-
הודעות
124 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Evaluator
-
שלום, יש לי ספייסרים 5X112 עם קוטר טבור 57.1. יש לי נאבה עם מרווח ברגים 5X112 עם קוטר טבור 43.1. הבנתי שיש מתאמי פלסטיק ייעודיים לכך. היכן ניתן לרכוש אותם? תודה.
-
E46. בעיה בכרית אוויר וטיפול גדול בפתח. אני נע רוב הזמן באזור המרכז, ירושלים והצפון כך שפחות חשוב לי היכן. במידה ויש לך המלצה על כמה מקומות אשמח לשמוע.
-
שלום, אני מחפש המלצה על מוסך המתמחה בטיפול ברכבי BMW, ושאינו מוסך מורשה. הדגש הוא על מחירים הוגנים תודה.
-
דוושות המתאימות לכל דגמי ה - BMW. הסמל M/// חרוט עליהן. ישנן רצועות גומי למיקסום האחיזה בדוושות. ההתקנה מתבצעת באמצעות ברגים, אומים ודיסקיות הכלולות בקיט. יש צורך בקידוח. מתאים לגיר אוטומט בלבד (דוושת גז וברקס). 350 ש"ח. ידית בלם היד ("הנדברקס") גם היא מגיעה עם חריטה של הסמל M///, אינה מתאימה לכל סוגי ה - BMW. בבקשה תפנו בפרטי או בנייד לקבלת עוד פרטים. 250 ש"ח. הכל חדש בקרטון. 054-557525
-
גריל ללא סמל, חדש בקרטון, מושלם למעוניינים בפרויקט Bad-Boy, פלסטיק ABS איכותי, קל להתקנה. 054-555-7525
-
העובדה שאתה מעורה בתכנית לא מפתיעה מקווה שתיקח לתשומת ליבך את הפידבקים כאן ושיש לך השפעה בקבלת החלטות שם. לא מכיר את המוחות בתים, אבל מקווה שהם מוצלחים יותר מהמוחות במשרד התחבורה.
-
תעשה לנו טובה ותשים רגע לב - אתה באמת חושב שמצלמה על קטע כביש ישר באיילון יעזור במלחמה בתאונות דרכים?! אתה באמת חושב שהמניע של הפרויקט הזה הוא הפחתת מספר הנפגעים בכבישים?! תקרא רגע תגובות של אנשים. אתה בעד לשים מצלמות מהירות בתוך העיר? אני בעד. כן. אתה בעד לשים מצלמות מעט לפני עיקול מסוכן? אני בעד. כן. אני חושב שבמקרים הנ"ל תהיה למצלמות יעילות מסוימת. אבל למה לשים מצלמות בקטע מהיר ולא מסוכן? רק כדי לייצר הכנסות!!!! שים דברים בפרופורציה ושים לב לנושא הדיון - אף אחד לא אמר להפסיק את האכיפה. ההתיחסות כאן היא לעניין המהירות בלבד. השקעה של 350 מליון שקל על מצלמות מהירות היא חסרת פרופורציה יחסית לתרומת חציית המהירות המותרת למספר ההרוגים בכבישים - בהשוואה לתרומה של גורמים אחרים. תבדוק רגע טוב טוב עם עצמך, אתה הרי מבין שהמניע להצבת המצלמות הללו היא יצירת מנגנון להגדלת ההכנסות. לא צמצום תאונות הדרכים כתוצאה ממהירות. עובדה שהם הזכירו זאת. אני מרגיש שזה מיותר בכלל להסביר לך את זה. מהדרך שאתה מסוגל להתנסח אני בטוח שאתה מבין טוב מאד כמה הפרויקט הזה מיותר. מבטיח לך שאנשים שגולשים כאן היו הוגים תכנית יעילה יותר לצמצום מספר הנפגעים בכבישים בעזרת 350 מליון שקל, אך ורק משום שההכנסות מנסות לא מענינות אותם. אולי אישית זה מעצבן. לא נשחית כאן מצלמות אבל בהחלט נתגונן מפניהן!
-
פששש מרשים! מישהו יכול להביא טיעונים המוכיחים להיפך?
-
אתה יכול לגבות את הטיעון הזה? נשמע לי מוזר שבגרמניה לדוגמא, שם עדיין נותרו כבישים שמותר לטוס עליהם 300 קמ"ש בצורה חוקית. אילו הטיעון הזה שלך היה נכון, מזמן הפרלמנט שם היה מגביל את המהירות. הם הגבילו מהירות באיזורים מסויימים על מנת לצמצם שיעורי זיהום אוויר. אילו היה קשר ישיר בין שיעור ההרוגים בכבישים למהירות הנסיעה בהם, אני רק יכול לשער שזה היה מזיז להם יותר מהקשר הישיר עם זיהום האוויר... ולגבי תוספת מצלמות המהירות - אפשר להתגונן באמצעות ולנטיין.
-
בדיוק רציתי לפתוח ת'רד דומה בעקבות הכתבות בעיתונים מאתמול והיום על הצבת 250 מצלמות מהירות חדשות בעתיד הקרוב הזמנתי לא מזמן אבל מכרתי אות עם הרכב לאחר יומיים שימוש בדקתי באתר TOP SPEED ובאתר ISPEED ועוד פורומים בארץ ובחו"ל ועושה רושם שהוולנטיין עדיין היחיד שבאמת עובד וכנראה בגלל זה הוא יקר משמעותית. בניגוד לזה שרשם מעליי, עשיתי היום כמה בדיקות ובארץ זה עולה 3400 ש"ח בחנויות או 2400 ש"ח ביד2 (יש שם 2 מודעות). בדקתי גם יבוא מחו"ל והכי זול שמצאתי כולל משלוח זה 500$ שהם 2100 ש"ח. עוד 15.5% מע"מ ומסתבר שכל ההתברברות מול המכס וכו' תעלה יקר יותר מ -2400 ש"ח שמציעים פה ביד2. מישהו יודע מה הגירסה האחרונה?
-
פס לדים לחזית הרכב (כמו בדגמי Audi החדשים S4/S6/S8)
Evaluator פרסם הודעה בנושא של Evaluator בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
Bump -
פס לדים לחזית הרכב (כמו בדגמי Audi החדשים S4/S6/S8)
Evaluator פרסם הודעה בנושא של Evaluator בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
נשאר אחד בגוון לבן 6000K -
אנג'ל אייז לבעלי Angel Eyes. מצהוב ללבן - BMW
Evaluator פרסם הודעה בנושא של Evaluator בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
BUMP -
קיט ייעודי לבימרים החדשים שסובלים מטבעות אנג'ל אייז (Halos) זהובות/צהובות/חלשות, המעוניינים בתאורה חזקה יותר ובגוון שונה. אין צורך להחליף את כל יחידת הפנס (הוא איכותי! לא חבל?) אלא רק את הרכיב האחראי לגוון ולעוצמה של הטבעות. אותו רכיב מתאים 1:1 לרכיב ה - OEM המוחלף. התקנת Plug & Play - פשוט מחליפים את הישן בחדש. אותה הברגה, אותם מימדים ואותה אטימה. בתמונות בהמשך ניתן לראות כיצד זה מתבצע על X5 (לפני המתיחת פנים). תאורה לבנה בגוון 6000K בעל עוצמה חזקה פי 4 מנורות הלהט בסט המקורי של היצרן באופן מפתיע אינו גורם לקריאת תקלה/מדליק נורת אזהרה כולל אחריות יצרן לשנה הסט כולל 2 נורות עבור שני פנסי החזית, אשר משנים את עוצמת וגוןן התאורה ב - 4 טבעות ה - Angel Eyes מתאים אך ורק לרכבי BMW מהדגמים הבאים: סדרה 1: 2005 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים) סדרה 5: 2000 - ... (הדגמים שאחרי מתיחת הפנים) סדרה 6: 2004 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים) סדרה 7: 2002 - ... סדרת X 2000 - 2006 :X5 בחלק מהדגמים הנ"ל אין צורך אפילו בפירוק הפנס וההתקנה מתבצעת על הרכב בדקת עבודה. נקי ואלגנטי! לפרטים נוספים 054-555-7525
-
קיט ייעודי לבימרים החדשים שסובלים מטבעות אנג'ל אייז (Halos) זהובות/צהובות/חלשות, המעוניינים בתאורה חזקה יותר ובגוון שונה. אין צורך להחליף את כל יחידת הפנס (הוא איכותי! לא חבל?) אלא רק את הרכיב האחראי לגוון ולעוצמה של הטבעות. אותו רכיב מתאים 1:1 לרכיב ה - OEM המוחלף. התקנת Plug & Play - פשוט מחליפים את הישן בחדש. אותה הברגה, אותם מימדים ואותה אטימה. בתמונות בהמשך ניתן לראות כיצד זה מתבצע על X5 (לפני המתיחת פנים). תאורה לבנה בגוון 6000K בעל עוצמה חזקה פי 4 מנורות הלהט בסט המקורי של היצרן באופן מפתיע אינו גורם לקריאת תקלה/מדליק נורת אזהרה כולל אחריות יצרן לשנה הסט כולל 2 נורות עבור שני פנסי החזית, אשר משנים את עוצמת וגוןן התאורה ב - 4 טבעות ה - Angel Eyes מתאים אך ורק לרכבי BMW מהדגמים הבאים: סדרה 1: 2005 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים) סדרה 5: 2000 - ... (הדגמים שאחרי מתיחת הפנים) סדרה 6: 2004 - 2008 (הדגמים שלפני מתיחת הפנים) סדרה 7: 2002 - ... סדרת X 2000 - 2006 :X5 בחלק מהדגמים הנ"ל אין צורך אפילו בפירוק הפנס וההתקנה מתבצעת על הרכב בדקת עבודה. נקי ואלגנטי! לפרטים נוספים 054-555-7525
-
- גוון 7500K (לבן-כחלחל) - 2 יחידות באורך 28 ס"מ כל אחת - אורך חוט החשמל של כל יחידה: 1 מטר - 100% עמיד במים - מצורפת רצועת הדבקה ייעודית של 3M - קיט איכותי! להיט ענק בגרמניה - ניתן להתאים לכל רכב - 500 ש"ח לסט
-
מצויין! תודה רבה רביב. אני אבדוק מולו.
-
אהלן, אני מנסה לעזור לחבר, בעלים של מרצדס SEC 500 מודל 85' (W126). האפשרות הטרוויאלית היא לחפש באיביי גרמניה אבל לא הכל קיים שם וגם מילות החיפוש שבחרתי לא בהכרח נכונות, כך שאני מבקש את עזרתכם גם בבחירה נכונה של המילים: 1) מנוע גג + כבל + כפתורים [roof | Dach 2) דשבורד [dash | dashboard 3) קונסולה של הגיר [console 4) דיפונים של הדלת [door | Tür - איפה עוד ניתן לחפש מאגר חלקים, ממקום שמוכן יהיה לשלוח ארצה? - האם מילות החיפוש בהן בחרתי נכונות? תודה!
-
לא בקיא ברזי המשפט ובתהליך (למזלי מעולם לא עברתי אותו) אך אוכל להמליץ לך ולחברך להימנע ממקרה דומה בעתיד באמצעות הצטיידות בגלאי רדאר ולנטיין 1 (או שמירה על מגבלת המהירות בכביש, כמובן). בינתיים הוא מוכיח את עצמו מול הדבורה. זה לגבי העתיד. בנוגע למקרה הנוכחי - מחזיק לכם אצבעות. בהצלחה!
-
אהלן, אני מחפש את החוק האומר שחבילות שערך תכולתן נמוך מ - 50$ אינם חייבים במס. כלומר אם לדוגמא ערך הפריטים הוא 49$ אבל ערך המשלוח הוא 5000$, כלומר סה"כ 5049$, החבילה תהא פטורה. בבקשה עיזרו לי למצוא את החוק. תודה.
-
לפני כשבוע רכשתי את המכשיר. הכל עבד יופי עד שלפתע הוא הפסיק לזהות את יציאת ה - USB. כשאני מדלג בין רדיו, CD והשירים על מכשיר הפאלפון, יציאת ה - USB לא נמנית כ - SOURCE אפשרי. חשבתי אולי שזה בגלל שאני מכבה את הרכב בזמן שהמערכת פועלת ולא עושה כיבוי מסודר. למישהו פתרון?
-
ניסיון נוסף- מישהו יודע אם הוולנטיין יעיל בפני לייזר (לייזר בידו של השוטר שסמוך לניידת משטרה שוולנטיין יתריע עליה בגלל הציוד שבה)?
-
מתנצל על ההקפצה. הזמנתי הרגע וולנטיין 1. 1) המוכר הציע לי תמורת 35$ Concealed Band Display. לא ברור לי כ"כ מה היתרון שבו, מלבד היכולת להסתיר את "היחידה הגדולה" מפני שוטרים או מציצנים (החרמות ופריצות, בהתאמה). הוא עדיין לא שלח כך שאני יכול להוסיף. יש סיבה מומלצת להוסיפו? לדעתי אם מסליקים את "היחידה הגדולה"\ פוגעים בטווח הקליטה. נכון? 2) לא הבנתי את ההערות שלכם לגבי הלייזר - קרה שמישהו עם וולנטיין נתפס בלייזר? הרי הלייזר נמצא בידיו של השוטר שנמצא בסמוך לניידת משטרה שאותה הוולנטיין אמור לזהות ולהתריע עליה בפניי. נכון?
-
פולו 98: פנסי חזית עם פרוג'קטור + בד בוי
Evaluator פרסם הודעה בנושא של Hovav בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נסה את TGP. הם מחזיקים דברים כאלה. http://www.tgp.co.il חברת בת של PIT-STOP. ומה רע באנג'ל אייז?
