Jump to content

rubber duck

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rubber duck

  1. כמה עדכונים אני לא ממש מתעניין באוטובוסים אבל... קצת אחרי הכפר הירוק באיזור התחנת דלק פז שליד יש כמה אוטובוסים בשטח מאחורה מפוזרים וגם איזה אוטובוס דודג או משהו דומה במושב בני ראם בנוסף..לא ממש משאית ישנה אבל IVECO TURBO STAR בצומת רעננה דרום שמאלה לכיוון רעננה בשטח שיש משמאל חונה שם המשאית ניראת יחסית שמורה וגם שלא נגעו בה המון זמן וגם איזה דודג מפורק שם בחצר ואם מדברים על איזור טמפו...אחרי הצומת לכיוון יפו..המגרש מכוניות האחרון מצד ימין..איזה לילנד גרר ישן נמצא בפנים
  2. נצפתה משאית לילנד עם מנוף בצומת בארות יצחק זרוקה בחצר אפשר לראות אותה מהכביש וקצת יותר בפנים גם איזה גרר מכוסה בצמחיה אולי מישהו יכול לעבור לצלם ולתת קצת פרטים בנוסף אולי דיברו פה בעבר לא ממש זוכר במחלף מסובים (לבאים מדרום) בבית הפרטי שעומד לא רחוק מהמחלף יש איזה משאית לא מזוהה זרוקה בין השיחים
  3. כן..היא גם מופיעה בתמונה ששלחתי לך אבל חשבתי אתה מתעניין רק בסליפר מה שכן..לפני שנה וחצי ראיתי גם בחוץ יושבת איזה משאית ישנה אולי B אבל לא סגור על זה שצילמתי לך תתמונה לא ראיתי אותה..אולי הכניסו אותה לתוך המגרש..לא בדקתי אבל ראיתי חודש שעבר מאק B בחניה של בית שאן חרוד היא במצב נסיעה כי כמה ימים אח"כ ראיתי שהיא זזה מהמקום ומטיילת במגרש
  4. גנדי ..תשאיר קצת משאיות למוזיאון של תעבורה ומה עם התמונה של הסליפר ששלחתי לך ? יש התקדמות? ולאסף...תמיד טוב שיש תמונה צלם ופרסם..זה לא מזיק
  5. במושב שדות מיכה (ליד בית שמש) נצפתה משאית מאק DM עם מנוף ניתן לראות תמשאית מהכביש הראשי (אם באים מכיוון בית שמש) קלטתי אותה ברגע האחרון וגם התחיל להחשיך אז לא הצלחתי לצלם
  6. היום הייתי במוזיאון נסעתי לתשתית וראיתי את השער פתוח.. אז כמובן שעצרתי ונכנסתי לבפנים מוזיאון נחמד...צילמתי כמה תמונות יפות אני יעלה אותם יותר מאוחר..שיהיה לי זמן בנוסף יש שלט צמוד לגדר עם מס טלפון איפה אפשר להשיג את המפתחות
  7. אפשר לראות את המשאית מהכביש המהיר... עברתי שם שבוע שעבר..יש להם גם איזה גרר ישן אולי סקניה או וולוו לא ממש קלטתי
  8. משאית שמצאתי השבוע פעם אחרונה שראיתי את המשאית הזו ... הייתה בשנת 98 בגבעת ברנר הייתי בטוח שהיא כבר מזמן "לא איתנו" ומפורקת לחלקים אולי תעבורה ירצו אותה למוזיאון..והיא תינצל ניראה לי היא היחידה בארץ
  9. משאית כזו בדיוק עומדת בצומת אזור על הכביש ניראת גם אחרי שיפוץ ניראה לי היא שייכת למגרש מכוניות שליד
  10. לפני כמה עמודים פה בפורום ,כמה חברים דיברו על פורד ישנה יד ראשונה שמסתובבת באיזור פ"ת ושלא הספיקו לצלם אותה אז ניראה לי שזו המשאית שהתכוונתם אלייה
  11. חחחח תאמת את המשאית האחרונה שצילמתי שם באזור גנבו יומיים אח"כ (הלילנד שהייתה מיועדת למוזיאון) אז אני מקווה שהמזל הזה לא ירדוף גם את המשאיות האלו שצילמתי
  12. הנה כמה אמריקאיות שיצא לי לצלם לאחרונה
  13. שמח לשמוע שסוף סוף יש פה מוזיאון למשאיות מקווה שתעבורה יצליחו לחלץ כמה שיותר משאיות ... יש לי גם המון תמונות מהמגרש של אמנון מקריית שמונה חח שגם לו יש מעין מוזיאון קטן בחצר הנה כמה תמונות שצילמתי לאחרונה אולי אחת מהם גם תגיע בסוף לתעבורה
  14. לפי זכרוני וויט כזו או אולי דגם קצת יותר חדיש..ראיתי לפני שנתיים פעם אחרונה בקיבוץ חולדה.. ישראל מכיר את האוטו..הוא היה שייך לתנועה צילמתי אותו ונמחקו לי התמונות..ומאז כל פעם שיוצא לי לעבור בחולדה השער שלהם סגור ואי אפשר להיכנס מקווה שהוא עדיין שם הייתי רוצה לצלם אותו שוב
  15. בוקר טוב ושבת שלום לכולם הנה עוד כמה תמונות
  16. הנה עוד כמה תמונות שאספתי במשך הזמן
  17. התמונה צולמה במושב בית אלעזרי..לא ניתן לראות אותה מהכביש צילמתי אותה בזמן שהייתי גר שם וזו הזווית הכי טובה שהצלחתי לתפוס אותה
  18. ועוד 3 תמונות לסיומת
  19. הנה כמה תמונות שצילמתי בתקופה האחרונה
  20. חחח וואלה טוב לדעת תאמת לא ידעתי שזה מוזיאון של אגד ולא ממש שמתי לב למשאיות או לאוטובוסים שם עד לא מזמן נו..לפחות למדתי משהו חדש
  21. לא יודע אם זה כבר נאמר והוזכר פה בעבר אבל..מחלף קוממיות על איילון החדש צד ימין..מתחם אוטובוסים ישנים..2 משאיות ליילנד ניראות מהכביש
  22. זה החידוש של הסרט המקורי והמוצלח משנת 86 נקרא בארץ "בהילוך רצחני" יש לי אותו בבית על קלטת ווידאו המון משאיות ישנות כיף לראות תסרט .... יש לי גם את דיול (DUEL) ובנוסף עוד איזה 30 סרטים על משאיות שבטח כמעט אף אחד לא מכיר http://www.imdb.com/title/tt0091499/
  23. התמונה הראשונה היא של מאק שעומדת בצומת אשדוד השנייה והשלישית צולמו באיזור מחסום תרקומיא
  24. הנה הסקניה שעומדת מול התחנת דלק סדש בצומת מסמיה
×
×
  • תוכן חדש...