Jump to content

wildlands2019

  • הודעות

    2,834
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

wildlands2019 שיחק אותה בתאריך יולי 10 2020

התכנים של wildlands2019 היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פרארי פורטופינו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של wildlands2019

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

332

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. אני לא מבין מאיפה ההמצאה הזאת, אני המלצתי לחמתי לקנות לאנסר שמרוצה ממנה מאוד, לי היתה לאנסר שמאוד אהבתי, על מה אתה מדבר
  2. בכיף לינקים לגבי המיצובישי: https://www.msn.com/en-us/money/personalfinance/5-japanese-cars-to-stay-away-from-buying/ar-AA1j2k8V?item=flightsprg-tipsubsc-v1a?loadIn=defaultBrowser https://www.gobankingrates.com/saving-money/car/japanese-cars-stay-away-from-buying/amp/ https://www.copilotsearch.com/posts/mitsubishi-eclipse-cross-years-to-avoid/ יש עוד
  3. לקשקאי יש אמינות לא ברורה, מצד אחד יש את תבית ההילוכים הרציפה מבית JATCO הידועה בחוסר האמינות שלה, לא ברור אם בדגם הזה יש כבר שקט. מצד שני יש את נושא התרמוסטט הבעייתי שכבר השבית לא מעט מנועים, גם כאן לא ברור אם יש חלק חדש תקין, ואם הוא נמכר ברכבים החדשים, אם יש למישהו מידע אמין נשמח לשמוע. לגבי המיצובישי, יש כתבות ברשת לגבי רכבים יפנים שעדיף להימנע Japanese cars to avoid, והרכב הזה תמיד שם, ומאמין שיש לזה סיבה מוצדקת. לגבי הטוסון 2.0, אפשר להגיד שמדובר כאן במניה בטוחה, כמובן באה על חשבון צריכת דלק גובהה מהמקובל בסגמנט, הביצועים יספיקו לרוב נהגי העולם, אך לא לצפות לביצועים זהים למנועי טורבוץ מציע להכניס למשוואה עוד ג'יפונים מוצלחים עם אמינות גבוהה כמו: CX5 גם אמין מאוד, יותר חסכוני מהטוסון\ספורטאג' אך לדעתי פחות נוחף לפחות לי אחרי נסיעת מבחן. קארוק\אטקה, אמינים וחסכוניים, צריך רק לקחת בחשבון את החלפת המצמדים כל כמה שנים.
  4. רק 2.0, ואני מדבר בתור אחד שהיה לו 1.6 ששודרג ל2.0, המומנט ב2.0 הרבה יותר זמין, צריכת הדלק זהה לחלוטין בין שני הדגמים, לא שום 10% לא לשם ולא כאן. ה1.6 סובל מצריכת שמן, ראש מנוע מתעקם טיפה מימים חמים ושימוש מרובה בתנאים אלה, לך תשאל מוסכניק ותיק ממוסכי קיה/יונדאי ושמע בעצמך.
  5. מה שקניתי לפני שנתיים רק שאזל המלאי, פשוט תזרוק את המק"ט בחיפש באלי' וזה יביא לך ים תוצאות, רק תוודא שכאשר אתה פותח שהמק"ט מופיע בפנים גם בדף של המוצר.
  6. וואוו איזה הבדל עצום, רק לא הבנתי, איך זה סט של מדבקות על אופנוע לבן והגלגלים שחורים, הרי הטריקולור מגיע עם גלגלים צהובים שלטעמי יותר יפים מהשחורים.
  7. הבנלי היה טוב ונוח, אך גדול מדי וחלש, ושמעתי על הרבה שמחליפים מצמד כבר סביב ה40k. הורסיס משעמם וחלש, ההיגוי שלו לא חד בכלל, ומרגיש גמיש מדי כזה שקשה לדייק ולנסוע על קו אחיד, שמעתי אתצזה במבחנים, והבנתי מה זה אחרי נסיעה. הטרייסר אין מה לדבר, לא היה לי נוח בכלל. הטראנסאלף מעולה, לגבי השטח, אצלי יהיו מקסימום שבילים אולי קצת שטח קל מאוד, הרוב כביש, הבעיה רק זהכסא שלו קצת קשה בהשוואה לויסטרום, אך נוח יחסית, הפחד שלי רק אחרי תקופה איך ירגיש, נסיעת המבחן היתה כשעה וקראת הסוף התחיל להרגיש לי קצת קשה אך סביר, מקווה שזה לא יהיה גרוע יותר מעבר לזה. קראתי איפשהו בחו"ל שכנראה תהיה מתיחת פנים שתכלול בקרת שיוט, השאלה מתי, אני לא ממהר, גם כך צריך למכור אחד הרכבים, אך גם לא רוצה לחכות יותר מדי. מה שכן הויסטרום 650 שהיה לי סבבה לגמרי, נוח גם לנסיעות ארוכות, אך מיושן ולא מתקרב לטכנולוגיה שיש לטראנסאלף. הק.ט.מ אחלה אופנוע, קראתי.עליו ב רבות, ורציתי לעשות נסיעת מבחן, אך קראתי גם וזה צץ ברוב הפורומים, ומדובר בדעה די אחידה, והיא של אמינות גרועה, לא יודע אם זה עדיין קיים בדגמים החדשים, אך לא בא לי לנסות האמת, מעדיף משהו מוכח.
  8. מק"ט 81260D9010 עלה לפני איזה שנתיים 48 ש"ח כולל משלוח מאליאקספרס אני התקנתי לבד
  9. מעדכן שבסוף אחרי נסיעת מבחן על הטראנסאלף, התרשמתי מאוד, אני מתכוון להזמין אחד חדש אם לא אמצא משהו משומש במחיר סביר, הייתי מזמין כבר עכשיו, הבעיה שאין את הצבע שאני רוצה, הטריקולור.
  10. אין סיכוי 11 לליטר, לי היתה מאזדה 3 2.0 ספיריט, אותה נסיעה לרכב במאזדה עשתה 13 לליטר, הפוקוס 7.5 לליטר, ואני מהנהגים הסופר חכהויים, מטחנת דלק אפילו יותר מהספורטאג', הפוקוס אכן מהנה, ללא ספק. הבעיה שאצלי כנראה נפלתי על דגם לימון, הרבה תקלות קטנות וצריכת שמן גבוהה שהתחילה רק אחרי 5k ק"מ, משהו נוסף, כסאות נוחים אך הרכב נוקשה בטירוף. בהצלחה.
  11. לדודה שלי יש טויוטה ראב 4 2001 שקנתה חדש, אצלה כבר 23 שנה עם כ90000 ק"מ, שהתחיל לנסוע טיפה יותר רק לפני כשנתיים כאשר הבן שלה גדל והוציא רישיון, בכל מקרה, אין שום בלאי, הרכב נשמע, מרגיש ומתנהג כמו רכב 2020 ולא פחות. התאוריה הזאת אולי נכונה לרכב שנסע דווקא הרבה בעומסעם כבדים ולא בעדינות שטופל כל שנה וחיה חיים קלים עם שמן טרי ואיכותי.
  12. זה נורמלי, אח שלי קנה מאזדה 3 ב2020 חדשה, יש לו אותה עד היום עם 18000 ק"מ. כמובן כל מקרה לגופו, שווה בדיקה.
  13. Cx5 רכב מעולה ואיכותי ללא ספק, אך אין שום קפיצת מדרגה מול הספורטאג', אכן הרבה דברים עדיפים, אך לא הכל, לדוגמא, לי הcx5 היה פחות נוח ויותר צפוף, הלכתי על הספורטאג' אחרי נסיעת מבחן על שניהם.
  14. שואל בשביל קרוב משפחה, אני מניח שמדובר בגיר רטוב ואמין, נכון? איך המנוע הזה מבחינת אמינות?
×
×
  • תוכן חדש...