Jump to content

rubber duck

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rubber duck

  1. הרבה זמן לא נכנסתי פה לפורום נחמד לראות ולקרוא פה את כל התגובות אני אישית יותר משתמש בפורום שיש בפייס "משאיות נוסטלגיה מישראל" גם שם יש דברים מעניינים דיפדפתי כמה דפים אחורה ובתשובה לשאלה למה הקבינה של המאק לא באמצע התשובה הראשית מעבר לכל מה שציינו שהיא באה לתת מענה לנהג ברוורסים משאיות אלו יותר היו טריילרים של חלוקה בתוך העיר יותר מאשר מחוץ לעיר והדבר הקל על הנהג גם לראות מקדימה צמוד למשאית וגם אחורה שלא צריך להוציא את כל הגוף בנוסף ל CUCV M1009 אחלה סרטים אתה מעלה פה חחח רק אתה בתחילת דרכך...בשוק קיימים בממוצע בסביבות 100 סרטים של משאיות ניראה על כמה מהם תצליח לעלות ולפרסם ד"א אני מחזיק 90% מהסרטים הקיימים בבית (סוג של אספנות על גבול האובססיה כולל דואל ובהילוך רצחני ועוד כמה עם תרגום
  2. לכל החברים פה..קיבלתי במשלוח מחו"ל 3 סרטים דוקומנטרים של משאיות 1.סרט מארה"ב עם משאיות אמריקאיות משנות ה 80 2.סרט מאירופה עם משאיות אירופאיות משנות ה 80 3 סרט מארה"ב על המשאיות החדשות של אינטרנשיונל ...הסרטים באיכות טובה ..באנגלית וללא תרגום אני מוכר כל סרט ב 10 שקלים ... ולמען הסרת כל ספק ולמנוע אי הבנות...אני לא מוכר כדי להרוויח כסף באופן אישי אלה כדי לחסוך מספיק כסף ולהמשיך להזמין עוד סרטים של משאיות מחו"ל (יש לפחות עוד 30 סרטים על הכוונת שמסתובבים ברשת) מי שמעוניין בכולם או רק באחד מהם ..שישלח לי הודעה פרטית
  3. צולם השבוע
  4. כן ..זה WESTERN STAR ודיי התפלאתי לראות אותה בארץ המשאית הזאת כמעט זהה למשאית וויט..רק עם שינויים קטנים..בניהם הגריל שמעוצב קצת אחרת וגם ללא הקו האלכסוני שחוצה אותו בנוסף חלק מהדגמים האלו היו עם שמשה אחת מקדימה ולא חצויה כמו כל שאר האמריקאיות ותיקון קטן רוני..וויט לא רכשה את פרייטלינר אלה נכנסה איתה בשותפות בשנות ה 70 הם הוציאו משאיות עם קבינה של פרייטלינר שמעל הגריל התנוסס השם וויט פרייטליינר מיזוג זה החזיק כמה שנים בודדות ואז נפרדו דרכיהן את פרייטלינר קנתה חברת מרצדס בשנות ה 90 ולפי שאר ההיסטוריה..וויט וגי.מ.סי התאחדו..קנו את אוטוקר שבסוף נקנה הכל ע"י וולוו
  5. והנה עוד משאית שמצאתי שנדהמתי לראות מישהו יודע איזו משאית זאת??
  6. וואוו לא האמנתי בכלל שהמשאית הזאת (אינטרנשיונל)קיימת בישראל.. אני מופתע בפעם השנייה לאחרונה אחרי שגילתי שהיו פה גם GMC ASTRO זה רק יותר מעורר ומדליק לחשוב מה עוד מסתתר פה...ומתי נמצא אותן הלוואי והרכבים האלו איכשהוא יצליחו להגיע למוזיאון של תעבורה מישהו פה מכיר את המשאיות האלו לתת לנו קצת רקע עליהן ואם בכלל הגיעו לפה עוד משאיות כאלו ..מתי.. וכמה?
  7. אין לי מושג אם זה אותו בן אדם אבל... אם נוסעים על הכביש של יבנה לכיוון מושבי עשרת..בצד שמאל באחת החצרות יש כמה רכבים מסודרים בשורה ... לא עצרתי לראות אבל ראיתי בחטף כמה רכבים ישנים ואיזה משאית או שתיים אם מישהו באזור שיחפש אם יש שם משהו מעניין
  8. F700 שמצאתי באחד המושבים בסביבה
  9. הנה מאק שמצאתי באחד מהמושבים
  10. 2 מהמשאיות שיצא לי לצלם השבת ויש עוד כמה שאני יעלה יותר מאוחר
  11. זאת המשאית שראית הם אומנם דומות חיצונית..אבל יש להם היסטוריה קצת שונה
  12. וואוו חייבים לצפות בווידאו הזה http://www.dallasvoice.com/instant-tea/2010/06/01/this-is-what-i-consider-poor-journalism/
  13. ככה הם נוסעים על הכבישים..וככה הם מעבירם משאיות ממקום למקום..כולל משאיות חדשות יש להן גם כינוי במכשיר קשר..רק לא זוכר אותו הייתי רואה אותם הרבה..ויש לי גם כמה תמונות שלהם בנוסף נצפתה היום לילנד צימפלין באזה"ת של אשקלון..רק לא היתה לי מצלמה אז אין תמונות..מקווה שלהבא שאני יעבור שם..אני יצלם
  14. זאב בתמונה הקטנה ששמת..זאת פרייטלינר קורנדו מעיין שילוב מנצח של הפריילינר קלאסיק האגדית (ספינת הדגל של החברה) ופרייטלינר סנצ'ורי ..משאית מאוד מוצלחת שהמון חברות משתמשים בה המשאית מבחוץ עם המון פוזה וסטייל כמו הקלאסיק ובפנים מאוד מפנקת ומאוד דומה לסנצורי יצא לי לעשות עלייה סיבוב שהיא יצאה חדשה לשוק..אין מילים בכיף הייתי מחליף אותה עם הסנצ'ורי שהייתה לי בזמנו
  15. אזה אינטרנשיונל כחולה עם תא שינה אתה מכיר? אני מכיר כמה אבל אף אחת מהם לא כחולה מה שכן..לפי מיטב זכרוני..היו 3 מפוארות בארץ שחורה לבנה וכחולה שרובם פה בפורום מודעים לגורלם של המשאיות הנ"ל מה שכן..אשמח אם מישהו יצליח למצוא לי תמונה של הלבנה לא הרבה זוכרים או מכירים אותה בכלל ואפילו לשרוליק אין תמונה שלה בנוסף שרוליק כבר לא נוהג על מאן הוא עבר לאיווקו לפני כמה חודשים
  16. הנה 3 תמונות שצלימתי לפני 15 שנה בערך ליד הבית שלי..שעוד בנו פה תשכונות מסביב לפי המספר ..השחורה זה 763 שהבנתי הייתה של חבר שלך אין לי מושג אם זה הוא יושב במשאית אבל אולי זה יעלה לך קצת נוסטלגיה
  17. התמונה הראשונה זאת המאק שנצאת בצומת סמך והתמונה השנייה ממגרש גרוטאות בצפון ולפי מה שראיתי אחרי המאק מתחבאת עוד משאית... שלא רואים בתמונה..ניראה לי עוד מאק
  18. על כביש 6 קצת לפני מחלף קסם לבאים מצפון לדרום (הכי קל לתצפת מהכיוון הזה) בצד שמאל זרוקה משאית כזאת (ליילנד) עם מיכלית עלייה אולי גנדי ימצא בה עניין
  19. נצפתה פורד 9000 במושב הודייה ניתן לראות אותה מהכביש הראשי אם יצא לי לעבור שם שוב..אני ינסה לצלם
  20. המשאית יושבת במושב אחיעזר ראיתי אותה שבוע שעבר בצומת סומך..בעבודות כביש שיש שם..יש שם וויט מיכלית מים וגם פורד 9000 (לפי מה שזיהתי מרחוק) ניסתי לצלם אותם אבל לא הייתה לי זווית טובה ניראה לי מחר אני שוב באיזור שם..אני ינסה להביא תמונות הוויט שבצומת דומה לזאת בקישור..רק עם מיכלית http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.usedtruckforsales.com/images/Used%2520WhiteGmc%2520Crane%2520Truck%2520For%2520Sale.jpg&imgrefurl=http://www.usedtruckforsales.com/Used%2520WhiteGmc%2520Crane%2520Truck%2520For%2520Sale.php&usg=__qLEG1xsiujWz1sEyrbpJwfl4aGc=&h=240&w=320&sz=16&hl=iw&start=32&um=1&itbs=1&tbnid=VHjWzf7EA6h-2M:&tbnh=89&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3Dwhite%2Bgmc%2Btruck%26start%3D20%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADBF_enIL257%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1
  21. אין לי כוח להעלות תמונות אז פשוט כנסו לקישור הבא... אמצע העמוד יש 3 משאיות שיעניינו פה כמה אנשים והכוונה לפריטליינר, מאק והמרצדס http://i.start.co.il/groups/kenworth/forum/t/14736.aspx?PageIndex=23
  22. הנה המשאית שיושבת במגרש של שלב באשדוד
×
×
  • תוכן חדש...