Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. גם אמין, גם חסכוני, גם בטוח וגם במחיר של 15,000 שקל? צר לי, אבל קשה לי להאמין שיש רכב כזה. ואם התקציב כל כך מוגבל - האם לקחתם בחשבון גם הוצאות דלק, ביטוח, טסט וטיפולים שוטפים שלא לדבר על תקלות? מעיון קצר בלוח יד 2 אני רואה הונדה אינסייט 2010 יד שנייה שעליה מבקשים 16,900. מעניין אם אפשר למצוא מ-2013 בתקציב שלכם. מכיוון שאתם רק זוג, אני מניח שבתקציב כזה לנסיעות כאלה כדאי לכוון לסופר מיני ידנית מדגמים פחות פופולריים.
  2. כשעמדתי בפני בעיה דומה לאחרונה, סוכנת ביטוח המליצה לי לרשום את הרכב שקניתי גם על שם אח/הורה מישהו עם עבר ביטוחי כבעלים נוספים ואז אפשר להשתמש בעבר הביטוחי שלהם בלי בעיות וגם לצבור עבר ביטוחי משלי. לפות"ש זה כבר לא רלוונטי מן הסתם כי הוספת בעלים לאחר הקנייה משמעותו הוספת יד, אבל אם עושים את זה במעמד הקנייה אין פה הוספת יד. מאוחר יותר אפשר להסיר את הבעלים הנוסף תמורת אגרה צנועה.
  3. motior

    גיפון עד 60k

    האם אתה מתכוון לנסוע בשטח? אם כן, נראה לי שלפורסטר יכולות השטח הטובות ביותר.
  4. motior

    מצב של רכב מליסינג

    רק שים לב שהכתבה שאתה מפנה אליה היא למעשה פרסומת של חברת ליסינג כך שהיא לא בהכרח אובייקטיבית
  5. התכוונתי שהליסינג פחות מומלץ - בגלל שראיתי איך חברות הליסינג מטפלות במכוניות שלהן, בגלל שבד"כ הקילומטרז' גבוה, בגלל שבדרך כלל הרכב פחות מאובזר וקצת פחות בגלל האפשרות שהנהגים התעללו ברכב יותר מהממוצע
  6. כמו שענו לך, זאת תיבה רציפה - לא "גיר רגיל 4 הילוכים"
  7. עשיתי עליו נסיעת מבחן לפני כשנה. לטעמי הוא נסע יפה, והוא מכיל את כל החידושים ומערכות הבטיחות, אבל הוא צפוף למדי וגם תא המטען קטנטן.
  8. כתבתי תגובה ארוכה והיא נעלמה לי... אז בקצרה - לדעתי בגלל ירידת הערך הגבוהה של רכב חדש, משתלם יותר בהרבה לקנות רכב משומש בן כשלוש שנים. אפשר לקנות מטרייד-אין או ליסינג/השכרה (פחות מומלץ לדעתי) ואז גם מקבלים אחריות מסוימת. להרבה מכוניות בארץ בימינו יש 5 כוכבי בטיחות. לעומת זאת מערכות בטיחות מתקדמות (כמו בקרת סטייה מהנתיב לדוגמא) נפוצות רק בשנה שנתיים האחרונות וקשה למצוא משומשות עם מערכות אלה. בהצלחה
  9. בדיוק קניתי מהם רכב אתמול... יחסית לסוכנויות אחרות שבדקתי התרשמתי שהם די הוגנים. נתנו לי את כל הפרטים של הרכב מראש (היסטורית טיפולים, רישיון, בדיקה שהם ערכו), ביצעתי נסיעת מבחן משלי וכמובן לקחתי לבדיקה על חשבוני (שבאופן מפתיע תאמה לבדיקה שלהם). מקווה שלא אצטרך לבדוק את האחריות
  10. תודה על התגובה. אני רואה שלא כתבתי ברור - אנחנו 2 הורים ו-2 ילדים גדולים. סה"כ 4... 16-17 ק"מ לליטר זה קצת פחות ממה שחשבתי (בהרבה מקומות מדברים על 18-20) אבל עדיין חסכוני. לגבי תא המטען - אשתי והבת מעדיפים לא סטיישן כדי שיהיה קל יותר בחניות. אני מאמין שנסתדר עם תא המטען כי היום יש לנו יאריס עם תא מטען קטן יותר. תודה על ההרגעה בעניין הקילומטרז'
  11. שלום (הודעה ראשונה שלי פה...) אחרי כמה שנים שהסתדרנו עם מכונית קטנה אחת (טויוטה יאריס) למשפחה של 4 (ילדים גדולים), החלטנו לקנות מכונית נוספת בתקציב של עד 100K (רצוי פחות...) מכיוון שאנחנו נוסעים 20-25K בשנה, כדי לחסוך בדלק וגם לשמור על הסביבה החלטנו על היברידית והתמקדתי באוריס היברידית (לא סטיישן) משנת 2015 ומעלה. מהסתכלות ראשונה במודעות ראיתי שרוב המכוניות עם קילומטרז' גבוה יחסית (שנת 2015 רבות עם מעל 100000) והמחירים למכוניות שנראות סביר על הנייר (2015-16 עם פחות מ-75000 ק"מ) מסתובבים סביב 90K. אני תוהה אם באמת כדאי להוציא כל כך הרבה כסף על מכונית שנסעה הרבה כשאפשר בסכום דומה לקנות משהו חדש יותר עם קילומטרז' נמוך יותר. אשמח לשמוע דעות ומחשבות.
×
×
  • תוכן חדש...