Jump to content

rubber duck

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rubber duck

  1. סקניה שעומדת מול סדש התחנת דלק בצומת מסמיה
  2. אוטוקאר במוסך ניגררים החברה במוסך לא נידבו הרבה פרטים עליו חוץ מזה שהוא במצב נסיעה עם בעייה קטנה במצברים
  3. אני זוכר שאבא שלי עבד על פורד 9000 מהאחרונים בארץ סמיטריילר לפני יותר מ 14 שנה לבעל הבית שלו היו 2 כאלו שעבדו לרוב באזור פרדס לאשדוד יש לי תמונה של אחת מהם בהזדמנות אני אסרוק אותה ואעלה לפה איפה הם היום הלוואי והייתי יודע דווקא אהבתי את הרכב הזה ובהקשר אחר נצפתה לילנד (מאמין.. היה חושך וקלטתי אותה ברגע האחרון)19 טון פלטה במגרש מול תחנת הדלק סדש בצומת מסמיה מקווה להביא צילום פעם הבאה שאני עובר שם
  4. נצפתה חונה בב"ש ניראת דיי שמורה ומטופלת מישהו יכול לתת קצת יותר פרטים של מי? מה עושה? וכו'
  5. אני גר בקריית עקרון תן לי יותר פרטים ומיקום על המשאית אני אלך לבדוק ולצלם אותה
  6. הנה פורד שצילמתי באזור בנייה במודיעין יש המון כאלו מסתובבות בתור מיכליות מים הנה מאק B ישן שמצאתי בתחנת הדלק של גדרה הוא יושב שם כבר המון זמן אולי מישהו פה ימצא בו עניין וינסה לשקם אותו (אם זה אפשרי בכלל)
  7. כן האוסף הזה נמצא אצל אמנון במגרש הייתי אצלו לפני שנה וחצי בערך הנה לינק לתמונות שהעלתי באתר אחר (מקווה שאפשר לפרסם לינק מאתר אחר זה פשוט יחסוך זמן מאשר אני יעלה לפה את כל התמונות) http://www.hankstruckpictures.com/moshe_arzooan.htm והנה משהו שצילמתי אתמול בקומפיוטסט ברמלה אין לי הרבה פרטים עלייה חוץ מזה שהיא במצב נסיעה
  8. נמחק המשאית הזו חונה ליד הבית שלי כבר המון זמן אני רוצה לצלם אותה והנה הקדמת אותי אז יש עוד משאית ישנה מאוד עומדת בתחנת דלק בצומת גדרה מי שבאזור מוזמן לצלם אותה אני מקווה לצלם אותה בקרוב ולהעלות תתמונות
  9. לפי מה שאני הבנתי ואני יודע מי שיש לו עד 15 זה ירד לו ל 12 טון רק אם הוא יביא הוכחה שהוא עובד בחברה על משאית של 15 טון (ואני מתכוון שהמשקל הוא באמת 15 טון ולא משאיות של עד 15 טון והם 8-12 טון) אז הוא יקבל אישור להמשיך לנהוג עליה
  10. שלום לכולם שמי משה מקריית עקרון (ישוב קטן ליד רחובות) בן 27 והמחלה שלי היא משאיות מגיל 0 בגיל 18 עשיתי קעקוע של משאית והתגייסתי לצמ"ה אחרי זה 5 שנים נהג משאית בארה"ב נהגתי קנוורט ופרייטלינר עוד כמה חודשים נהג פה בארץ הקטנה שלנו לרוב אירופאיות כמו וולוו עכשיו סטודנט ברופין במגמת הנדסאי רכב ואחרי זה אני בפרשת דרכים לטוס לקנדה או אירופה נהג משאית או להשאר פה ולעבוד נהג משאית לרוב אני משוטט פה בפורום של המשאיות
  11. אז תאמת אני צילמתי אותה שבוע או שבועיים לפניי שהיא ניגנבה אחרי זה נסעתי לקריית שמונה ועצרתי אצל בן אדם שגם אוסף משאיות ישנות בחצר (אתה מכיר אותו דב) והוא סיפר לי שהמשאית הזו ניגנבה והיא הייתה צריכה ללכת למוזיאון זה כל מה שאני יודע
  12. אין לי הרבה פרטים על המשאית הזאת ראיתי אותה באזור התעשייה בחולון והחלטתי לצלם אותה
  13. רק עכשוו מצאתי את הפורום הזה ומשמח אותי לדעת שיש עוד אנשים שאוהבים(או מטורפים) על משאיות כמוני למרות גילי הצעיר אני אוהב גם את המשאיות הישנות אבל יותר של שנות ה 70 המאקים כמו בסרט בשיירה הייתי 5 שנים טריילריסט בארה"ב ויש לי המון תמונות וחוברות על משאיות בקרוב אני אפרסם
×
×
  • תוכן חדש...