Jump to content

Themanwithnoname

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Themanwithnoname

  1. ה RCA נמכרו גם כל השאר אקטואלי ....
  2. לאחר חרשיה שנית באינרנט לא מצאתי את הדגם הצפציטפי כמו מקט או משו כי הבנתי שיש אלפי סוגים של K03 לא בידיוק הבנתץי כמהתתי דגם ואיך אני מוצא לעזזל את הדגם שלי איך יכול להיות שאני לא מוצא תזה .!
  3. מגיע ,.........ומקווה שעם ההתקנה והכול פועל
  4. הטורבו אכן לא מצייץ אפילו. עובד שקט נפלא , אני מקווה שזה באמת לא הטורבו בבעיה..אגש למוסך השבוע.
  5. שלום לכולם , לאחר חרשיה בגוגל לא מצאתי את דגם הטורבו שיש לי בואטו , מאחר והטורבו מזיע , והאוטו רק 45 אלף קילומטר , מזה אומר .. אני רואה קצת שמן על הסעפת יניקה (כניראה) שזו הסעפת מתחת לטורבו עצמו האם אפשר לשפץ או שצריך לקנות חדש ?! יש לכם מושג מה שגם הטורבו הנ"ל ?
  6. עידכון הסט של הפוקאל נמכרו .... כל השאר אקטואלי ..
  7. אקטואלי ... נוספו פריטים נוספים
  8. יש משו מטורף בתאילנד בבנקוק נקרא Rocket sound חפש ! תהנה
  9. יש לי למכירה phase evolution rs4 מגבר גרמני א חזר אשש ואיכותי ברמות מטורפות ....תקרא ותשאל עליו ..
  10. היה נחמד , אחלה מפגש.
  11. אקטואלי ב 1000 ש"ח על ה הסט של פוקל
  12. אחרי חרשיה על הנט בדקתי תא כל האופציות , ומה שאני עשיתי עם ה ipad 2 יש לך אפשרות לקנות DOCK של Pure i-20 שהוא עולה בסביבות מאה דולר ויוציא לך אות דיגיטלי לא רע , אבל יש לו Dac מובנה ויש לך אפשרות לקנות משו יותר טוב כמו שלי cambridge id`100 או באמת ללכת על ה חיבור ה video out כמו בסרטון שהעלת
  13. אני עובד כרגע עם האייפאד עם יציאה דיגיטלית דרך Dock .... שמגיע ל H701 מה לדעתכם יביא לי תוצאה הרבה יותר איכותית משו רמה מעל . ,... ה 3sixty.3 כבר יצא ? האופציות שעומדות הם bit one , p800 , bewith , האם המעבד של alpine f1 יכול לעבוד בלי ההד יוניט שלו ?
  14. ואללה חבל שלא באתי , , יוני מה עשית עם המידבסים ? אתם כל מי שיכול בבקשה תבואו למפגש מרכז בפעם הבאה . אין לי זי***ן לסוע כל פעם לנשר זה רחוק לי פיזדייץ ! ליאור , אני כבר מת לשמוע את החלום שלך אצלי ?! עשיתי שידרוג כולל מחכה להשמיע לך יוני והולך לבוא עוד שידרוג עם אייפד כולל בטוסלינק ידרך dock יעודי מיוחד במינו
  15. Focal K2Power Upgreaded סט איכותי ברמה גבוה . עם קרוסים 1200 ש"ח. Phase Evolution RS4 מגבר גרמני 4x100 איכותי וחזק של חברת phase linear 1800 ש"ח מחיר מצחיק למגבר ברמה הנל Sinfoni series S 3-way S25t , s100m ,s165w קומפוננט שלושה חלקים נקנה לפני חודש אצל היבואן ב6300 הותקן לשבוע בודד מוכר עקב אי התאמה לרכב למכירה לשבוע בודד אחרי יותקן ברכב. 4000 ש"ח. Alpine 9855-R הרדיו דיסק הכי טוב של אלפייין עם קרוס אובר מלא להגברה אקטיבית 1000 ש"ח תקין ועובד בצורה מלאה ! קיק פאנלים ל מאזדה 3בניות 2004-2009/10 למיעד ריינג 400 ש"ח 2 סאבים בתיבה פורטד של cswg1000 800w JVC 10' 500 ש"ח כבלים של RCA 2xmonster Pro 5m הכבל הכי טוב של מונסטר 2xStinger 5m הסידרה הכי גבוה 150 לכבל
  16. אתה במקרה עם רדיו דיסק של אלפיין 9855 ? תפרט איזה ציוד
  17. ועדיין לא אמרת איפה זה בתאילנד !?!?
  18. ואללה לא ידעתי על המוצר הזה , תודה על החידוש
  19. אני מוכן להעיד אצל ארזה ליאור , נשמע נהדר על הבמה ..
  20. אישית ... דואק לקח לי 300 שקל על כלום ... ש אנטולי ררפורט לקח לי 50 על אותו תיקון ואגב אצל דואק התיקון עבד בידיוק 4 ימים ואצל ררפורט אותו הדבר... שני התיקונים היו גרועים רק שחמישית מחיר אצל רפפורט
×
×
  • תוכן חדש...