Jump to content

Evaluator

  • הודעות

    124
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Evaluator

  1. [חיפוש העלה המון תשובות על ייבוא, אבל לא על ייצוא לצורך שיפוץ ] חבר של אבי רוצה לייצא רכב אספנות לחו"ל (ארה"ב נדמה לי, או קובה ), לשפץ שם, ולהחזירה ארצה. ראשית הוא רוצה לבדוק אם מבחינת עלויות זה ישתלם. החלופה הטריוויאלית היא כמובן לייבא את כל החלקים ולשפץ פה, אבל גם האופציה הזו שווה בדיקה. מאיפה אפשר להתחיל לקבל אינפורמציה?
  2. פששש, כרגיל לא מאכזבים פה . תודה לכולם!
  3. אני מכיר 3: Sabelt Schorth Sparco (כולן מתחילות ב - S ) אילו עוד יצרניות נחשבת יש?
  4. תודה על התשובות
  5. הבנתי תודה.
  6. Thank you שאלה לגבי המברזים - פעם פנצ'ריה הרסה לי את הנאבה (השתמשו בלחץ אויר מבלי להבריג קצת קודם). במוסך טענו ש"הצילו" לי הנאבה ולא היה צורך להחליפה. האם לדעתכם הם השתמשו במברז? האם קיים ציוד מקביל לתיקון הברגות, לא הברזות? ולמה משמשת המחרוקת (לא מצאתי במאמר שצירף נמרוד)?
  7. נמרוד - תודה על הלינק. בינתיים רק ריפרפתי ב - PDF. נראה לי מקיף מאד (מת על מאמרים כאלה ). תודה! שי - תודה. YH - תוכל בבקשה לצרף את התמונות (במיוחד את זו המתארת התקנת קמשאפט)? תודה לכם.
  8. מה ההבדלים בינהם? חיפשתי דף ביאורים למינוחים הנ"ל (ולא מצאתי...). מישהו יכול בקצרה להסביר מהם ואילו עוד מינוחים נמצאים תחת המשפחה הזו ("מוטרות" )?
  9. מדהים! כמה GB של ספרות טכנית אתה מחזיק? תזרים אליי קצת עצמות... שניהם H7. אני חושב שהחל מ - 2002 זה דור שני. מחר בבוקר אני אפרק את הנורה ואשווה מול התיאור של H7 ו - H1 במסמכים שצירפת. תודה לשניכם.
  10. תודה מרק. אני לא מבין איך אתה תמיד מביא PDF-ים ככה בשלף... עכשיו נשאר רק לברר אם ב - A3 2002 יש H7 או H1 בתור אורות דרך.
  11. לא מצאתי באוטודטה. אני מניח שיש הבדל בין נורות דרך לאילו של אורות גבוהים - מה ההבדל? בנוסף, אשמח אם תוכלו להפנות אותי לדף המסביר תיאורטית את ההבדלים בין הנורות השונים (H3, H7 וכו'). תודה. עריכה: כאן מצאתי כמה תשובות חלקיות, אבל עדיין זקוק לעזרתכם: http://www.sylvania.com/ConsumerProducts/AutomotiveLighting/LampReplacementGuide/AutoLRG-ModelSelect.htm http://www.sylvania.com/BusinessProducts/AutomotiveLighting/OEMProducts/Halogen/HalogenProducts.htm
  12. הכל מקורי מהיצרן.
  13. האם חריטת הדיסק אמורה לפתור את הבעיה? כאמור, אחרי החריטה הבעיה נפתרה וחזרה שוב כעבור חצי שנה. אתה טוען שמקור הבעיה ברפידה, ואילו במוסך (פיג'ו-סיטרואן מורשה) טענו שזה הדיסק. האם רעש החריקה מצביע על דיסק גמור או על רפידה גמורה (אני רוצה לדעת מה להחליף)? תודה
  14. חרטו לי את הדיסקים לפני כחצי שנה, והתופעה שוב חזרה. אני רוצה, בעזרתכם, להבין מה גורם לברקסים לחרוק בעת בלימה (מן הסתם הסיבה היא הדיסקים, אבל מה בדיוק הבעיה איתם)? תודה
  15. הוא לא הגזים: http://auto.howstuffworks.com/turbo1.htm תחשבו איזה נתון מדהים זה - כ 2500 סיבובים לשנייה, או 25 סיבובים במאית השנייה. DAMN! שי, כתבת שהמיסוב נעשה באמצעות בוקסה ושמן. אני רוצה לראות איך זה נראה, אבל אין לי מושג באיזו מחרוזת להשתמש לשם חיפוש. בנוסף, האם השמן שנועד לקירור הטורבו הוא אותו שמן מנוע? תודה!
  16. הבנתי. תודה.
  17. למה צריך לקרר את הטורבינה? ראיתי בעלי רכבים גודשים שבתום הנסיעה משאירים הרכב בסרק לדקה נוספת. שאלתי למה והשיבו "כדי לקרר את הטורבו". למה זה בעצם נחוץ? האם זה הכרחי בכל רכב גודש? [יאמי ]
  18. מילה קטנה על ייבוא אישי ונהלים חדשים של רשות המיסים בישראל - נהגתי להביא דברים לארץ לשני רכבי המשפחה. כל המוצרים על טהרת eBay. כל המוכרים היו מאד אדיבים ורשמו על החבילה מחירים מגוכחים של 20$, 30$ עבור מוצרים בשווי 200$, 300$ כדי להימנע מתשלום מכס. היום זה כבר לא עובד. שתי החבילות האחרונות היו חייבות במכס. הפקידים שם (הפקידה הארורה יש לומר) בודקים באינטרנט את שוויו האמיתי של המוצר, ובשקלול עם עלות המשלוח קובעים את גובה המכס. לא מעניין אותם אם זכית במכרז והמוצר עלה לך 1$ בלבד. הם בודקים את מחירו בשוק. אני לא היחיד - גם מכרים מהמועדון בו אני חבר נקראו למשרדי המכס לאחרונה. בקיצור שערי המדינה נסגרו למייבאים הפרטיים. כשאתם מבייאים משהו זיכרו לשקלל את עלות המיסוי. אם מישהו עלה על איזושהי פירצה, נא לעדכן
  19. אולי לא הייתי ברור כ"כ בשאלה - הקיט ייעודי לדגם. לדוגמא, קיט של AC Schnitzer ייעודי ל - BMW סדרה 3 מודל 2005 (E91). כשמתקינים את החצאיות, האם מדובר בסה"כ בהברגות או שעושים גם החלקות/טישטוש וכו', דברים שרק פחח עושה? אם אני היום מזמין קיט ייעודי לרכב שלי, האם אני יכול לבצע את העבודה לבד או שיש צורך במיומנויות של פחח? תודה למי שהשיב בינתיים .
  20. לא שאני מתכנן להתקין - סתם מסקרן אותי. יש לא מעט יצרניות לפגושים (קדמיים/אחוריים), חצאיות, ספוילרים וכו'. אותם חלקים מיוצרים ייעודית עבור כל דגם של רכב (למשל "חצאיות יעודיות ל - A3 2002"). אני מניח שהחלקים יוצאים מהיצרן בצבע יסוד - האם מעבר לעבודת הצביעה דרושה עבודת פחחות כלשהי על מנת להתקין את החצאיות/פגושים/ספוילרים, או שמדובר בעבודה פשוטה (לדוגמא הברגת ברגים )? כלומר בסגנון Plug & Play . תודה.
  21. תודה לכולכם
  22. תודה VAG - כולן מיוצרות על אדמת גרמניה?
  23. PSA זו חברת PEUGEOT בע"מ, אבל נאמר לי שגם סיטרואן כלולה? האם גם שאר היצרנים הצרפתיים? למשל רנו? ומה עם VAG? המשמעות היא VW בע"מ, אבל גם סיאט כלולה במשפחה (וסקודה). יש עוד יצרנים? כולם מיוצרים בגרמניה? תודה.
  24. גדול, אבל למה הם חנונים? חתכו אותך - שבור לו ת'עצמות! מה אתה דוחף כמו כמו איזה מאכזב הורים? [לפני שיהיו פה תגובות כמו "בגלל אנשים כמוך..." - הנ"ל נכתב בהומור]
  25. מיכאל, זה עניין של טעם! לטעמי בקליות שקופות זה אחד השיפורים הקוסמטיים היותר מוצלחים ל - 106 דור שני. בקליות מפוספסות מקומן במילניום הקודם. שי, לגבי המחיר - בחו"ל המחירים נעים סביב 1200 ש"ח. משלוח + מיסוי (מס קנייה + מכס) יעלו את המחיר כמובן. לגבי מכס, עלולים לגבות 80% מערך החבילה, אבל תהיה לך עילה לערעור שכן ניתן לקטלג זאת כ"אביזר בטיחותי".... ראיתי 106 דור שני עם בקליות שקופות בארץ (וזה נראה מעולה!). דור ראשון - עדיין לא, ואני בספק אם יש. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...