Jump to content

Themanwithnoname

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Themanwithnoname

  1. h701 זה הפרוססור שיש לי כרגע...! ב. אני יודע שאני יכול להפיטר מה9855 אבל זה בעיה ! כי אני לא יודע איך הופכים את ה h701 ל master ! הוא נראה שהוא מופעל אך עם ה 9855 למרות שחרפתי וחרשתי וראיתי שאפשר גם שהוא יפעל בלי המכשיר ? אבל איך זה אפשרי אם הכבל ai-net לא מחובר המכשיר פשוט לא נדלק .... ?! איך אני הופך אותו ל stand alone ?.... 2. הדוק הוא ללא מעבד DAC אני לא חושב שיש משו פשוט ממנו ביעילות שלו .. יש בלינק ווידאו סקירה למכשיר ..., ואין פתרון זול ללא מעבד dac ..לא מצאתי .... זה המכשיר הכי איכותי שמצאתי ... שבאמת מוציא סיגנל הכי איכותי ולכן גם המחיר כזה ...! .. 3. מה לגבי השנאי ?.......... מה הבעיה בשנאי .. זה ס"הכ בא עם שנאי מפעל משו פשוט אני משער ולא משו מורכב ... יש עצות לגבי העניין ??? ומה ההבדלים בין שנאי מיוצב 2 אמפר פשוט לבין משו אחר ? 4. כיוונים ,?!? אני מחובר עם הפרוססור .... h701 .......... אבל כרגע כדי שאוכל להפעיל ואתו על אות דיגיטלית חיצונית צד שלישי כלומר לא מכשיר של אלפיין הייתי צריך להיכנס ל 9855 ולבחור source AUX ....... ורק אז הוא מנגן מהאופטי .... והשליטה נשלטת על ידי ה9855 בולליום ..... אם יש אפשרות לבטל אותו ולעבוד עם ה 701 ספרו לי כי לא מצאתי איך .....
  2. איפה להתחיל ... !... הרכיבים : Zapco competition 4.0 xp : קיבלתי אותו היום נבדק שתקין וממשיכים הלאה Phase evulution rs4 : גם מגבר 4 ערוצים שיוחלף בקרוב ל שני ערוצים.....בתהלכי חיפוש Alpine h701 + c701 : פרוססור שהותקן לאחרונה , וחוות דעת בהמשך . Sinfoni S' 3 way : סט בדרך להתקנה , המיריינג כרגע בקיק פאנל : שיקולים פליליים וכו'... יכול להיות ישתנה לבמה בהמשך חיווט של Supra : שלא נראה לי יש לי מספיק מטרז ממנו ... מגבר מונו :pantera one שיוחלף בקרוב למשו אחר אבל אני דיי מפסוט ממנו סאב : hx300d הידוע ... גם נותן לי מענה טוב כרגע . עד שתננסה במשו אחר HU : alpine 9855r שאני יזרוק לכל הרוחות נשבר לי הזזזזז ממנו .... שיוחלף לדבר הבא .! אבל .. למהאני כותב פה לכם היום:... הכל כרגע בשלב לפני התקנה.... שלב שאני אוסף את כל הרכיבים ולא סיימתי עוד לאסוף . כי כאן הגיע התובנה לעשות משו קצת אחרת .. ,היום הוצאתי מהאוטו את ה FOCAL k2p upgreaded לטובת הסט של סינפוני ...... התחבטטתי עם הרדיו דיסק תקופה , ודי נמאס לי לחהליף דיסקים כל פעם וכאבי ראש. ופתאום בא לי לשמוע משו ואין לי מספיק מקום והמוזיקה בבית ובלה בלה ......ו הבנתי שזהו .... שצריך פתרון אחר .....קאר פיסי -או Ipad2 מאחר ועניין המחשב הוא קצת מסורבל , למרות שאני די איש של מחשבים , עדיין המקום שזה תופס והסירבול הוחלט ....IPAD 2 אז ככה : היו מלא אפשרויות של מכשירים שאפשר לקחת מהאייפאד את האות ולהפוך אותה לדיגיטלית . היו מכשירים כמו onkyo pure-i20 ו עוד ..... זאת אומרת שהם מתחברים מה ה 30-pin קונקטור לדוק , שזה בעצם תחנת עגינה ..... ומשם המכשיר נכנס ל נתנוים ומוציא את הסיגנל ללא עיבוד של Dac הוחלט על המוצר הבא http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=605 זהו DOC ל אייפאד שלא כלול בתוכו מעבד Dac .. זה מוצר לא זול יחסית לדוק אבל לפי מה שהבנתי הוא מוצא סיגנל הכי איכותי נטו מיועד במיוחד בשביל הפרוססור או הגברה ביתית כמובן שכולל בתוכו מעבד DAC יש לו יציאות אופטיות אנגלוגיות s-video וובלה בלה כל מה שתרצו .........ההתבטות היתה בינו לבין ה Pure i20 , אבל לאחר קריאה וסקירה וחפירה ,... הבנתי שעדיף את ה cambridge Id100 .....מחיר 1700 שקל... מאחר שזה מכשיר ביתי .... המכשיר יופעל על ידי שנאי מתח Dc-dc converter שהוזמן מאיביי ... http://www.ebay.com/itm/170718439123?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 הופך מתח 12v והופוך ל 7.5 לדוגמה ב 2A לצורך עניין המכשיר, אפשר לכייל כרצונך מ 1.5v-12v זה מתחבר לשקע מצית כמובן שיותאם לצורך הפעלה אופטימלית ........... כבל אופטי toslink גם הזומן שהוא יתחבר לפרוססור H701 http://www.ebay.com/itm/170610807993?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 http://www.amazon.com/CableJive-dockXtender-Premium-Extension-iPhone/dp/B0041D6CFY/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1322502938&sr=8-13 כבל שיתבר מהאייפאד לדוק ..... מאריך בעצם , כי אין אפשרות לשים את האייפד על הדוק עצמו ... עכשיו היתרונות ברורים לאייפד משאר קאר פיסי לפחות בשבילי .! Gps waze , igo primo Internet 3G שזהההההה הדבררררר ברכב .! ...... מוזיקה 64 gb מספיק ? אפשר להוציא אותו לקחת אותו איתך למלות להחזיר ?!? מה עוד ... אמרנו SYPE ? וידיאו צאט ? איך לא ה Multi-Touch המסך קל ונוח לתפעול ההתבלטות היתה גדולה , קראתי הרבה שירשורים הרבה תבונות ........... והגעתי למסקנה שקאר- פיסי זה לא נגמר .... כרטיסי קול ובלבולי עול ...... מקווה להגיע אותה לאיכות ... לא שאני מבין גדול אבל אני מתחיל שם .! יש כל מני יתרונות לאייפאד אבל הכי חשוב האם אפשר להוציא סיגנל source טוב בעזרת ה cambridge id100 כל זה לא יהיה שווה ללא המכשיר הזה ... ... השבוע אמור לקבל את שאר הציוד ומשם נמשיך את ההתקנה ... אם יש לכם תובנות מסקנות וכמובן עזרה ועצות ... בבקשה תספקו אותם !
  3. מחפש את הסט הנל במצב חדש אם אפשר במחיר אטרקטיבי גם 0544762123
  4. אוהד מה קורה אתה לא זמין רומן... לא הבנתי מה שהסברת אבל אתקשר אליך תסביר לי מה אתם אומרים על המעבד של אלפיין ? h701 ? או איזה רדיו דיסק או אופציות קיימות חוץ מ 99rs
  5. מחפש את הסט הנל במצב חדש אם אפשר במחיר אטרקטיבי גם 0544762123
  6. האקליפס ? הוא 4-way ? אתה בטוח ? ו איזה פרוססור יכול להתאים ל 9855 והאם זה יתן פוש איכותי בשיפור הסאונד גם .?
  7. היי לכולם אני כרגע תהליכי חשיבה על איך אני רוצה לשדרג ל סט שלושה חלקים Krx3 focal עבודה אקטיבית ! כנראה . כרגע אני על ALpine 9855 R אני יביא מגבר נוסף ל 4 הערוצים הקיים . השאלה מה אני עושה כדי לחסוך את הביט 1 העניין הוא שלא כ"כ בא לי עליו האם כדי בכל זאת לשים אותו או פשוט לקנות רדיו דיסק 4-way ? האם יש משו מומלץ של שלפיין ושוב אני מחפש משו איכותי , איכות סאונד מאוד אהבתי את ה 9855. העניין הוא שגם עם הביט 1 אני מפחד מחיבור rca במקום אופטי , וכך הוא מעבד פעמיים סאונד וגם מאבד .! לא יודע כמה זה נכון או לא ,.. בכל זאת האם עדיף פשוט להביא מכשיר 4-way איכותי ולגמור עם זה ככה ?
  8. אצלי זה על ה 9855 מיד באסבים 80 הרץ סלןפ 18 נראה לי ו הטויטים 5 הרץ סאב תשחק לפי השמיעה
  9. קודם כל אני שרפתי אותם פשוט מסיבה אחת !!! OVER GAIN ברגע שהקרוס לא היה מכוון הם שברו את הדלת ואני פשוט לא הבנתי למה קרעתי אותם עד שנשרפו לגבי מה שרשמת פה סגי , אתה ממש צודק זה הזוי לגמרי שבהגברה אקטיבית הרמקול פתאום מפליץ . הייתי בטוח זה אולי מהמגבר .! אבל זה לא תמיד קורה יש לזה את הזמן שלו שהוא מחליט להפליץ . אני מאוד מרוצה מאיכות הסאונד שלו
  10. לגבי המילה , אני לא מכיר , אבל שמעתי את ההרץ היי אנרגי וממש לא דיבר אלי הגוון צליל שלו הוא היה נציל מאוד , הרבה יותר מהפוקל עם אפילו פרטים בסאוד אבל הוא לא היה מופרד וזה היה נשמע לא לטעמי לגמרי את המילה אני לא שמעתי
  11. 3-4-5 אלף התקציב לסט ! אפשר גם יד שניה במצב מעולה ! ככה אפשר לעלות ברמה ! המגבר קצת לא מוכר , ואני באמת לא יודע לגביו ! אני מרוצה ממנו אבל השאלה אם אני אקבל משו הרבה יותר טוב ממגבר אחר שאוכל להגיד וואו ! ?
  12. היי נשרפו לי הסט הנ"ל בהגברה אקטיבית , שכחתי לכוון קרוס בHu לאחר ניתוק מצבר !? עצבים ! העניין הוא אני שומע מוזיקה אלקטרונית ואהבתי די את הפוקל, היו לי מעולים הייתי רוצה לשדרג למשו ברמה יותר יותר ... השאלה היא האם כדאי, במוזיקה אלקטרונית , mp3 אלטקרו טכנו Hu alpine 9855r amp : phase evolution rs4 monoblock : pantera one שקלתי להחליף מגבר לרמה יותר , אולי audison או אם אפשר המלצות לסט מעולה ומגבר הייתי רוצה להגדיר שהסאוד יעיף לי תתחת באיכות ובידיוק ובעוצמות ! ., תודה וחג שמח
  13. רוצה להגיד שהיה כיף פעם בחודש שעבר אבל מאכזב מבחינת סאונד ! מאוד אפילו באתי להתיעץ לשמוע מערכות , חשבתי שאשמע סטים רציניים אני מקווה שיהיה למה לבוא הפעם נשפרו לי הפוקלים סעעמק ! k2p הלכו לפח לא כיוונתי קרוס אחרי ניתוק במצבר בHu הגקברה אקטיבית, אז עכשיו מחפש ןשמוע סט שיעיף לי ת'תחת
  14. היי היי שלום שלום אז הגיע הקיץ, חזרתי לרכב , ואחרי כמה שנים שכבר המערכת עובדת אצלי באוטו אני קצת לא מרוצה פירוט : Apline 9855r Focal K2P phase evolution RS4 מגבר ! 4x100 Pantera one מגבר מונו לסאב וסאב כפול של Jvc העניין הוא שאני נוסע במאזדה,.. . הסאב אני פשוט מרוצה עד דמעות ..! הוא סגור בתיבה כפולה עומד בווית משולש אחד מול השני מעולה כרגע אין איטום בדלתות .. הרדיו דיסק לא מכוון והייית רוצה לעשות B-Amp הבנתי שחיווט ישיר לרדיו דיסק יתן תוצאה טובה יותר 2. האם כדי להחליף את המגבר למשו איכותי יותר והאם זה ממש קריטי ? כי לדעתי ה פייז אבולושיין עושה את העבודה אבל לא מספיק 3. האלפיין מוציא איכות נהדרת אבל, על חשבון ווליום ANy way ! מה הייתם מציעים... ללא הגבלות מיוחדות בתקציב אבל גם לא להתפזר בימיוחד עד 3 אלף שח השקעה לשיפורים ועיניינים ! 4. האם מישו מכיר מתקין טוב מנוסה שיכול לכוון אותי ולעזור לי בייעוץ ?
  15. הרבה זמן לא הייתי בפורום , אז חזרתי בשאלה יש לי רדיו דיסק Apline 9855R קומפוננט Focal K2P מגבר מונו בלוק Magnat pantera one מגבר Phase evolution Rs4 4x100 בזמנו התקינו לי את זה ניראה לי לא במקצועיות רבה והייית רוצה לשנות הרבה דברים הסאונד פשוט לא וואו כמו שהייתי רוצה שיהיה ,... למשל לעבור ל B-AMp יעזור לי לשפר את האיכות ? אפשרי ב קונפיגורציה שלי ? האם מישו מכיר מקום או מישו מקצועי שיכול לכוון את המערכת בצורה מקצועית ביותר באזור המרכז ? אני פשוט לא מכיר אנשי מקצוע מבינים בנושא הזה , יש הרבה מתקינים אבל לא הרבה אנשים טכניים,... ?. עצות ?
  16. באמת אשתדל להגיע ... עם Focal K2P 200 w HU Alpine 9855R AMP Phase Evolution RS4 Pantera One JVC SUB x2 10 צריך עצות לשמוע דברים חדשים לשדרג את הכל אני לא מרוצה שם ממשהו ....
  17. אחלה מגניב אולי תפרט מה אתה מגביר איתו ... איזה קומפוננטים וספר קצת על המגבר האם הוא חזק כמו שאומרים ? או שלא שווה להחליף את ה Phase ועוד שאלה חשובה לי אליך.... איך שלחת אותו ? עלה לך מכס ? תודה
  18. האם מישו מכיר , ויכול להגיד לי אם כדי לרכוש ...? כרגע יש לי Phase RS4 100x4 אני קצת רוצה יותר כוח מקדימה ומאחורה .... Ppi 1000.4 הבנתי שהו מגבר יותר חזק .? אבל קצת יקר .... האם יש מגברים שווים יותר בסכום שלו ? בארץ הוא עולה 5600 ש"ח... בחול 1000 דולר
×
×
  • תוכן חדש...