אני זוכר שאבא שלי עבד על פורד 9000 מהאחרונים בארץ סמיטריילר לפני יותר מ 14 שנה
לבעל הבית שלו היו 2 כאלו שעבדו לרוב באזור פרדס לאשדוד
יש לי תמונה של אחת מהם בהזדמנות אני אסרוק אותה ואעלה לפה
איפה הם היום הלוואי והייתי יודע דווקא אהבתי את הרכב הזה
ובהקשר אחר
נצפתה לילנד (מאמין.. היה חושך וקלטתי אותה ברגע האחרון)19 טון פלטה במגרש מול תחנת הדלק סדש בצומת מסמיה
מקווה להביא צילום פעם הבאה שאני עובר שם