הרבה זמן לא נכנסתי פה לפורום
נחמד לראות ולקרוא פה את כל התגובות
אני אישית יותר משתמש בפורום שיש בפייס "משאיות נוסטלגיה מישראל"
גם שם יש דברים מעניינים
דיפדפתי כמה דפים אחורה ובתשובה לשאלה למה הקבינה של המאק לא באמצע
התשובה הראשית מעבר לכל מה שציינו שהיא באה לתת מענה לנהג ברוורסים
משאיות אלו יותר היו טריילרים של חלוקה בתוך העיר יותר מאשר מחוץ לעיר
והדבר הקל על הנהג גם לראות מקדימה צמוד למשאית וגם אחורה שלא צריך להוציא את כל הגוף
בנוסף ל CUCV M1009 אחלה סרטים אתה מעלה פה
חחח רק אתה בתחילת דרכך...בשוק קיימים בממוצע בסביבות 100 סרטים של משאיות
ניראה על כמה מהם תצליח לעלות ולפרסם
ד"א אני מחזיק 90% מהסרטים הקיימים בבית (סוג של אספנות על גבול האובססיה
כולל דואל ובהילוך רצחני ועוד כמה עם תרגום