנראה שלא זה הבעיה ... קראתי גם בגוגל על כאלה שהמליצו לחבר לחוט החום אבל לי אין רק צבע וורד ולזה חיברתי את החוט האדום . ניסיתי לבדוק אם חוט אחר של הבננה הצהובה מהמערכת וגם כלום . וכמו כן ניסיתי להחליף עם חוט אחר הארוך עם הבננה הצהובה של הנתונים וזה גם לא משנה. ניסיתי עם מצלמה אחרת וזה יוצא תמונה מטושטת מאד . ניסיתי לשחק עם ההגדרות של המולטימדיה לפתוח מצלמה וכו ולא שינה כלום. כך שאני לא מצליח למצוא את הבעיה ואודה מאד אם יש לכם איזשהו קצה חוט.
-
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מקפיץ שוב. אולי למישהו יש מידע אישי מנסיון מה לעשות במצב הנ"ל , כי די הלכתי לאיבוד מרגיש כמו להיות הראשון שקופץ למים... כמובן חוץ מללכת ולנסות בחברה עצמה. -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לך משהו שנתקלת בו ותוכל לשים קישור, אני לא מוצא . (לא את המסך מגע, את החלק האחורי כלומר המסך LED..) -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה יודע איך מחליפים רק את החלק של הלוח LED? -
רכב מוגדש ומאובזר עד 60k
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של Moomin aba בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן ,נכון אבל השאלה מה עדיף לו . חסכון בדלק, אמינות,ובטיחות או רכב מוגדש..- 12 תגובות
-
- טורבו
- יעוץ ברכישת רכב
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
רכב מוגדש ומאובזר עד 60k
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של Moomin aba בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן דווקא יש, כנס ליד 2 וחפש יונדאי איוניק. בגימור סופרים יש גם משטח טעינה אלחוטי וגם התראה בשטח מת עם כל האיבזור הבטיחותי ,רק אולי פנסי לד לא יהיה שם, אבל כן מושב חשמלי. אמין ,חסכני כי היברידי תבדוק יש מ 60 ומעלה בהצלחה.- 12 תגובות
-
- 1
-
-
- טורבו
- יעוץ ברכישת רכב
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה דעתך רפי לין אני רוצה להזמין את המסך LED מסין כדאי? -
אם אתה הולך על הנירו כדאי שתקדיש רגע לזה : לדעתי , טויוטה נשארת היברידית מנצחת בגלל האמינות שלה, הידע של טויוטה בסוללות שהוכיחו את עצמן, ובגלל זה שיש לה שוק טוב , הגם שהיא אפורה.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ככל הנראה משומש אבל מה אתה אומר על הפיתרון שברנד הציע? -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
1300 שח לפני מע"מ -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי רפי תודה רבה על העזרה שוחחתי עימם וזה מאד יקר, ועוד לפני מע"מ,והם לא מחליפים את כל היחידה. יותר זול להזמין את כל היחידה מאיביי, ולהתקין לבד. אלא אם כן יש למישהו פתרון אחר יותר זול. -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הא.. אני ראיתי את זה כבר, אבל זה לא הצג הזה ! שם מדברים על הצג של המהירות והקילומטראז' בדשבורד , ואני מדבר על המסך מגע בקונסולה הראשית בכל אופן תודה רבה על הרצון לעזור. -
פריוס דור שני צג מרכזי שרוף
איזהו חכם הלומד מכל אדם.. פרסם הודעה בנושא של איזהו חכם הלומד מכל אדם.. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ירושלים יש לך את הקישור לשירשור? -
שלום לכולם יש לי בעיה עם הצג המרכזי של הטויוטה שאחראי על המזגן ומראה את צריכת סוללה וכ'ו שהוא פשוט שרוף... כלומר כן מגיב ללחיצה אבל לא רואים בו כלום כנראה שהלך התאורת LED של המסך . להחליף את כל היחידה באיביי עולה כ 750 שח למישהו יש פתרון אחר להציע ? יש אפשרות להזמין מעלי אקספרס מסך תאורה באזור 100 שח שווה להתחיל להתעסק עם זה ? מישהו נתקל בזה ? תודה מראש.
-
א מהבחינה הזאת אני מסכים איתך . אבל כיוון שהרכב בתקינה אירופאית ואמור להיות משווק גם שם מסתבר שיעשו לו בקרוב , ציטוט מאחד האתרים : " איני רוצה להרחיב מדי בחבילות האבזור. אציין רק את חבילת הסיוע והבטיחות האקטיבית שמזכה את הג'יאומטרי C בדרגת בטיחות 7 מתוך 8 (מה שחסר זה ניטור עייפות נהג, התראה על שכחת ילד, חיישני חגורות, זיהוי דו"ג ובלימה אוטומטית בנסיעה לאחור). חוצמזה יש גם 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה ומצלמות 360 מעלות וחיישני חניה עם צג נפלא. בהקשר הבטיחות חשוב לציין כי לג'ילי ג'יאומטרי C לא נערך מבחן ריסוק אובייקטיבי של ENCAP למרות שהרכב עם תקינה אירופאית ואמור להיות משווק גם שם – אולי בהמשך. אז הנתון הזה בגדר נעלם (ג'יאומטרי A נבחנה ב-C-NCAP בשנת 2018 וקבלה 5 כוכבים). " וג'ילי C בנוי על אותה פלטפורמה של הג'ילי A, וככל הנראה יקבל גם 5 כוכבים , עוד ציטוט מאחד האתרים : " גיאומטרי C עדיין לא נבחן במבחני ריסוק מערביים בכלל ובמבחני Euro NCAP בפרט, אבל לטענת אנשי ג'ילי הוא עבר בהצלחה את מבחני C-NCAP הסינים וצפוי לקבל (לטענתם) 5 כוכבים במבחנים האירופאים." אז אני מאד מבין את אלה שלא סומכים על זה,אבל ככל הנראה זה לא תופס הרבה מקום אצל אנשים עובדה שהתבטאה בכמות ההזמנות אולי על סמך הנ"ל.
-
גי'לי זה רכב טוב במחיר זול מאד לחשמלית , עם טווח גדול וטוב 430קמ לפחות תבדוק נסיעות השוואתיות בין הרכבים החשמליים תראה שבאתר אוטו זכתה מקום ראשון ובעוד אתרים מבחינת טווח ,יבואנית טובה שמייבאת את טיוטה לישראל שמאד אוהבים ,מרווח גדול , שפע מערכות בטיחות , נראה טוב , מה צריך יותר מזה ? לא פלא שהישראלים קפצו על זה וזה מתבטא בכמות ההזמנות , זה לא עוד סינית נקודה ...
-
שלום לכולם , אשמח לשמוע חוות דעת על המגרש טריד אין MB מוטורס בחיפה בשדרות ההסתדרות 70, אם יש למישהו ניסיון אישי איתם זה מאד יעזור לי. תודה .
-
שלום לכולם , אשמח לדעת האם מערכת בקרת שיוט אקטיבית שיש בולוו S 80 2009 היא עובדת כמו המערכות בקרת שיוט אקיטיביות של 2021 או שיש שינוי ? האם היא כוללת בלימה אוטונומית כמו היום , או רק מזהירה במקרה שרכב "קופץ" לך לנתיב או שהתקדמת יותר מידי אליו ?
-
יכול להיות שאתה צודק לגבי דגמים אחרים , אבל לגבי היונדאי - הטיוטה (ויכול להיות עוד דגמים) מעמיסים מפרט בטיחות עשיר כבר מרמת הכניסה וזה בעיני פלוס ענק , מה שעדיין אין ביונדאי החדש .
-
לגבי הבטיחות: קנית את הטייס האוטומטי ? , האם אתה רוצה לקנות ? , איך המערכות של הטסלה עובדות ?, והאם יש איזה מערכת של בטיחות בדגם הרגיל יותר מכל רכב אחר?. אשמח שתעדכן ..
