Jump to content

Themanwithnoname

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Themanwithnoname

  1. Zapco Competition C2K 4.0x + symbilink Zapco Competition C2K 3.0x + symbilink 3way comp : Sinfoni S s25t s165w s100m sub : morel ultimo sc 10 sub 2 : hertz Hx300D proc : Alpine H701 + Alpine Rux C701 output 1 : HRT streamer for output 2 : caimbridge audio - ID100 mono amp : Pantera One mono amp : ppi P1000.1 Optional sell : Helix p Six DSP mk2 6ch Ultra HD Class D amp
  2. New “Ultra HD Class D” concept which combines the high-end sound quality of Class AB technology with the benefits of Class D amplifiers Full audio bandwidth up to more than 40 kHz thanks to 96 kHz sampling rate Cutting-edge, extremely powerful “fixed point” Audio DSP with 64 Bit resolution and 1.2 billion MAC operations per second 24 Volts compatible without the need to make any changes to the unit Six speaker outputs with up to 230 Watts RMS into 2 Ohms Two processed RCA outputs Inputs: 6 x RCA, 6 x Highlevel with up to 20V RMS input sensitivity, optical SPDIF input Smart highlevel input with ADEP circuit HELIX Extension Card slot (HEC) for additional input / output modules like Bluetooth® Audio Streaming, High Resolution Audio Streaming via USB etc. Compact design with low heat dissipation thanks to ­extraordinary efficiency Automatic Remote switch
  3. עדיין אקטואלי
  4. 900 מחיר עדכני
  5. 950 שח .התיבה אטומה.. אקטואלי .
  6. מגבר Phase evolution RS4 מגבר גרמני 4x100RMS 1300 ש"ח סאבוופר Morel Ultimo 10 בתיבה פורטד 1100 ש"ח
  7. Sinfoni tempo 65 sinfoni tempo 10 Sinfoni tempo 35 נחכה להתקנה ... בנוסף אם מישו רוצה משו מסינפוני איטליה מוזמן לשלוח הודעה יש להם מחירים נוחים
  8. mille , audison , gladen aero space, dynaudio estoar וכו... אפשר לשלוח הודעה לפרטי !
  9. חוץ מישראל ויוסי יש עוד מישו מתל אביב ?
  10. צריך לעשות גם בניה קיקים פיבר מישו מכיר ?
  11. אני מוכר 9855R מי שמעוניין
  12. מחפש סאב SQ 10' ברמה המלצות הצעות יתקבלו ואם יש למישו למכירה Hertz mille 10 ו או hertz hx250D IDMAX 10 וכו
  13. הפוקל ירד ל 1900
  14. אז איך יכול להיות שיש תקלה כפעם זה עובד פעם זה לא עובד ? מישו ליכול להסביר . ?
  15. שלום לכולם אולי מישו יכול לעזור בבקשה !....כשאני לוחץ על השלט לפתיחה של הדלת היא לא נתפתחת רק כשאני מכניס את המפתח ומסובב כל שאר הדלתות נתפחות כשאני לוחץ על הנעילה כל הדלתות נסגרות כראוי אך רק בפתיחה של הדלתות יש בעיה בדלת נהג שלא נפתחת ... היה לי את המקרה הזה לפני חצי שנה .. וזה נפתר מעצמו . אך לא לפני שגם הדלת בצד שליד הנהג לא נפתחה והדלת נהג כן הפתחה זה כאילו הבעיה עברה ממקום הנהג לדלת מקבילה בכל מקרה אז זה נפתר מעצמו וכרגע שוב חזרה הבעיה ...דלת נהג לא נפתחת שוב . מישו מכיר ?
  16. אני אקנה ממך אותו אם תרצה !... או אחליף איתך על סט של FOCAL KRX2
  17. למכירה או החלפה Focal KRX2 חדשים מעולם לא התקונו בקופסא המקורית יש מספר סידורי נקנה בארץ... מעוניין להחליף ב סט שלושה חלקים של Focal krx3 2400 ש"ח Alpine 9855R עם תחנות ישראליות שלט מתאם והכל 900 שח Phase rvolution rs4 100x4 מגבר 4 ערוצים אגדי ומעולה פשוט מגבר נפלא וחזק לא מתחמם ואף פעם לא עשה לי בעיות , מdבר גרמני מבית Phase linear 1500 ש"ח להצעות פניות בפרטי
  18. אנא השאירו פרטים במידה ויש...
  19. כמה בילבולי ..... סליחה , פשוט יש נגן לאייפון ולאייפאד בשם Flac player ואתה לא צרךי להמיר שום דבר לשום מקום
  20. האם יהיה מצב בחיים האלו שאוכל לשמוע את המערכת הזו, האם תגיע מתי שהו למפגש מרכז ?
  21. ככה אני עשיתי עובד מעולה ואיכות מקסימלית השוותי מול הרדיו דיסק של אלפיין 9855 .. ועדיין איכותי לא פחות , סתכל בחתימה
  22. זוג מידבאסים במצב מעולה לא פחות מצב חדש.. משו רמה .
  23. עדיין אקטואלי... מגבר Phase RS4 מדהים
×
×
  • תוכן חדש...