Jump to content

עומרי ט

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי ט

  1. שלום לכולם! הטורים ברכב שלי גבוהים מהרגיל, 1800-2000 בפארקינג ו1200-1400 בדרייב. ביצעתי ניקוי יסודי לבית המצערת אך הטורים עדיין גבוהים ומסרבים לרדת. יש לציין כי בורג כיוון הטורים סגור עד הסוף, כלומר אם ני פותח אותו הטורים עוד עולים. חשבתי לבדוק התרמוסטט ולהחליפו. חשוב לציין כי הטורים יציבים גם בדרייב וגם בניוטרל/פארקינג ולכן שללתי את נושא מנוע הצעדים. צינורות הוואקום והאויר בכלל נראים תקינים. מה יכולה להיות הבעיה? אשמח באם תעזרו לי. בברכה, עומרי ט
  2. תודה מנחם. האם משהו יודע כיצד מוסיפים את המדריך הזה לרשימת הפרוייקטים המצולמים בראש הפורום?? אשמח לקבל תשובה בברכה, עומרי ט
  3. שלום נועם נועם! סימנתי 2 סימונים על הרצועה בנוסף לסימון אחד קיים. סימון אחד ברצועה למטה באותו קו עם הסימון על הראנק שאפט. סימון שני באותו הקו עם הסימון על הקאמשאפט. וסימון שלישי (הקיים) בראש הקאמשאפט. בברכה, עומרי
  4. למנהלים שלום! האם ניתן להוסיף הודעה זו להכרזה :פרוייקטים מצולמים? מאחר ואין שום מדריך מצולם על דייהטסו שרייד. בברכה, עומרי ט
  5. שלום דוד- אם אני זוכר נכון שלמתי כ- 140 ש"ח בעד הבוקים, בחנות ברחוב יצחק שדה ת"א.\ צביקה - מאז שיש לי את האוטו (שנתיים) אני דואג לשים נוזל קירור איכותי אך לפני כן הבעלים הקודמים שמו מי ברז.
  6. טווינגו תודה על ההסבר אכן היה צבע של שמן שרוף אך לא הצלחתי להסירו.
  7. שלום ישנו "מסיר שומנים תעשייתי" - הייתי מנסה אותו אבל קודם במקומות שאינם גלויים לעין ע"מ לבדוק שהוא לא מזיק.
  8. טווינגו : מה הקוונה ב"בוצה" - תוכל להסביר? אסי : משאבת השמן נראתה תקינה.
  9. ולסיום מס' תמונות אחרונות... מקווה שאהבתם! עומרי ט
  10. שלום לכולם! ברכב שלי (דייהטסו שרייד 99') אובחנה נזילת שמן רצינית. פניתי למוסך לאתר את התקלה ולקבל הצעת מחיר - נמסר לי כי מחזיר שמן תחתון הלך! עלות החלפתו כ-1000ש"ח (מאחר ולא היה ידוע עוד איזה חלקים לא תקינים). החלטתי לבצע הטיפול לבד ולשתף אותכם במהלכיו. שלבים: 1.העמדת הרכב על בוקים. 2.פירוק מכסה פלסטיק תחתון. 3.פירוק גלגל. 4.פתיחת "חלון שירות" בכנף הרכב. 5.ניתוק מצבר. 6.פתיחת פלאגים. 7.פירוק פילטר אויר. 8.ניתוק יוניט לחץ שמן. 9.הוצאת רצועות אביזרים (מזגן,אלטרנטור,משאבת הגה) 10.פירוק תושבת מנוע. 11.פירוק פולי משאבת מים. 12.פירוק "מזלג" החבר בין התושבת מנוע למנוע. 13.פירוק מדחס מזגן. 14.פירוק מכסה טיימינג עליון ולאחר מכן תחתון. 15.כיוון הטיימינג וסימון על הרצועה הישנה. 16.הוצאת טיימינג. 17.פתיחת גלגל שיניים טיימינג קראנקשאפט (נחרט כלי במיוחד בכדי למנוע סיבוב של הגלגל בעת פתיחתו. טוב עד כאן היה ידוע כי יש נזילת שמן רק ממחזיר תחתון אבל....גילתי נזילות נוספות מבית משאבת שמן (האוזינג קדמי) ונזילה נוספת מהקרטר שמן ולכן הם פורקו, נוקו ונאטמו מחדש. 18.החלפת מחזיר השמן הסורר בחדש. 19.החלפת משאבת המים שהיתה נראת זוועה! פשוט נדהמתי מגוש החלודה הזה. 20.התאמה של רצועת הטיימינג הישנה מול החדשה והעתקה של הסימונים מהישנה לחדשה. שימו לב מומלץ לספור שיניים ברצועה בין סימן לסימן מס' פעמים, ע"מ למנוע טעויות. 21.הרכבת הרצועה החדשה ומתיחה. 22.סיבוב המנוע באופן ידני (בכיוון השעון) ע"מ לבדוק הצטלבות הסימנים שוב. 23.סגירת החלקים ע"פ סדר הפוך. 24.נסיעת מבחן. חשוב לי לציין כי בשלב של נסיעת המבחן האוטו לא נסע לי טוב ולכן הגעתי למסקנה (בעזרתו הטלפונית החביבה של צביקה) כי בזמן ההרכבה "קפצה" לי שן בטיימינג . התהליך בוצע שוב ואכן התגלה כי קפצה שן - סודר ואוזן מחדש במינ' זמן. לסיכום: מצורפות תמונות של כל התהליך, מאוד מאוד נהנתי . אשמח לענות על שאלות ומקווה שזה יעזור לחברים נוספים. בברכה, עומרי ט
  11. שלום בפנאל של המזגן קיימים שני ברגים משני צדדיו, יש לפתוח אותם ולשלוף את כל הפאנל. בחלקו האחורי יושבת המנורה שע"י סיבוב ניתן להוציא אותה. תוכל להיעזר בקישור הבא: http://www.daiclub.com/downloads/(daiclub.com)-G100-G102-CHASSIS-MANUAL.pdf פתח בעמוד 513 ונסה לפעול ע"פ האיורים שבקובץ. בברכת שבת שלום עומרי ט
  12. שלום חיים לפני מספר ימים פרסמתי הודעה ששמה: "נמצאה ספרות לדייהטסו". קרא את ההודעה ונסה להוריד את הספרות לדייהטסו, יתכן כי תוכל להעזר בספרות זו.
  13. נכון, אך אמרת שהספרות אצלך ושאם אגיע אליך אקבל אותה. כעת מצאתי טת שמה ולכן אני מפרסם אותו כדי שכולם יהנו! בברכת שנה אזרחית טובה עומרי
  14. שלום לכולם! בבעלותי דייהטסו שרייד 99' ולאחרונה מצאתי ספרות לרכב זה שקצת קשה להשיג (דגם G200). ישנם גם דגמים נוספים. לכול המעוניינים מפאת גודל הקובץ לא ניתן להעלות אותו לאתר אך אתן לכם את שמו וחפשו באימיול: Instrukcja Daihatsu Charade g100, g200, g201, g203, Silniki He, Hc, Cb, Cl, Roczniki 1987-2000, Jezyk De.rar אומנם הוא בגרמנית אך ניתן להיעזר בו. בברכת שנה אזרחית טובה, עומרי
  15. תודה רבה על התשובות. ba- אין ספרות לרכב ממודל זה (יש רק עד שנת 92'), חיפשתי חודשים ולא מצאתי ובנוסף קראתי באחד מהפורומים בחו"ל שאין לדגם המנוע שלי workshope manual. חנן- תודה על העידוד , מקווה שאצליח. תודה עומרי
  16. שלום לכולם! בתקופה האחרונה יש לי נזילה ממחזיר שמן תחתון בדייהטסו שרייד 99 שלי. החלטתי לטפל בנושא בעצמי, קניתי מחזיר שמן ובנוסף רצועת טיימינג שגם ככה אני פותח את כל העסק אז גם אותה אני אחליף. מאחר וזו פעם ראשונה שאני מבצע טיפול שכזה אשמח באם תתנו לי עצות של בעלי ניסיון בתחום זה. אין לי ספרות תיקונים לרכב זה אך באוטו-דטה מפורט כיצד להחליף טיימינג שזה כמעט מה שאני צריך. האם אתם חושבים שבעזרת כלים מתאימים, ידע בסיסי, פירוט מאוטו-דטה, רצון טוב והרבה זמן אצליח לטפל בבעיה זו? חשוב לציין כי אני מעדיף לטפל בבעיה זו לבד ולא במוסך מכיוון ש:א'-אני מעוניין ללמוד יותר תוכ כדי תיקון, ב'- אני חולה על טיפולים תיקונים וכל מה שקשור ברכב (כמו רוב חברי הפורום,אני מאמין). אשמח לקבל תגובותייכם. בברכה, עומרי
×
×
  • תוכן חדש...