Jump to content

Evaluator

  • הודעות

    124
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Evaluator

  1. ת'כלס צודק למרות שאם מתמקחים הם מתגמשים קצת.
  2. לא מכיר באיזור השפלה, אבל אם תהיה במקרה באיזור ראשון יש 2 פירוקיות שכנות שעד היום שירתו אותי נאמנה: האחים יזדי 03-9570000 המאגר 03-9487211
  3. תשקול את האפשרות של ספייסרים בשני הסרנים. זה ידוע שספייסרים תורמים להתנהגות הרכב, כל עוד עושים בהם שימוש נבון. אני אישית הייתי מציע ספייסרים על שני הסרנים באותה מידה (כשמידת הספייסרים מקדימה יהיו החסם העליון על עובי הספייסרים) או לחילופין מקדימה מעט עבים יותר. כמובן שגם מן ההיבט הקוסמטי יש כאן שיפור שלא יסולא בפז. סתם תמונה שנתקלתי בה (קופרה, אבל לא מהדור שלך): עריכה: תנסה אולי אצל TGP. מאמין שיש להם: http://www.tgp.co.il.
  4. למכר יש בעיה בגיר וברדיאטור. במוסך טוענים שאת שניהם צריך להחליף. הוא ביקש להתעייץ איתי, אבל אנ ילא בקיא בנושא ולכן אני מבקש את עזרתכם. מדובר בדייהו נובירה גיר ורדיאטור חדשים או משומשים המלצה על מוסך אמין סדר גודל עלויות תודה וסופ"ש נעים.
  5. OK, אותם מיסבים שנמאים במתלה הקדימי נקראים גם "מיסבי החלקה" או שזה חלק אחר? במידה וכן, למה "החלקה"? והאם כריות בולם זה bumpstop? זה אוניברסלי או שיש ייעודי לכל רכב?
  6. האם נהוג להחליף תושבת בולם כשמחליפים בולמים? האם ישנן תושבת בולם גם בבולמים האחוריים (מאמין שכן, אבל מוודא )
  7. איזור כפ"ס-הרצליה, אבל מוכן גם להגיע לת"א... חיפשתי ברגיות בדפי זהב. לא תופס
  8. ספייסרים ביו הנאבה לחישוק, לא בקפיצים
  9. אכן, תשובות מצויינות. כרגיל, לא מאכזבים פה בשורה התחתונה, כל הטכניקות הנ"ל הן אמצעים למניעת קורוזיה, וכל אחת יעילה/חסכונית יותר/פחות (אני חושב). מה שחשוב לי הוא שהמצופה אבץ יהיה חסין קורוזיה. הבנתי שבארצות קרות בהן יש שלג + מלח בכבישים הציפוי אבץ לא יעיל דיו כמו פלדת האל חלד. מקווה שבאקלים שלנו לא תהיה בעיה. עריכה: טעות שלי. ישנן שתי וורסיות ל - housing: 1) stainless steel & nickel plated 2) steel & chromoly yellow zinc plated האם וורסיה מס' 2 תהיה עמידה באקלים הישראלי בפני קורוזיה?
  10. תודה על הניסיון, אבל בתרגום חופשי מאנגלית לעברית אני דווקא פסדר אני דיי בטוח שיש מינוח טכני מקביל בעברית. "ציפוי אבקה" מתאים יותר לסופגניות. זה כמו לתרגם "indicators" ל - "מכוונים" במקום "פנסי איתות" (לא מצאתי אנלוגיה טובה ). עוד אחד בו נתקלתי - hard anodized.
  11. ראיתי יצרן קוילאוברים אשר מצהיר שה - housing עשוי מ - stainless steel. האם זה באמת פלדה? זה לא כבד? לא מקלקל את המשקל הבלתי מוקפץ? ומה זה zinc plated (תרגום לעברית ומה זה טוב?) מה זה powder coated?
  12. אני עצלן, אבל הפעם השתדלתי באתר של מת"י כתוב שחישוקים של אפניים חייבים תקינה. להסיק מזה משהו על חישוקים של רכב? מישהו ייבא לאחרונה חישוקים ויכול לענות במשפט האם משרד התחבורה מחייב בתקנים כלשהם? התקשרתי לשם אבל אין מי שיענה בתקופת החגים...
  13. מישהו פעם ייבא בעצמו ג'אנטים? אילו אישורים דורש משרד התחבורה? חייב בדיקה של מכון התקנים?
  14. מוודא הריגה - רק כיוון פרונט? לא נוגעים בציר האחורי? האם הייתי צריך גם להחליף כריות בולם? מיסבי החלקה?
  15. הבנתי שצריך לחכות שהקפיצים "ישקעו" מעט (עוד 5 מ"מ?) ואז לבצע alignment (קראתי בפורומים של הגויים ). השאלה היא מה זה alignment? עולות בראשי 2 אפשרויות: איזון גלגלים דינאמי - לא כי שום דבר בחישוקים לא השתנה כיוון פרונט -כנראה זה. כיוון camber/caster/toe, למרות שההגיון אומר לי שרק ה - caster נעשה שלילי יותר בעקבות הנמכה (למשל מקדימה המשולשים נמוכים יותר ו"מושכים" את חלקו העליון של הגלגל פנימה). בטח ישנם עוד כיוונים/איזונים שאני לא מודע להם. בכל מקרה, מה צריך לעשות אחרי החלפת בולמים/קפיצים?
  16. דווקא בפרמטר "פשטות" CF לוקחת לא נורא. לא יודעים, אני אשאל אותם לשיטתך. תודה בכל מקרה.
  17. התכוונתי ליצרנית חלקי המתלה המשופרים.
  18. השאלה בכותרת. קיים כזה בכלל?
  19. בדיוק זה! היה דביק ופספסתי? תודה. עריכה: עוד משהו - האם אוטודטה היא האוטוריטה? כלומר במכוני הרישוי מסתמכים על נתונים מאוטודטה בלבד? במהלך רפרוף בשירשור (הענק) הזה ראיתי שישנן טעויות.
  20. אחלה כותרת היה פעם שרשור כזה, דביק (נדמה לי). חרשתי את הפורום ולא מצאתי. מישהו יכול לנדב לי מידע איפה למצוא אותו?
  21. אז הבלתי מוקפץ כולל רק מערכת בלמים, גלגלים, ציריה, מיסב ועוד כמה דברים זניחי מסה? האם הבולמים והקפיצים כלולים?
  22. נסיון נוסף אצל אנשי משמרת הלילה.
  23. לא הבנתי איפה עובר הגבול שבין משקל מוקפץ למשקל בלתי מוקפץ. למיטב הבנתי זה כל מה ש"יוצא" מהזרוע ומהבולמים (כולל). האם מוטות מייצבים נכללים בהגדרה של משקל בלתי מוקפץ?
  24. Evaluator

    2 דלתות == קופה?

    נכון. גם אני בדקתי בוויקי. הגדרה אחת לקופה (לפי ארה"ב), כמו שציינת היא הנפח בספסל האחורי והשנייה היא היעדר קורה B. התנפץ לי מיתוס היום
  25. תמיד חשבתי שכשאומרים "גרסת קופה" הכוונה היא ל - 2 דלתות, עד שנתקלתי במחירון של לוי יצחק בב.מ.וו 325I. מה ההבדל בין גרסת הקופה לגרסת ה - 2 דלתות?
×
×
  • תוכן חדש...